Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Volkswagen T-Roc

Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.

Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.

Ο 1.000άρης TSI αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές δεδομένων των 110 ίππων που αποδίδει το σύνολο.

Ο 1.000άρης TSI αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές δεδομένων των 110 ίππων που αποδίδει το σύνολο.

Ανταγωνιστικός ακόμη και σε ανώτερης κατηγορίας μοντέλα είναι ο χώρος αποσκευών του Ford Puma (536 λτ.), με το MegaBox κάτω από το κυρίως δάπεδο να είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά.

Ανταγωνιστικός ακόμη και σε ανώτερης κατηγορίας μοντέλα είναι ο χώρος αποσκευών του Ford Puma (536 λτ.), με το MegaBox κάτω από το κυρίως δάπεδο να είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά.