Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ

Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ
Παρά το ελαφρά πιο σφιχτό set-up, το plug-in υβριδικό CR-V διατηρεί τη γνωστή υψηλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο, χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Παρά το ελαφρά πιο σφιχτό set-up, το plug-in υβριδικό CR-V διατηρεί τη γνωστή υψηλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο, χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Τη διαφορά στο μάτι κάνει η παρουσία της θύρας φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό. Χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 6,8 kW μια πλήρης φόρτιση πραγματοποιείται σε 2,5 ώρες, που γίνονται 7,7 ώρες σε

Τη διαφορά στο μάτι κάνει η παρουσία της θύρας φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό. Χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 6,8 kW μια πλήρης φόρτιση πραγματοποιείται σε 2,5 ώρες, που γίνονται 7,7 ώρες σε οικιακή πρίζα.