Έχει η Ελλάδα ανάγκη από πιο γρήγορα αυτοκίνητα λόγω δρόμων;

Με εξαίρεση την Αθηνών-Λαρίσης και κατόπιν αποσπασματικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη, και τα πρόσφατα έργα σε Ιόνια, Εγνατία και Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα, οι υπόλοιποι δρόμοι είναι στενοί, παλιοί και -το σημ

Με εξαίρεση την Αθηνών-Λαρίσης και κατόπιν αποσπασματικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη, και τα πρόσφατα έργα σε Ιόνια, Εγνατία και Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα, οι υπόλοιποι δρόμοι είναι στενοί, παλιοί και -το σημαντικότεροo- διπλής κατευθύνσεως.