Δίχρονο μοτέρ Renault

Ο 2χρονος, 2κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με διπλή υπερτροφοδότηση, έχει ισχύ 48-68 ίππων και ροπή 112-145 Nm. Θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του, πριν τον τοποθετήσουν στα μικρότερά τους μοντέλα.

Ο 2χρονος, 2κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με διπλή υπερτροφοδότηση, έχει ισχύ 48-68 ίππων και ροπή 112-145 Nm. Θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του, πριν τον τοποθετήσουν στα μικρότερά τους μοντέλα.

Η υβριδική τεχνολογία του HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) συνίσταται στα εξής: twin-turbo dCi 165 ENERGY κινητήρας diesel, μοτέρ εκκίνησης 48 volt και ηλεκτρικό σύνολο που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Η υβριδική τεχνολογία του HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) συνίσταται στα εξής: twin-turbo dCi 165 ENERGY κινητήρας diesel, μοτέρ εκκίνησης 48 volt και ηλεκτρικό σύνολο που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Το νέο ηλεκτρικό μοτέρ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξολοκλήρου από τη Renault. Είναι μικρότερο κατά 10% από το σύνολο που χρησιμοποιείται τώρα, ενώ παράγει 88 ίππους και 220 Nm.

Το νέο ηλεκτρικό μοτέρ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξολοκλήρου από τη Renault. Είναι μικρότερο κατά 10% από το σύνολο που χρησιμοποιείται τώρα, ενώ παράγει 88 ίππους και 220 Nm.