Μήπως οι νέοι βενζινοκινητήρες εκτοπίζουν το ντίζελ στη μικρή κατηγορία;
talaiporos
Δύο είναι παντού και πάντα οι επιλογές:
1. Γκάζια γκάζια και γκάζια (τα πληρώνει όποιος τα θέλει) = βενζίνη.
2. Χαλαρά χαλαρά χαλαρά (πάλι τα πληρώνει όποιος τα θέλει) = πετρέλαιο.
Για όλες τις κατηγορίες ισχύουν τα ίδια.
Το κιβώτιο έχει "μόνο" 5 σχέσεις στα ντίζελ;
Πλάκα κάνετε; Και τρεις μόνο θα έφθαναν...
Όσοι μιλάτε για σχέσεις στα ντίζελ, απαντήστε αυτό: Έχετε οδηγήσει ποτέ ένα ντιζελ αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, όπου και προορίζεται να κινείται ένα μικρό αυτοκίνητο;
ο μονος κινητηρας που κοιτα στα ματια τα αντιστοιχα diesel της ιδιας κατηγοριας παντα, ειναι το ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ FORD Ο 1.0 ECOBOOST που στην νεα του εκδοχη ειναι στα 140hp !!! δεν τα λες και λιγα δεδομενου οτι προερχονται απο 1000cc . . καλιο αργα παρα ποτε και για την χιουνται και για τους υπολοιπες εταιριες που βλεπουν με τα κυαλια το μοτερακι της φορντ.οταν θα φτασουν οι αλλες εταιριες τα τωρινα 140αλογα, ο εκομπουστ θα εχει ηδη ανεβει στα 180!!
Οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου θα πρέπει να ξέρουν ποιες
είναι οι νέες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα να ξέρουν τι θα
είναι συμφέρον να κινείται αύριο. Το απαρχαιωμένο C3 που πωλείται κοντά στα 15.000€ και
αποδίδει 68 ολόκληρα άλογα δεν θα πρέπει να είναι στις προτιμήσεις των
καταναλωτών. Επίσης το Hyundaiείναι πολύ ξεπερασμένο. Το i10 χωρίς turboστα 1000 κυβικά κοστίζει πάνω από 10.000€. οπότε γιατί συμφέρον μιλάμε; Επίσης
τα dieselμοντέλα clio,
polo, 208, puntoκτλ
που διαφημίζονται σαν σημεία αναφοράς στην μικρή κατηγορία βγαίνουν μόνο με
5άρι σασμάν. Αυτή είναι η πρόοδος της τεχνολογίας;
Οι σύγχρονοι μικροί τούρμπο βενζινοκινητήρες είναι πράγματι καταλληλότεροι για τα μικρά αυτοκίνητα, επειδή έχουν μικρότερο βάρος, δουλεύουν πιο ομαλά και "σπιρτόζικα" και θέλουν λιγότερες σχέσεις στο κιβώτιο. Παρόλο όμως που το κόστος παραγωγής ντίζελ και βενζίνης είναι παραπλήσιο, στην Ελλάδα η βενζίνη επιβαρύνεται με περισσότερους φόρους. Πάντως για την σύγκριση κατανάλωσης καλό είναι να συμβουλευόμαστε τα νούμερα των τεστ και όχι τα αισιόδοξα των κατασκευαστών.
Δύο είναι παντού και πάντα οι επιλογές:
ο μονος κινητηρας που κοιτα στα ματια τα αντιστοιχα diesel της ιδιας κατηγοριας παντα, ειναι το ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ FORD Ο 1.0 ECOBOOST που στην νεα του εκδοχη ειναι στα 140hp !!! δεν τα λες και λιγα δεδομενου οτι προερχονται απο 1000cc . . καλιο αργα παρα ποτε και για την χιουνται και για τους υπολοιπες εταιριες που βλεπουν με τα κυαλια το μοτερακι της φορντ.οταν θα φτασουν οι αλλες εταιριες τα τωρινα 140αλογα, ο εκομπουστ θα εχει ηδη ανεβει στα 180!!
Οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου θα πρέπει να ξέρουν ποιες είναι οι νέες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα να ξέρουν τι θα είναι συμφέρον να κινείται αύριο. Το απαρχαιωμένο C3 που πωλείται κοντά στα 15.000€ και αποδίδει 68 ολόκληρα άλογα δεν θα πρέπει να είναι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης το Hyundai είναι πολύ ξεπερασμένο. Το i10 χωρίς turbo στα 1000 κυβικά κοστίζει πάνω από 10.000€. οπότε γιατί συμφέρον μιλάμε; Επίσης τα diesel μοντέλα clio, polo, 208, punto κτλ που διαφημίζονται σαν σημεία αναφοράς στην μικρή κατηγορία βγαίνουν μόνο με 5άρι σασμάν. Αυτή είναι η πρόοδος της τεχνολογίας;
Οι σύγχρονοι μικροί τούρμπο βενζινοκινητήρες είναι πράγματι καταλληλότεροι για τα μικρά αυτοκίνητα, επειδή έχουν μικρότερο βάρος, δουλεύουν πιο ομαλά και "σπιρτόζικα" και θέλουν λιγότερες σχέσεις στο κιβώτιο. Παρόλο όμως που το κόστος παραγωγής ντίζελ και βενζίνης είναι παραπλήσιο, στην Ελλάδα η βενζίνη επιβαρύνεται με περισσότερους φόρους. Πάντως για την σύγκριση κατανάλωσης καλό είναι να συμβουλευόμαστε τα νούμερα των τεστ και όχι τα αισιόδοξα των κατασκευαστών.