Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Seat Ibiza και Skoda Fabia

Χάρη στη λειτουργία ECO μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την τεχνολογία ACT, η οποία απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους του Ibiza όταν κινείται με χαμηλές ταχύτητες, για να επιτύχει μ

Χάρη στη λειτουργία ECO μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την τεχνολογία ACT, η οποία απενεργοποιεί τους 2 από τους 4 κυλίνδρους του Ibiza όταν κινείται με χαμηλές ταχύτητες, για να επιτύχει μέση κατανάλωση ακόμα και κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ..

Θα θέλαμε να υπάρχουν paddles στο τιμόνι του Fabia, μιας και η «σειριακή» λειτουργία γίνεται μόνο μέσω του επιλογέα και μάλιστα ανάποδα από το σωστό διότι σπρώχνοντας μπροστά ανεβάζει και τραβώντας πί

Θα θέλαμε να υπάρχουν paddles στο τιμόνι του Fabia, μιας και η «σειριακή» λειτουργία γίνεται μόνο μέσω του επιλογέα και μάλιστα ανάποδα από το σωστό διότι σπρώχνοντας μπροστά ανεβάζει και τραβώντας πίσω κατεβάζει μία-μία τις σχέσεις του.

Πιο βολικά θα καθίσει στο πίσω κάθισμα του Ibiza ένας επιβάτης, με ύψος ακόμη και άνω του μέσου όρου.

Πιο βολικά θα καθίσει στο πίσω κάθισμα του Ibiza ένας επιβάτης, με ύψος ακόμη και άνω του μέσου όρου.