Δοκιμή Suzuki Vitara Strong Hybrid AllGrip -Full υβριδικό και 4κίνητο

Το υβριδικό σύστημα του Vitara λειτουργεί πολιτισμένα και ομαλά, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όμως δεν άμεση και σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση η κατανάλωση «τσιμπάει».

Το υβριδικό σύστημα του Vitara λειτουργεί πολιτισμένα και ομαλά, η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση όμως δεν άμεση και σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση η κατανάλωση «τσιμπάει».

Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., στην πόλη όμως πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ., στην πόλη όμως πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ.