Αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 3 λεβιέδες και δουλεύει χωρίς συμπλέκτη. Σε ποιο αμάξι είχε μπει;

Αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 3 λεβιέδες και δουλεύει χωρίς συμπλέκτη. Σε ποιο αμάξι είχε μπει;