Η φετινή έκθεση της Γενεύης είναι σταθμός για την RUF Automobile GmbH, καθώς στην ελβετική πόλη παρουσιάζει την 4η γενιά του CTR, το οποίο διαθέτει το πρώτο σασί που σχεδίασε και κατασκεύασε in-house
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η φετινή έκθεση της Γενεύης είναι σταθμός για την RUF Automobile GmbH, καθώς στην ελβετική πόλη παρουσιάζει την 4η γενιά του CTR, το οποίο διαθέτει το πρώτο σασί που σχεδίασε και κατασκεύασε in-house η φίρμα.

Αυτή δεν είναι Porsche!

4.596 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2017)

Τριάντα χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου CTR, η γερμανική RUF παρουσιάζει την 4η εκδοχή του μοντέλου, το οποίο διαθέτει το δικό του carbon σασί, αλλά και ένα biturbo flat six σύνολο 710 ίππων.

Η γερμανική εταιρεία RUF Automobile GmbH ιδρύθηκε το 1939 και ειδικεύεται εδώ και δεκαετίες στην «επανεφεύρεση» μοντέλων της Porsche. Η φετινή έκθεση της Γενεύης είναι σταθμός για την εν λόγω αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς στην ελβετική πόλη παρουσιάζει την 4η γενιά του CTR, το οποίο διαθέτει το πρώτο σασί που σχεδίασε και κατασκεύασε in-house η φίρμα. Λέει μάλιστα πως πρόκειται για το πρώτο όχημα με τον κινητήρα πίσω, το οποίο διαθέτει ένα monocoque σασί που είναι φτιαγμένο κυρίως από carbon.

Η ευρεία χρήση ανθρακονήματος περιόρισε το βάρος στα 1.200 κιλά, γεγονός που σύμφωνα με τη RUF σημαίνει πως το CTR είναι σε θέση να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δλ., αλλά και το 0-200 σε χρόνο κάτω των 9 δλ.

Η ευρεία χρήση ανθρακονήματος περιόρισε το βάρος στα 1.200 κιλά, γεγονός που σύμφωνα με τη RUF σημαίνει πως το CTR είναι σε θέση να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δλ., αλλά και το 0-200 σε χρόνο κάτω των 9 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το νέο CTR αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από το πρώτο μοντέλο του 1987, το οποίο είχε το παρατσούκλι «Yellow Bird». Τα εξωτερικά πάνελ είναι και αυτά ανθρακονημάτινα, για τον περαιτέρω περιορισμό του βάρους. Για την κίνησή του είναι υπεύθυνο ένα biturbo flat six σύνολο 3,6 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 710 ίππων και ροπή 880 Nm. Ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στέλνει την κίνηση στον πίσω άξονα, όπου υπάρχει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
  
Η ευρεία χρήση ανθρακονήματος περιόρισε το βάρος στα 1.200 κιλά, γεγονός που σύμφωνα με τη RUF σημαίνει πως το CTR είναι σε θέση να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3,5 δλ., αλλά και το 0-200 σε χρόνο κάτω των 9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 360 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, ενώ τα carbon δισκόφρενα έχουν διάμετρο 380 χλστ. και διαθέτουν 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω.
 
Στο εσωτερικό υπάρχουν επενδύσεις από Alcantara και δέρμα, ενώ έχει γίνει ευρεία χρήση ανθρακονήματος. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει και ένα ενσωματωμένο ατσάλινο roll cage. Η παραγωγή του 4ης γενιάς CTR θα ξεκινήσει το 2018 και θα φτιαχτούν συνολικά 30 αντίτυπα, για τα οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto