Έξι Skyline GT-R θρύλοι

Το 2θυρο Skyline 2000 GT-R του 1970 είχε έναν 2λιτρο DOHC κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 160 ίππους και 180 Nm ροπής.

Το 2θυρο Skyline 2000 GT-R του 1970 είχε έναν 2λιτρο DOHC κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 160 ίππους και 180 Nm ροπής.

Το παρόν έδωσε και η δεύτερη γενιά του Skyline 2000 GT-R, με το μοντέλο που βρέθηκε στην έκθεση να είναι του 1973, χρονιά κατά την οποία η Nissan διέκοψε την παραγωγή της λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Το παρόν έδωσε και η δεύτερη γενιά του Skyline 2000 GT-R, με το μοντέλο που βρέθηκε στην έκθεση να είναι του 1973, χρονιά κατά την οποία η Nissan διέκοψε την παραγωγή της λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Στη Νέα Υόρκη βρέθηκε και το Skyline GT-R του 1995, το τέταρτης γενιάς (R33) μοντέλο, η κορυφαία έκδοση NISMO 400R του οποίου, είχε ισχύ 450 ίππων.

Στη Νέα Υόρκη βρέθηκε και το Skyline GT-R του 1995, το τέταρτης γενιάς (R33) μοντέλο, η κορυφαία έκδοση NISMO 400R του οποίου, είχε ισχύ 450 ίππων.