Αυτή δεν είναι Porsche!

Η φετινή έκθεση της Γενεύης είναι σταθμός για την RUF Automobile GmbH, καθώς στην ελβετική πόλη παρουσιάζει την 4η γενιά του CTR, το οποίο διαθέτει το πρώτο σασί που σχεδίασε και κατασκεύασε in-house

Η φετινή έκθεση της Γενεύης είναι σταθμός για την RUF Automobile GmbH, καθώς στην ελβετική πόλη παρουσιάζει την 4η γενιά του CTR, το οποίο διαθέτει το πρώτο σασί που σχεδίασε και κατασκεύασε in-house η φίρμα.

Η ευρεία χρήση ανθρακονήματος περιόρισε το βάρος στα 1.200 κιλά, γεγονός που σύμφωνα με τη RUF σημαίνει πως το CTR είναι σε θέση να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δλ., αλλά και το 0-200 σε χρόνο κ

Η ευρεία χρήση ανθρακονήματος περιόρισε το βάρος στα 1.200 κιλά, γεγονός που σύμφωνα με τη RUF σημαίνει πως το CTR είναι σε θέση να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δλ., αλλά και το 0-200 σε χρόνο κάτω των 9 δλ.

Η παραγωγή του 4ης γενιάς CTR θα ξεκινήσει το 2018 και θα φτιαχτούν συνολικά 30 αντίτυπα, για τα οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή.

Η παραγωγή του 4ης γενιάς CTR θα ξεκινήσει το 2018 και θα φτιαχτούν συνολικά 30 αντίτυπα, για τα οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή.