ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H νέα ΒMW Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. ¶ραγε, έχει λόγο η Μercedes να επενδύσει και αυτή σε πισωκίνητο μικρομεσαίο?

H νέα ΒMW Σειρά 1 παραμένει πισωκίνητη. ¶ραγε, έχει λόγο η Μercedes να επενδύσει και αυτή σε πισωκίνητο μικρομεσαίο?

Έχει λόγο η Mercedes να ακολουθήσει τη BMW και να κάνει το νέο της μικρομεσαίο πισωκίνητο; Ή μήπως και η κίνηση εμπρός είναι μια χαρά;

(22/9/2011)

Υπάρχει κανείς που μπορεί να πιστεύει πως μια μάρκα σαν την Mercedes μπορεί να φτιάχνει καλά αυτοκίνητα μόνο με την κίνηση πίσω; Αλήθεια; Η BMW; Και αυτή μπορεί να φτιάχνει καλά αυτοκίνητα μόνο με πίσω κίνηση; Αν η αγορά ζητάει κίνηση εμπρός, αυτές οι μάρκες γιατί πρέπει να μείνουν κολλημένες με τη «μπάλα»;

autotriti team

Η Mercedes είναι μια μάρκα που έχει χαρακτηριστικά την κίνηση πίσω. Είναι όμως μόνο αυτό το χαρακτηριστικό της Mercedes; Δε μιλάμε για οποιαδήποτε μάρκα, αλλά τη Mercedes, γνωστή για μερικά από τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο, και όχι γιατί είναι βασικά πισωκίνητα. Η Mercedes λοιπόν έριξε τη νέα B-Class, ένα αυτοκίνητο που είναι περισσότερο MPV παρά μικρομεσαίο, και φυσικά είναι προσθιοκίνητο. Φυσικά γιατί όταν η έμφαση είναι στους χώρους και τη χρηστικότητα, ένα φαρδύ τούνελ που διαπερνά το αμάξωμα και φιλοξενεί άξονα και πίσω διαφορικά, μάλλον περισεύει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πιστεύει άραγε κανείς πως η Mercedes μπορεί να φτιάξει κορυφαία αυτοκίνητα με την κίνηση πίσω και όχι εμπρός; Η ίδια δυσπιστία δεν υπήρχε και για την BMW; Που τελικά δεν έκανε ποτέ προσθιοκίνητο μοντέλο, έφτιαξε όμως ένα νέο Mini με την κίνηση φυσικά μπροστά, που είναι ότι καλύτερο οδηγικά έχει να δείξει ο εμπρός άξονας.
Και δηλαδή πως γίνεται; Μπορεί τόσες μάρκες και μάλιστα όχι premium να φτιάχνουν άριστα προσθιοκίνητα μοντέλα, και η Mercedes όχι; Όποιος έχει οδηγήσει ποτέ μία A-Class ξέρει, όπως ξέρουν και όσοι την έκαναν το best seller μοντέλο της κατηγορίας της στην Ελλάδα τόσα χρόνια.
Και τώρα περιμένουμε τη νέα έκδοση. Όμως τώρα θα είναι κάτι διαφορετικό. Περισσότερο μικρομεσαία και λιγότερο MPV. Τόσο διαφορετική που που το τρέχον μοντέλο θα μπορούσε να παραμείνει στη γκάμα ως έχει. Και θα είναι και αυτή προσθιοκίνητη.
Πρέπει δηλαδή η Mercedes να ακολουθήσει το παράδειγμα της BMW με τη νέα Σειρά 1; H ΒΜW έχει τη δική της φιλοσοφία και όποιος έχει βρεθεί σε έναν «¶σσο» ξέρει πως το αυτοκίνητο είναι περισσότερο ένα πιο πρακτικό σπορ κουπέ και λιγότερο ένα κλασσικό μικρομεσαίο. Με τα καλά του (ως σπορ μοντέλο) και τα κακά του (σε σχέση με ένα μικρομεσαίο).
Η Mercedes όμως έχει άλλες προτεραιότητες και τις έχει δείξει με την τρέχουσα γενιά της Α-Class. Και έτσι ένα πιο συμβατικό μικρομεσαίο θα εκτιμηθεί περισσότερο. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα είναι σπορ αν θέλει. Έχει εξάλλου η Mercedes και τα μοτέρ, και τους άλλους τρόπους να το πετύχει.
Τι λέτε λοιπόν; Δε μπορεί η Mercedes να έχει προσθιοκίνητα μοντέλα στην γκάμα της; Πρέπει να μείνει στα χνάρια της BMW με μόνο πισωκίνητα μοντέλα; Και είναι τελικά η πίσω κίνηση το βασικό της χαρακτηριστικό ή μήπως το όνομα Mercedes σημαίνει και άλλα, πιο σημαντικά πράγματα;
FORD
elk test