Οδηγούμε: Νέα Porsche Taycan

Με το πλάι και της…πάει! H Τaycan νιώθει πολύ άνετα εντός πίστας. H Τaycan είναι σαν μια 911, απλώς πολύ, μα πολύ, πιο ήσυχη.

Με το πλάι και της…πάει! H Τaycan νιώθει πολύ άνετα εντός πίστας. H Τaycan είναι σαν μια 911, απλώς πολύ, μα πολύ, πιο ήσυχη.

Ακόμη φοράει καμουφλάζ σε διάφορα σημεία όπως στα πίσω φώτα. Στην αγορά το νέο μοντέλο θα μπει στα τέλη του χρόνου.

Ακόμη φοράει καμουφλάζ σε διάφορα σημεία όπως στα πίσω φώτα. Στην αγορά το νέο μοντέλο θα μπει στα τέλη του χρόνου.

 Όλα πλήρως ψηφιακά: η οθόνη του πίνακα οργάνων έχει το κλασσικό «μπανανέ» σχήμα και σχεδιαστικούς δεσμούς με τις παλιότερες 911. Ο διακόπτης εκκίνησης είναι –φυσικά- αριστερά, ο επιλογέας του κ

Όλα πλήρως ψηφιακά: η οθόνη του πίνακα οργάνων έχει το κλασσικό «μπανανέ» σχήμα και σχεδιαστικούς δεσμούς με τις παλιότερες 911. Ο διακόπτης εκκίνησης είναι –φυσικά- αριστερά, ο επιλογέας του κιβωτίου δεξιά. H oθόνη του Infotainment είναι 10,9 ιντσών... ...ενώ υπάρχει έξτρα οθόνη για το συνοδηγό… ... με διαγώνιο 8,4 ιντσών, λειτουργία αφής, έλεγχο των μπαταριών, του κλιματισμού και αναγνώριση εντολών που δίνονται μέσω γραφής σε touchpad.