Η Skoda Octavia μεγαλώνει. Βολεύει όμως αυτό για την Ελλάδα;
Χρήστος
Προσωπικά έχω αγοράσει δυο φορές το Octavia5. Μία με 1,6 FSI και μία με 1.8 TSI. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, με σχεδόν απόλυτη αξιοπιστία και πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Στο θέμα του μήκους θεωρώ πως τα 4.8 μέτρα είναι πολλά και θα δυσκολέψουν πολύ την οδήγηση και το παρκάρισμα στην πόλη. Οσο για το premium της υπόθεσης έχω να πω πως δυστυχώς θα είναι μια λάθος κίνηση απο την VW και θα αποδειχθεί λανθασμένη εμπορικά. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να ξεριζώσεις τα στερεότυπα απο το μυαλό των ανθρώπων.....
Σαν χρόνια μηχανικός σε συνεργείο VW έχω να πω... πως κάνεις καλές κινήσεις και έξυπνες η VW αλλα πλεον όλα της τα αμάξια απο αξιοπιστία ειναι....καλύτερα να πάρεςι hyundai παρα VW....ντροπή
ΑΝ ΑΠΟ 4.56 ΠΑΕΙ ΣΤΟ 4.80 ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΞΕΧΙΛΩΜΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΘΩΣ Κ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΧΕΙ Κ Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Η Skoda με την βοηθεια της μαμας VW ανεβασε την ποιοτητα, την ασφαλεια και γενικοτερα το κυρος της σαν εταιρια. Η Octavia ειναι ενα αυτοκινητο στην μικρομεσαια κατηγορια που εδρεωθηκε στην καρδια του Ελληνα καταναλωτη με την αξιοπιστια της, την οδικη της συμπεριφορα κτλ. Το να αλλαξεις κατηγορια σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι κατι ευκολο και δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο στην περιοδο που ζουμε. Προσωπικα πιστευω οτι δεν χρειαζοταν ουτε το Superb αλλα ουτε και το Rapid, (που μοιαζει εκπληκτικα με το καινουριο Toledo). Αυτο που χρειαζετε ειναι μια πολυ ομορφη Octavia, με πιο elegant χαρακτηριστικα, ξεχωριστο σχεδιασμο (ωστε να μην μοιαζει επαναλαμβανω, με το Jetta και το καινουριο Toledo), με καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και υλικων. Εστω και με μια μικρη αυξηση του μηκους για την καλυτερη ανεση των επιβατων.Παρολου την κριση πιστευω οτι θα ειχε αρκετα μεγαλη ανταποκριση λογο του καλου ονοματος του προηγουμενου μοντελου.
Και η vw ακολουθεί μία πολιτική αύξησης τιμής των προιόντων των θυγατρικών της.Εφόσον πρέπει να προσδώσουμε μια πιο premium διάσταση στην octavia,θα αυξήσουμε το μέγεθος,να φαίνεται στο μάτι και να ακολουθήσουμε την πεπατημένη στα υπόλοιπα,ώστε ναί μεν να αυξηθεί η τιμή,αλλά εννοείται να είναι χαμηλότερη της μαμάς vw.
Σαφώς είναι μεγάλο,όπως και το νέο mazda 6 που είδα,όπως και τα υπόλοιπα του είδους του,αλλά εκτός πόλης είναι αποδεκτό και θεμιτό.
Οι υποψήφιοι αγοραστές ή θα πρέπει να δείξουν κατανόηση ή θα πρέπει να στραφούν αλλού ή να έχουν και άλλο μικρότερο στην πόλη.Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.Ας το μελετήσουν το ζήτημα και ας πράξουν,το τι είναι καλό για τον εαυτό τους.
τα 4,8 μετρα ειναι οντως πολλα,αλλωστε υπαρχει και το superb,για μενα θα μπορουσε να εμενε στα ιδια μετρα η το πολυ μεχρι 4,6 αλλα να εδινε εμφαση στην πολυτελεια και γενικα στον εξοπλισμο μιας και το rapid εξωτερικα δεν λεει πολλα πραγματα εσωτερικα δε εμφανιζεται ιδιαιτερα λιτο,συντηρητικο θυμιζοντας το octavia 1ης γενιας,πραγμα επιεικως απαραδεκτο.
Καλησπέρα αγαπητοί μου συντάκτες!!
Με μεγάλη χαρά παρακολουθώ κάθε μέρα όλα όσα ανακοινώνετε εδώ αλλά και διαβάζω κάποιες φορές τα περιοδικά σας!
Πολύ χάρηκα που μας ανακοινώνετε για το θέμα του νέου Skoda Octavia.
Περιμένω 1 χρόνο να δώ με αγωνία το νέο Octavia που θα είναι εντελώς διαφορετικό από το σημερινό, επειδή δεν θα είναι με συντηρητική σχεδίαση.
Είναι κάπως δύσκολο να το δεχτούμε εδώ στην Ελλάδα ότι θα φτάσει τα 4,8 μέτρα!! Δηλαδή στο ίδιο μήκος με τη 5άρα, το Suberb, το Passat. Βασικά το νέο Octavia δε χρειάζεται να είναι τόσο μεγάλο, φτάνει να το φτάσουν στα 4,6 μέτρα. Εννοείται, θα δυσκολέψει περισσότερο εδώ στους στενούς δρόμους γιατί από την αύξηση του μήκους θα αυξηθεί και το πλάτος του!!!
Πάντως μόλις έρθει εδώ το 2013 θα το δοκιμάσουμε και θα βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα.
Καλό χειμώνα....
Προσωπικά έχω αγοράσει δυο φορές το Octavia5. Μία με 1,6 FSI και μία με 1.8 TSI. Εξαιρετικό αυτοκίνητο, με σχεδόν απόλυτη αξιοπιστία και πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Στο θέμα του μήκους θεωρώ πως τα 4.8 μέτρα είναι πολλά και θα δυσκολέψουν πολύ την οδήγηση και το παρκάρισμα στην πόλη. Οσο για το premium της υπόθεσης έχω να πω πως δυστυχώς θα είναι μια λάθος κίνηση απο την VW και θα αποδειχθεί λανθασμένη εμπορικά. Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να ξεριζώσεις τα στερεότυπα απο το μυαλό των ανθρώπων.....
Σαν χρόνια μηχανικός σε συνεργείο VW έχω να πω... πως κάνεις καλές κινήσεις και έξυπνες η VW αλλα πλεον όλα της τα αμάξια απο αξιοπιστία ειναι....καλύτερα να πάρεςι hyundai παρα VW....ντροπή
ΑΝ ΑΠΟ 4.56 ΠΑΕΙ ΣΤΟ 4.80 ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΞΕΧΙΛΩΜΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΘΩΣ Κ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΧΕΙ Κ Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ
Η Skoda με την βοηθεια της μαμας VW ανεβασε την ποιοτητα, την ασφαλεια και γενικοτερα το κυρος της σαν εταιρια. Η Octavia ειναι ενα αυτοκινητο στην μικρομεσαια κατηγορια που εδρεωθηκε στην καρδια του Ελληνα καταναλωτη με την αξιοπιστια της, την οδικη της συμπεριφορα κτλ. Το να αλλαξεις κατηγορια σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι κατι ευκολο και δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο στην περιοδο που ζουμε. Προσωπικα πιστευω οτι δεν χρειαζοταν ουτε το Superb αλλα ουτε και το Rapid, (που μοιαζει εκπληκτικα με το καινουριο Toledo). Αυτο που χρειαζετε ειναι μια πολυ ομορφη Octavia, με πιο elegant χαρακτηριστικα, ξεχωριστο σχεδιασμο (ωστε να μην μοιαζει επαναλαμβανω, με το Jetta και το καινουριο Toledo), με καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και υλικων. Εστω και με μια μικρη αυξηση του μηκους για την καλυτερη ανεση των επιβατων.Παρολου την κριση πιστευω οτι θα ειχε αρκετα μεγαλη ανταποκριση λογο του καλου ονοματος του προηγουμενου μοντελου.
Και η vw ακολουθεί μία πολιτική αύξησης τιμής των προιόντων των θυγατρικών της.Εφόσον πρέπει να προσδώσουμε μια πιο premium διάσταση στην octavia,θα αυξήσουμε το μέγεθος,να φαίνεται στο μάτι και να ακολουθήσουμε την πεπατημένη στα υπόλοιπα,ώστε ναί μεν να αυξηθεί η τιμή,αλλά εννοείται να είναι χαμηλότερη της μαμάς vw. Σαφώς είναι μεγάλο,όπως και το νέο mazda 6 που είδα,όπως και τα υπόλοιπα του είδους του,αλλά εκτός πόλης είναι αποδεκτό και θεμιτό. Οι υποψήφιοι αγοραστές ή θα πρέπει να δείξουν κατανόηση ή θα πρέπει να στραφούν αλλού ή να έχουν και άλλο μικρότερο στην πόλη.Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.Ας το μελετήσουν το ζήτημα και ας πράξουν,το τι είναι καλό για τον εαυτό τους.
τα 4,8 μετρα ειναι οντως πολλα,αλλωστε υπαρχει και το superb,για μενα θα μπορουσε να εμενε στα ιδια μετρα η το πολυ μεχρι 4,6 αλλα να εδινε εμφαση στην πολυτελεια και γενικα στον εξοπλισμο μιας και το rapid εξωτερικα δεν λεει πολλα πραγματα εσωτερικα δε εμφανιζεται ιδιαιτερα λιτο,συντηρητικο θυμιζοντας το octavia 1ης γενιας,πραγμα επιεικως απαραδεκτο.
Καλησπέρα αγαπητοί μου συντάκτες!! Με μεγάλη χαρά παρακολουθώ κάθε μέρα όλα όσα ανακοινώνετε εδώ αλλά και διαβάζω κάποιες φορές τα περιοδικά σας! Πολύ χάρηκα που μας ανακοινώνετε για το θέμα του νέου Skoda Octavia. Περιμένω 1 χρόνο να δώ με αγωνία το νέο Octavia που θα είναι εντελώς διαφορετικό από το σημερινό, επειδή δεν θα είναι με συντηρητική σχεδίαση. Είναι κάπως δύσκολο να το δεχτούμε εδώ στην Ελλάδα ότι θα φτάσει τα 4,8 μέτρα!! Δηλαδή στο ίδιο μήκος με τη 5άρα, το Suberb, το Passat. Βασικά το νέο Octavia δε χρειάζεται να είναι τόσο μεγάλο, φτάνει να το φτάσουν στα 4,6 μέτρα. Εννοείται, θα δυσκολέψει περισσότερο εδώ στους στενούς δρόμους γιατί από την αύξηση του μήκους θα αυξηθεί και το πλάτος του!!! Πάντως μόλις έρθει εδώ το 2013 θα το δοκιμάσουμε και θα βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα. Καλό χειμώνα....