Έχει λόγο η Mercedes να ακολουθήσει τη BMW και να κάνει το νέο της μικρομεσαίο πισωκίνητο; Ή μήπως και η κίνηση εμπρός είναι μια χαρά;

H νέα ΒMW Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. ¶ραγε, έχει λόγο η Μercedes να επενδύσει και αυτή σε πισωκίνητο μικρομεσαίο?

H νέα ΒMW Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. ¶ραγε, έχει λόγο η Μercedes να επενδύσει και αυτή σε πισωκίνητο μικρομεσαίο?