Δοκιμή: Νέο SEAT Ibiza 1,0 λτ. με 95 PS

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο SEAT Ibiza στην έκδοση με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 95 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα στο αν

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο SEAT Ibiza στην έκδοση με τον 1.000άρη τρικύλινδρο TSI κινητήρα απόδοσης 95 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα στο αναλυτικό μας θέμα.

Το πίσω μέρος αναβαθμίζεται και παίρνει το ρόλο να δίνει το νέο στίγμα του Ibiza. Έχει νέα φώτα με LED και κάποιες σκληρές γραμμές στην πέμπτη πόρτα. Παρά τους νεωτερισμούς η εικόνα εδώ είναι ξεκάθαρα

Το πίσω μέρος αναβαθμίζεται και παίρνει το ρόλο να δίνει το νέο στίγμα του Ibiza. Έχει νέα φώτα με LED και κάποιες σκληρές γραμμές στην πέμπτη πόρτα. Παρά τους νεωτερισμούς η εικόνα εδώ είναι ξεκάθαρα «Ibiza».

Και η πλαϊνή όψη θυμίζει πολύ το Leon παρόλο που το μήκος δεν έχει αυξηθεί. Γενικά η καμπίνα έχει απλώσει πιο καλά πάνω από τους δύο άξονες.

Και η πλαϊνή όψη θυμίζει πολύ το Leon παρόλο που το μήκος δεν έχει αυξηθεί. Γενικά η καμπίνα έχει απλώσει πιο καλά πάνω από τους δύο άξονες.