Οδηγούμε: Νέο Nissan LEAF -Επέστρεψε με SUV στυλ & μεγάλη αυτονομία

Τηρώντας τα αυστηρά όρια ταχύτητας καταφέραμε σε 250 χλμ. να έχουμε την υποσχόμενη εργοστασιακή κατανάλωση των 13,8 kWh/100 χλμ.. Εξαιρετικό το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε 4 επίπεδα, που έχει κ

Τηρώντας τα αυστηρά όρια ταχύτητας καταφέραμε σε 250 χλμ. να έχουμε την υποσχόμενη εργοστασιακή κατανάλωση των 13,8 kWh/100 χλμ.. Εξαιρετικό το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας σε 4 επίπεδα, που έχει και αυτόματη λειτουργία.

Ομολογουμένως εντυπωσιακή μετάλλαξη στην ποιότητα κύλισης του Nissan LEAF, η οποία πλέον τείνει να εμφανίζει χαρακτηριστικά στα όρια του… premium. Στην καμπίνα δεν περνάει σχεδόν καθόλου θόρυβος

Ομολογουμένως εντυπωσιακή μετάλλαξη στην ποιότητα κύλισης του Nissan LEAF, η οποία πλέον τείνει να εμφανίζει χαρακτηριστικά στα όρια του… premium. Στην καμπίνα δεν περνάει σχεδόν καθόλου θόρυβος από τα ελαστικά και τον αέρα, το αμάξωμα είναι απόλυτα στιβαρό.