Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1,0 EcoΒoost των 125 ίππων έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής και καλό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές από τα +50 Nm ροπής της ήπια υβριδικής τεχνολογίας των 48V.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Ford Puma και Volkswagen T-Roc

34.227 Επισκέψεις στο άρθρο (3/5/2023)

Ford Puma Vs Volkswagen T-Roc: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Γρήγορο (+15 PS) & οικονομικό (mild hybrid 48V) το Puma

Κατά τι καλύτερες επιδόσεις και πιο χαμηλή κατανάλωση μετρήσαμε στο Ford Puma με τα 125 άλογα. Ο συνδυασμός των +15 ίππων και mild hybrid τεχνολογίας 48V κάνει την διαφορά και βοηθά τον 1,0 EcoBoost στην πιο εύρυθμη λειτουργία του. Συν τοις άλλοις, εξασφαλίζει και ελεύθερη διέλευση στον «πράσινο» Δακτύλιο.
 
Πώς «δουλεύει» αυτή η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford; Σε χαμηλές στροφές, επωφελείται από bonus 50 Nm ροπής, το οποίο μετατρέπεται σε ένα απαλό boostάρισμα. Στην πράξη, αυτό απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων, για αυτό και αφενός έχει συγκρατημένη κατανάλωση (κορυφαία μέτρηση στον ανταγωνισμό τα 4 λτ./100 χλμ. ταξιδιού), αφετέρου οι επιδόσεις είναι επαρκείς.
 
Γύρω στα 7 λτ. κυμαίνεται η κατανάλωση του VW T-Roc με τα 110 άλογα. Ο 3κύλινδρος 1,0 TSI δεν ακούγεται καθόλου και δεν ενοχλεί με την χροιά του, κάτι που επιβεβαίωσε και το ντεσιμπελόμετρό μας (68,7 db στα 120 χλμ./ώρα).


Ο 1.000άρης TSI αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές δεδομένων των 110 ίππων που αποδίδει το σύνολο.

Ο 1.000άρης TSI αυτός συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο αραιής σχετικά κλιμάκωσης, ενώ στην πράξη οι επιδόσεις κρίνονται πολύ καλές δεδομένων των 110 ίππων που αποδίδει το σύνολο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
test center