
H νέα ΒMW Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. ¶ραγε, έχει λόγο η Μercedes να επενδύσει και αυτή σε πισωκίνητο μικρομεσαίο?
Έχει λόγο η Mercedes να ακολουθήσει τη BMW και να κάνει το νέο της μικρομεσαίο πισωκίνητο; Ή μήπως και η κίνηση εμπρός είναι μια χαρά;
(22/9/2011)
Υπάρχει κανείς που μπορεί να πιστεύει πως μια μάρκα σαν την Mercedes μπορεί να φτιάχνει καλά αυτοκίνητα μόνο με την κίνηση πίσω; Αλήθεια; Η BMW; Και αυτή μπορεί να φτιάχνει καλά αυτοκίνητα μόνο με πίσω κίνηση; Αν η αγορά ζητάει κίνηση εμπρός, αυτές οι μάρκες γιατί πρέπει να μείνουν κολλημένες με τη «μπάλα»;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιστεύει άραγε κανείς πως η Mercedes μπορεί να φτιάξει κορυφαία αυτοκίνητα με την κίνηση πίσω και όχι εμπρός; Η ίδια δυσπιστία δεν υπήρχε και για την BMW; Που τελικά δεν έκανε ποτέ προσθιοκίνητο μοντέλο, έφτιαξε όμως ένα νέο Mini με την κίνηση φυσικά μπροστά, που είναι ότι καλύτερο οδηγικά έχει να δείξει ο εμπρός άξονας.Και δηλαδή πως γίνεται; Μπορεί τόσες μάρκες και μάλιστα όχι premium να φτιάχνουν άριστα προσθιοκίνητα μοντέλα, και η Mercedes όχι; Όποιος έχει οδηγήσει ποτέ μία A-Class ξέρει, όπως ξέρουν και όσοι την έκαναν το best seller μοντέλο της κατηγορίας της στην Ελλάδα τόσα χρόνια.
Και τώρα περιμένουμε τη νέα έκδοση. Όμως τώρα θα είναι κάτι διαφορετικό. Περισσότερο μικρομεσαία και λιγότερο MPV. Τόσο διαφορετική που που το τρέχον μοντέλο θα μπορούσε να παραμείνει στη γκάμα ως έχει. Και θα είναι και αυτή προσθιοκίνητη.
Πρέπει δηλαδή η Mercedes να ακολουθήσει το παράδειγμα της BMW με τη νέα Σειρά 1; H ΒΜW έχει τη δική της φιλοσοφία και όποιος έχει βρεθεί σε έναν «¶σσο» ξέρει πως το αυτοκίνητο είναι περισσότερο ένα πιο πρακτικό σπορ κουπέ και λιγότερο ένα κλασσικό μικρομεσαίο. Με τα καλά του (ως σπορ μοντέλο) και τα κακά του (σε σχέση με ένα μικρομεσαίο).
Η Mercedes όμως έχει άλλες προτεραιότητες και τις έχει δείξει με την τρέχουσα γενιά της Α-Class. Και έτσι ένα πιο συμβατικό μικρομεσαίο θα εκτιμηθεί περισσότερο. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα είναι σπορ αν θέλει. Έχει εξάλλου η Mercedes και τα μοτέρ, και τους άλλους τρόπους να το πετύχει.
Τι λέτε λοιπόν; Δε μπορεί η Mercedes να έχει προσθιοκίνητα μοντέλα στην γκάμα της; Πρέπει να μείνει στα χνάρια της BMW με μόνο πισωκίνητα μοντέλα; Και είναι τελικά η πίσω κίνηση το βασικό της χαρακτηριστικό ή μήπως το όνομα Mercedes σημαίνει και άλλα, πιο σημαντικά πράγματα;
Το πισωκινητο ειναι πιο σωστο αυτοκινητο (πανω απο 300Hp η μπροστινη κινηση εξαφανιζεται) αλλα σε ενα μικρομεσαιο δεν ωφελει ιδιαιτερα.. τρωει χωρο, τρωει ισχυ και τρωει λεφτα (συντηρηση, βαρος). Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι εδω παιζουν μαλλον οι οικονομιες κλιμακας κι οχι το συναισθημα: πιο φτηνο (και αρα μεγαλυτερα τα κερδη) απο το να τροποποιησουν την ηδη υπαρχουσα σειρα 1 (face lift), αντε να της βαλουν και κανα σκατ.λοιδι παραπανω παρα να σχεδιασουν και να κατασκευασουν νεο σασι, νεα μεταδοση, νεα καμπινα, νεες πισω αναρτησεις και πολλα αλλα.. ειδικα σε περιοδο γενικευμενης υφεσης που οι πωλησεις κατηφοριζουν γενναια
Εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της πίσω κίνησης και θα ήθελα όλα τα αυτοκίνητα να είναι πισωκίνητα. Όμως η σημερινή τάση είναι η μπροστινή κίνηση τουλάχιστον στα μικρά αυτοκίνητα. Θα μπορούσε η Mercedes να είχε διατηρήσει την πίσω κίνηση και στα μικρά της μοντέλα όπως έχει κάνει με τα μεγάλα και όπως κάνει η BMW. Τώρα γιατί δεν το κάνει, μόνο αυτή ξέρει. Όμως μου κάνει εντύπωση που κανείς κατασκευαστής, μέχρι σήμερα, δεν έχει προσφέρει στην αγορά ένα μοντέλο, που να διατίθεται τόσο με μπροστινή κίνηση όσο και με πίσω. Έτσι ο αγοραστής θα είχε τη δυνατότητα να αγοράσει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.
Η mercedes σαν εταιρεια ειναι πιο ολοκληρωμενα σκεπτομενη στο να βγαλει εμπορικα ενα μοντελο,απο ολες τις μαρκες του κοσμου.Και θετικο και αρνητικο.Καταρχας ηταν η πρωτη εταιρεια σε σχεση με την bmw που εφερε κατασκευαστικα μπροσθιοκινητη πλατφορμα.Δεν ηταν γενικα το οχημα της mercedes και πολυ εμπορικα πετυχημενο.Η σειρα της bmw πολυ καλυτερα τα πηγε αναλογικα.Αν η mercedes θελει να εξορθολογησει τα οικονομικα της μεγεθη της γιατι μπαινει σε μια νεα ταξη πραγματων,τοτε θα βγαλει μπροσθιοκινητη πλατφορμα.Αν θελει λιγο παραπανω συναισθημα τοτε τα βγαλει πισωκινητη πλατφορμα.Ιστορικα ποτε η mercedes δεν ηταν συναισθηματικη σε σχεση με την bmw.Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι με τοσα χρηματα που δινει κανεις για να αγορασει αυτην την κατηγορια οχηματων,καλο ειναι να εχει την κινηση πισω.Απο θεμα ομως λειτουργικοτητας ομως καλο ειναι να ειναι μπροσθιοκινητο,αλλα με σαφως μειωμενη τιμη εννοειται.
Οι αγοραστες αυτων των αυτοκινητων δε νομιζω να ξερουν τι πα να πει μπρος και πισω κινηση. Ειναι μια λεπτομερεια που δεν απασχολει αυτο το "κοινο". Το αγοραστικο κοινο αυτων των αυτοκινητων ειναι μοδατα και lifestyle ατομα που μονο για τα μηχανικα μερη του αυτοκινητου δεν ενδιαφερονται... Ειχα τυχει σε ενα βουλκανιζατερ να ρωταει ο λαστιχας το νεαρο περιχαρη ιδιοκτητη της BMW 1 που την ειχε παρκαρει απ΄ εξω αν εχει ζαντες αλουμινιου η κοινες και απαντα ο νεαρουλης που να ξερω εγω χριστιανε μου δουλεια μου ειναι? Και φυσικα ξεκαρδιστηκαμε στα γελια και ο τυπακος σα να παρεγηγηθηκε. Εν τελει θλω να πω οτι αυτος πηρε απλως μια BMW 1 που ηταν στη μοδα. Τωρα, τι θα πει πισωκινητο μπροστοκινητο, ζαντα αλουμινιου, εκκεντροφορος, ABS ποσως τον ενδιαφερανε!!!
Πιστεύω ότι με τα τωρινά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο, που έχει την κίνηση το όχημα. Κάποτε ένα πισωκίνητο, ήθελε χέρια για να οδηγηθεί, καθώς δεν υπήρχε τίποτα για να σε προστατέψει από την υπερστροφή που εμφανιζόταν εύκολα στα πισωκίνητα οχήματα, ειδικά αυτά που είχαν υψηλές επιδόσεις. Αρκούσε να πατήσεις λίγο παραπάνω το γκάζι με ελαφρά στραμμένο το τιμόνι για να βρεθείς με τις πόρτες κάθετα στον δρόμο. Σήμερα τέτοιος κίνδυνος δεν υπάρχει. Από την άλλη ένα μπροστοκίνητο, έχει λιγότερα κινούμενα μέρη στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, που σημαίνει λιγότερες απώλειες δύναμης από τον κινητήρα λιγότερο συνολικό βάρος, φθορά και κόστος. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα γούστου του καθενός τι θα επιλέξει καθώς σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, οι όποιες διαφορές υπήρχαν στο παρελθόν, έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΠΟΥ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ MERCEDES ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ Α ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ BMW 1, NA YΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ MERCEDES ME ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ. ΟΧΙ ΟΤΙ Η BMW 1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΟΝΙΜΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ PREMIUM XΑΡΑΚΤΗΡΑ.
Μπορεί η Mercedes να έχει προσθιοκίνητα μοντέλα στην γκάμα της και αυτό θα θέλει. Πάντα οι BMW ήταν με κίνηση πίσω και η Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. Όταν βγάλει το νέο της μικρό η BMW, θα είναι όμως προσθιοκίνητο. Δεν νομίζω πως έχει λόγο η Mercedes να ακολουθήσει την BMW και να κάνει πισωκίνητη τη νέα A-Class. Υπερέχουν σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να σκεφτούν στη Mercedes για το μικρομεσαίο τους που τα έχουν και όλες οι Mercedes. Εξάλλου όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι με κίνηση μπροστά.