
Είναι 1.190 ευρώ φθηνότερο από το αντίπαλον δέος Toyota Yaris Cross.
Με μηχανική τετρακίνηση που «κλειδώνει» για τα δύσκολα.
Έχει full υβριδικό σύστημα 116 ίππων, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.).
Η μπαταρία «κλέβει» λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ που «πέφτει» στα 289 λτ.
Είναι 1.190 ευρώ φθηνότερο από το αντίπαλον δέος Toyota Yaris Cross
H τετρακίνητη έκδοση του full υβριδικού Suzuki Vitara κοστίζει 29.180 ευρώ στην έκδοση GL+, που αυτή τη στιγμή είναι και η μόνη διαθέσιμη. Στα ατού του Vitara είναι φυσικά και η εγγύηση που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία και η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 10 χρόνια ή 200.000 χλμ. (500.000 χλμ. για την μπαταρία). Συγκριτικά το υβριδικό τετρακίνητο Toyota Yaris Cross των 130 ίππων (σ.σ. είναι το μοναδικό με παρόμοια specs, δλδ. υβριδικό τετρακίνητο, δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα) κοστίζει 30.370 ευρώ στη βασική του έκδοση Style με την εγγύηση εδώ να φτάνει τα 11 χρόνια.
Με μηχανική τετρακίνηση που «κλειδώνει» για τα δύσκολα
Η τετρακίνηση είναι βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη και διαθέτοντας διαφορετικά προγράμματα, καθώς και «κλείδωμα», είναι πάντα σε ετοιμότητα χωρίς να εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Έτσι, το full υβριδικό Vitara αποδεικνύεται αποτελεσματικό προσφέροντας καλή ελκτική και πλευρική πρόσφυση, ειδικά σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (βροχή, χιόνι, λάσπη, κτλ.), αλλά και στο χώμα.

Ουδέτερη λόγω της τετρακίνησης AllGrip είναι κατά κανόνα η συμπεριφορά του υβριδικού Suzuki Vitara.
Έχει full υβριδικό σύστημα 116 ίππων, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.)
Συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης 1,5 λτ. και ηλεκτροκινητήρα, το full υβριδικό σύστημα του Suzuki Vitara αποδίδει 116 ίππους. Λειτουργεί ομαλά, ωστόσο οι επιδόσεις είναι χλιαρές (0-100 σε 13,4 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ.), ενώ η όχι τόσο άμεση μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση δε βοηθά πολύ την κατανάλωση, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μια μέση τιμή 6,5-6,6 λτ./100 χλμ..
Η μπαταρία «κλέβει» λίτρα από το πορτ-μπαγκάζ που «πέφτει» στα 289 λτ.
Οι χώροι είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, αν εξαιρεθεί ο περιορισμένος χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Το πορτμπαγκάζ, όμως, έχει περιοριστεί στα 289 λτ. λόγω της μπαταρίας και του συστήματος τετρακίνησης.
Παρακάτω θα βρείτε την αναλυτική δοκιμή του τετρακίνητου Suzuki Vitata Strong Hybrid με τους 116 ίππους.
Σελίδα 2 | Τιμή-εξοπλισμός-εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πολιτισμένη λειτουργία, «τσιμπάει» όμως η κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με σύμμαχο το τετρακίνητο κράτημα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |