ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: VW Τayron 1,5 eTSI 150 PS DSG7 -Η XL πλευρά του Tiguan

1.032 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2025)
Δοκιμή: VW Τayron 1,5 eTSI 150 PS DSG7 -Η XL πλευρά του Tiguan
2 Φωτογραφίες »

Με 7 θέσεις και 10 χιλιάρικα πάνω από το VW Tiguan.
Έχει ηλεκτρικό booster που «σπρώχνει» τον κινητήρα βενζίνης.
Συνδυάζει mild hybrid και δυνατότητα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους για συγκρατημένη κατανάλωση (9,5 λτ./100 χλμ.).
Tο μοντέλο που «τερμάτισε» τη σχετική διαδικασία μέτρησης, έχει πορτμπαγκάζ- σπηλιά (800 λίτρα χωρίς το κάθισμα να είναι τέρμα μπροστά).

autotriti team

Με 7 θέσεις και 10 χιλιάρικα πάνω από VW Tiguan

To Tayron είναι ένα νέο, μεσαίου μεγέθους SUV της VW, που είναι 25,3 εκατ. μεγαλύτερο από το Tiguan και τοποθετείται ανάμεσα στο τελευταίο και στο Touareg. Το αξιοσημείωτο είναι πως η σχεδίαση του Tayron κρύβει περίτεχνα τον όγκο και τα 4,792 μ. του αμαξώματος.

Το VW Tayron έχει χώρους διαμερίσματος και προσφέρει 3η σειρά με 2 έξτρα καθίσματα που θα βολέψουν παιδιά ή μικρόσωμους. Το μοντέλο της δοκιμής με τα 150 άλογα από τον 1,5 eTSI κινητήρα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG (δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή για κανένα κινητήριο σύστημα) και κοστίζει 48.980 ευρώ. Συγκριτικά, το αντίστοιχου μεγέθους Skoda Kodiaq με το ίδιο κινητήριο σύστημα κοστίζει 39.800 ευρώ, (όσο και το VW Tiguan των 150 ίππων).

Έχει ηλεκτρικό booster που «σπρώχνει» τον κινητήρα βενζίνης

Το Tayron της δοκιμής μας ήταν αυτό με τον εξηλεκτρισμένο 1,5 TSI Evo2 κινητήρα των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής. Mε αρωγό το ηλεκτρικό boost από τη μίζα-γεννήτρα, το turbo μεταβλητής γεωμετρίας και φυσικά εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων το μοτέρ δείχνει γεμάτο από χαμηλά, χωρίς κενά στην απόδοση και πάντα με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.


Το VW Tayron συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση ακόμα και χωρίς την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC Pro, που προσφέρεται έξτρα. Σε αυτά τα χρήματα θα θέλαμε να είναι στο βασικό εξοπλισμό.
2 Φωτογραφίες »

Το VW Tayron συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση ακόμα και χωρίς την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC Pro, που προσφέρεται έξτρα. Σε αυτά τα χρήματα θα θέλαμε να είναι στο βασικό εξοπλισμό.

Συνδυάζει mild hybrid και δυνατότητα λειτουργίας με 2 κυλίνδρους για συγκρατημένη κατανάλωση (9,5 λτ./100 χλμ.)

Συνδυάζοντας την τεχνολογία λειτουργίας με δύο κυλίνδρους, όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, με την ήπια υβριδική τεχνολογία και τη δυνατότητα για ελεύθερη κύλιση (όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει το μοτέρ και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά), το νέο Tayron έδειξε στις μετρήσεις μας μια μέση κατανάλωση 9,5 λτ./100 χλμ., που πάντως απέχει σημαντικά από τα 6,1 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η VW.

Tο μοντέλο που «τερμάτισε» τη σχετική διαδικασία μέτρησης, έχει πορτμπαγκάζ- σπηλιά (800 λίτρα χωρίς το κάθισμα να είναι τέρμα μπροστά).

Με το πίσω κάθισμα σε θέση που να χωράει άνετα άτομα του 1,75 μ., το Tayron «τερμάτισε» τη σχετική διαδικασία μέτρησης από το Auto Τρίτη Test Center δείχνοντας 800 πραγματικά λίτρα (850 υπόσχεται η VW με το κάθισμα τέρμα μπροστά).
 
Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του νέου VW Tayron 1,5 eTSI με τους 150 ίππους και την 7-θέσια διάταξη καμπίνας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Στάνταρ αυτόματο με τα πάντα όλα και… 50 χιλιάρικα
Σελίδα 3Eσωτερικό: Top ποιότητα & τεχνητή νοημοσύνη
Σελίδα 4Χώροι: Κινητό διαμέρισμα…
Σελίδα 5Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτο σε επιδόσεις με «συγκρατημένη» κατανάλωση
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αρχοντικές και ήσυχες μετακινήσεις
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά