ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με εξαίρεση την Αθηνών-Λαρίσης και κατόπιν αποσπασματικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη, και τα πρόσφατα έργα σε Ιόνια, Εγνατία και Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα, οι υπόλοιποι δρόμοι είναι στενοί, παλιοί και -το σημ

Με εξαίρεση την Αθηνών-Λαρίσης και κατόπιν αποσπασματικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη, και τα πρόσφατα έργα σε Ιόνια, Εγνατία και Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα, οι υπόλοιποι δρόμοι είναι στενοί, παλιοί και -το σημαντικότεροo- διπλής κατευθύνσεως.

Έχει η Ελλάδα ανάγκη από πιο γρήγορα αυτοκίνητα λόγω δρόμων;

9.027 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2014)

Πέσαμε με τα μούτρα στην οικονομία και ξεχάσαμε την ασφάλεια; Η είσοδος των ντίζελ και η μείωση των επιδόσεων αντιμετωπίστηκε κυνικά εν μέσω ύφεσης, μήπως όμως η Ελλάδα δεν είναι σαν την υπόλοιπη Ευρώπη και θέλει παραπάνω άλογα λόγω δρόμων;

autotriti team

Η Ελλάδα έχει πολλές ιδιαιτερότητες. Κάποιες είναι πραγματικές και κάποιες είναι απλές δικαιολογίες για να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας όταν δεν κάνουμε αυτό που πρέπει. Όταν όμως μιλάμε για το οδικό δίκτυο -όποιος και να φταίει- σίγουρα δεν μπορούμε να αρνηθούμε την κακή του κατάσταση.
Υπάρχει άλλη χώρα που της οποίας το οδικό δίκτυο να βασίζεται σε τόσα λίγα χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμων; Το εθνικό μας δίκτυο, ακόμη και αυτό που φέρει τον τίτλο «Εθνική Οδός» είναι μικρό και σπάνια τηρεί προδιαγραφές εξωτερικού. Με εξαίρεση την Αθηνών-Λαρίσης και κατόπιν αποσπασματικά μέχρι τη Θεσσαλονίκη, και τα πρόσφατα έργα σε Ιόνια, Εγνατία και Κόρινθο-Τρίπολη-Καλαμάτα, οι υπόλοιποι δρόμοι είναι στενοί, παλιοί και -το σημαντικότεροo- διπλής κατευθύνσεως.
Όταν έχεις τέτοιο οδικό δίκτυο, το προσπέρασμα στο αντίθετο ρεύμα αποτελεί καθημερινή υπόθεση. Βάλε έναν μέσο Ευρωπαίο οδηγό να πιάσει τιμόνι Αθήνα-Γιάννενα και θα φανεί αμέσως η διαφορά. Οι Έλληνες οδηγοί έχουν μάθει να ανταπεξέρχονται σε αντίξοες συνθήκες, ξέρουν τα αποφεύγουν κινδύνους, να γνωρίζουν τα όρια του αυτοκινήτου τους και ακόμη και να εφαρμόζουν αγωνιστικές μεθόδους, ειδικά στο προσπέρασμα.Και τα αυτοκίνητα; 
Οι δρόμοι διαφέρουν, τα αυτοκίνητα όμως είναι ίδια με αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης. Όταν η «μόδα» ή τέλος πάντων η τάση ρίχνει τις επιδόσεις, ρίχνει την απόδοση, ρίχνει (βασικά) τις ρεπρίζ ώστε να επιτυγχάνεται χαμηλή κατανάλωση, στην Ευρώπη η διαφορά δεν έχει κανέναν αντίκτυπο. Στην Ελλάδα όμως;
Ποιος Ευρωπαίος έχει να... ανεβοκατεβεί βουνά, να προσπεράσει φορτηγά, ακόμη και κομβόι στον ανήφορο, να αποφύγει ΚΤΕΛ που προσπερνούν το ένα το άλλο στο αντίθετο ρεύμα και έρχονται κατά πάνω του, και να είναι και φορτωμένος με την προίκα του Πάσχα ή του καλοκαιριού; 
Φτάνουν τα άλογα ενός αυτοκινήτου νέας κοπής για κάτι τέτοιο; H πιστεύετε πως χρειάζονται στην Ελλάδα πιο γρήγορα, πιο ισχυρά και άρα πιο ασφαλή (ενεργητικά) αυτοκίνητα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN