Το 2θυρο Skyline 2000 GT-R του 1970 είχε έναν 2λιτρο DOHC κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 160 ίππους και 180 Nm ροπής.

Το παρόν έδωσε και η δεύτερη γενιά του Skyline 2000 GT-R, με το μοντέλο που βρέθηκε στην έκθεση να είναι του 1973, χρονιά κατά την οποία η Nissan διέκοψε την παραγωγή της λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Στη Νέα Υόρκη βρέθηκε και το Skyline GT-R του 1995, το τέταρτης γενιάς (R33) μοντέλο, η κορυφαία έκδοση NISMO 400R του οποίου, είχε ισχύ 450 ίππων.

Στα «καλύτερά» του το R34 GT-R του 1999 απέδιδε 500 ίππους. Λόγος γίνεται για την έκδοση NISMO Z-tune έκδοση, ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε σε μόλις 19 αντίτυπα.

Στη Νέα Υόρκη βρίσκεται το καμουφλαρισμένο GT-R NISMO, το οποίο έκανε το 2013 στο Nurburgring, το χρόνο ρεκόρ 7:08.679.

Ο μεγάλος σταρ στο περίπτερο της Nissan στην έκθεση της Νέας Υόρκης είναι το ανανεωμένο GT-R R35.

Έξι Skyline GT-R θρύλοι

5.106 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2016

Η Nissan πλαισιώνει το ανανεωμένο GT-R στη Νέα Υόρκη με πέντε θρυλικά μοντέλα, πέντε σημαντικά κεφάλαια στο βιβλίο της Skyline GT-R ιστορίας που ξεκίνησε να γράφεται το 1969.

 
Ο μεγάλος σταρ στο περίπτερο της Nissan στην έκθεση της Νέας Υόρκης είναι το ανανεωμένο GT-R R35. Για να του δώσει προστιθέμενη αξία, η ιαπωνική εταιρεία το πλαισιώνει με μερικά θρυλικά μοντέλα από το ένδοξο παρελθόν της.

Πριν μεταφερθούμε πίσω, ας ξεκινήσουμε με το παρόν, καθώς στη Νέα Υόρκη βρίσκεται το καμουφλαρισμένο GT-R NISMO, το οποίο έκανε το 2013 στο Nurburgring, το χρόνο ρεκόρ 7:08.679. Σίγουρα αντιπροσωπεύει ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στο βιβλίο της GT-R ιστορίας και για αυτό βρέθηκε στην έκθεση.

Ξεκινάμε το ταξίδι στην ιστορία, με το παλαιότερο μοντέλο της Nissan στην έκθεση. Λόγος γίνεται για το 2θυρο Skyline 2000 GT-R του 1970, ο 2λιτρος κινητήρας του οποίου, απέδιδε 160 ίππους και 180 Nm ροπής. Αρχικά, η Nissan το λανσάρισε ως σεντάν, με το κουπέ να παρουσιάζεται τον Οκτώβριο του 1970.

Περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Το παρόν έδωσε και η δεύτερη γενιά του Skyline 2000 GT-R, με το μοντέλο που βρέθηκε στην έκθεση να είναι του 1973, χρονιά κατά την οποία η Nissan διέκοψε την παραγωγή της λόγω οικονομικών προβλημάτων. Το 2.0 DOHC σύνολο είχε τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά στο μοντέλο πρώτης γενιάς.

Στη Νέα Υόρκη βρέθηκε και το Skyline GT-R του 1995, το τέταρτης γενιάς (R33) μοντέλο, η κορυφαία έκδοση NISMO 400R του οποίου, είχε ισχύ 450 ίππων. Εκεί ήταν και το διάσημο από το Fast & Furious, μοντέλο του 1999. Στα «καλύτερά» του, το εν λόγω R34 GT-R απέδιδε 500 ίππους. Λόγος γίνεται για την έκδοση NISMO Z-tune έκδοση, ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε σε μόλις 19 αντίτυπα.