ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ

1.037 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2025)
Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ
4 Φωτογραφίες »

Με το γνώριμο υβριδικό σύστημα των 184 ίππων, αλλά μεγαλύτερη μπαταρία για να βγάζει 70 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης (με βάση τις μετρήσεις μας).
Ακόμα και με άδεια μπαταρία στην πόλη καίει σαν σκούτερ (4,4 λτ./100 χλμ.).
Με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (617 λτ.), δεν προσφέρει όμως τετρακίνηση.
Είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο από το τετρακίνητο υβριδικό με αντίστοιχο εξοπλιστικό πακέτο.

autotriti team

Με το γνώριμο υβριδικό σύστημα των 184 ίππων, αλλά μεγαλύτερη μπαταρία για να βγάζει 70 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης (με βάση τις μετρήσεις μας)

Το Honda CR-V είναι ένα από τα πρακτικότερα και πιο ευρύχωρα μεσαία SUV, όπως έχει φανεί και από τη δοκιμή του με το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Αυτό συνδυάζει 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 148 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων. Το νέο CR-V plug-in χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια υβριδική διάταξη και έχει την ίδια συνδυαστική απόδοση, ωστόσο την ηλεκτρική ενέργεια δίνει μια μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 17,7 kWh. Οι μετρήσεις μας «έδειξαν» μια πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ. (82 χλμ. υπόσχεται η Honda), που επαρκούν για την καθημερινότητα.

Ακόμα και με άδεια μπαταρία στην πόλη καίει σαν σκούτερ (4,4 λτ./100 χλμ.)

Όπως όλα τα υβριδικά πρίζας, έτσι και το CR-V όταν «αδειάσει» η μπαταρία λειτουργεί σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση κατανάλωση 6 λτ./100 χλμ., τιμή που στην πόλη πέφτει σε επίπεδα… σκούτερ με 4,4 λτ./100 χλμ.. Συγκριτικά, το υβριδικό CR-V που είχαμε μετρήσει στο παρελθόν (σσ. η τετρακίνητη έκδοση) έχει μέση κατανάλωση 7,3 λτ./100 χλμ. και στην πόλη καίει 5,8 λτ./100 χλμ..


Παρά το ελαφρά πιο σφιχτό set-up, το plug-in υβριδικό CR-V διατηρεί τη γνωστή υψηλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο, χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
4 Φωτογραφίες »

Παρά το ελαφρά πιο σφιχτό set-up, το plug-in υβριδικό CR-V διατηρεί τη γνωστή υψηλή ποιότητα κύλισης και την άνεση στο δρόμο, χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Διατηρεί το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (617 λτ.), δεν προσφέρει όμως τετρακίνηση

Η «έξυπνη» τοποθέτηση των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο δημιούργησαν τις προϋποθέσεις ώστε η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ όχι μόνο τα ισοφαρίζει τα 587 λτ. της 4Χ2 υβριδικής έκδοσης, αλλά να είναι και 30 λτ. μεγαλύτερη (617 λτ. σύμφωνα με την ενημέρωση της Honda). Από την άλλη, το plug-in υβριδικό Honda CR-V προσφέρεται μόνο ως δικίνητο, χωρίς τετρακίνητη επιλογή όπως το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.

Είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο από το τετρακίνητο υβριδικό με αντίστοιχο εξοπλιστικό πακέτο

To «πριζάτο» υβριδικό Honda CR-V είναι διαθέσιμο από 57.700 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά) στο υπερ-πλήρες εξοπλιστικό πακέτο Advance Tech. Το υβριδικό τετρακίνητο CR-V με το αντίστοιχο εξοπλιστικό επίπεδο κοστίζει 58.700 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση το προ φόρων τίμημα του plug-in υβριδικού είναι πάνω από 40.000 ευρώ, οπότε δεν προκύπτει απαλλαγή από εταιρικό φόρο στην περίπτωση leasing, ενώ «αγκάθι» είναι και ο κυβισμός που επιβάλει την καταβολή φόρου πολυτελείας (440 ευρώ τα πρώτα 5 χρόνια και 308 ευρώ για τα υπόλοιπα 5 χρόνια).
 
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή του Honda CR-V plug-in Hybrid

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Κινητήρας-Αυτονομία: Πάντα σβέλτο, κινείται ηλεκτρικά στην καθημερινότητα
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ίδια εξαιρετική ποιότητα, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση κάνει τη διαφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
katoxoi nexen