ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο 2χρονος, 2κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με διπλή υπερτροφοδότηση, έχει ισχύ 48-68 ίππων και ροπή 112-145 Nm. Θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του, πριν τον τοποθετήσουν στα μικρότερά τους μοντέλα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 2χρονος, 2κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με διπλή υπερτροφοδότηση, έχει ισχύ 48-68 ίππων και ροπή 112-145 Nm. Θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του, πριν τον τοποθετήσουν στα μικρότερά τους μοντέλα.

Δίχρονο μοτέρ Renault

5.567 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2014)

Δίχρονο κινητήρα πετρελαίου, νέο ηλεκτρικό μοτέρ, dual fuel σύνολο και το υβριδικό πρωτότυπο LCV όχημα HYDIVU, παρουσίασε η Renault στην εκδήλωση Innovations@Renault του Παρισιού.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Renault παρουσίασε μια σειρά νέων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκδήλωση Innovations@Renault του Παρισιού. Καταρχάς, η γαλλική εταιρεία μας «συστήνει» με το νέο της ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξολοκλήρου από τη φίρμα. Είναι μικρότερο κατά 10% από το σύνολο που χρησιμοποιείται τώρα, ενώ παράγει 88 ίππους και 220 Nm.Το παρόν έδωσε και το turbo 3κύλινδρο dual-fuel (βενζίνη/LPG) μοτέρ, το οποίο υπόσχεται να μειώσει τα έξοδα κίνησης κατά 25% χάρη στα συστήματα start/stop, ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και eco-mode.Αλλο ένα highlight ήταν το πρωτότυπο HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) το οποίο στηρίζεται στο van Master. Η υβριδική του τεχνολογία συνίσταται στα εξής: twin-turbo dCi 165 ENERGY κινητήρας diesel, μοτέρ εκκίνησης 48 volt και ηλεκτρικό σύνολο που λειτουργεί ως γεννήτρια.Πρωταγωνιστής, όμως, ήταν ο 2χρονος, 2κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με διπλή υπερτροφοδότηση, ο οποίος έχει ισχύ 48-68 ίππων και ροπή 112-145 Nm. Παρόλα αυτά, οι άνθρωποι της Renault θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή του, πριν τον τοποθετήσουν στα μικρότερά τους μοντέλα.

Η υβριδική τεχνολογία του HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) συνίσταται στα εξής: twin-turbo dCi 165 ENERGY κινητήρας diesel, μοτέρ εκκίνησης 48 volt και ηλεκτρικό σύνολο που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Η υβριδική τεχνολογία του HYDIVU (Hybrid Diesel για LCV) συνίσταται στα εξής: twin-turbo dCi 165 ENERGY κινητήρας diesel, μοτέρ εκκίνησης 48 volt και ηλεκτρικό σύνολο που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto