Κατά την άποψή μου, κάτι το ενδιάμεσο. Κάπου στη μέση. Είναι μεν γενναία πράξη ευθύνης ως προς τον πελάτη, αλλά, ωστόσο, των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Ή, αλλιώς, κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε. Όπερ μεθερμηνευόμενον. σκοπός είναι να μη βγει πρόβλημα μετά την πώληση, ώστε να χρειαστεί ανάκληση.
Φυσικά και οι ανακλήσεις είναι πράξεις ευθύνης. Αν δεν γίνονταν ανακλήσεις, τότε θα είχε κλάψει αρκετός κόσμος. Ο κόσμος πιστεύω ότι εκτιμάει τις εταιρείες παραδέχονται ότι έκαναν λάθος-ελάτε να σας το φτιάξουμε.
Αγόρασα προ μηνος περιπου το polo diesel με τους 90 ίππους. Μου έχει σβήσει πάνω από 10 φορές σε κεντρικούς δρόμους κι εγώ δεν ξερω πως και δεν πεσανε πανω μου αυτοι που ακολουθουσαν. Είμαι οδηγός για πανω από 40 χρονια και πρωτη φορα μου σβηνει αυτοκινητο. Πρεπει η εταιρία να κανει αμεσα αποσυρση γιατι αν συμβει ατύχημα θα το πληρωσει πολύ ακριβα.
Οι ανακλήσεις (recall campaigns) για τις εταιρείες είναι αποδείξεις της σοβαρότητας μιάς αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ενσωματώσει τεράστιες δόσεις τεχνολογίας με σκοπό την βελτίωση όλων των χαρισμάτων - αρετών των αυτοκινήτων (καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες καταναλώσεις-ρύπους, ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, περισσότερη άνεση κα).
Είναι λοιπόν σύνηθες τα εργοστάσια να αναθέτουν σε υπεργολάβους κύρους να εξελίξουν υποσυστήματα ή μηχανισμούς ορίζοντας τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.
Ένας δεύτερος παράγοντας είναι οτι οι περίοδοι δοκιμής - τεσταρίσματος όλων των νέων μερών των αυτοκινήτων να είναι μικρότερες απο το παρελθόν λόγω της πίεσης του ανταγωνισμού.
Οι παραπάνω παράγοντες αυξάνουν τις πιθανότητες κάποιου σφάλματος στην απόδοση, λειτουργία ή διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων.
Μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες , με τη χρήση online τεχνολογιών ενημερώνονται άμεσα για τα προβλήματα-βλάβες που προκύπτουν και οταν αυτά περάσουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό βγάζουν μια ανάκληση και βελτιώνουν το προιόν στην γραμμή παραγωγής.
Αρα αυτό σημαίνει ΥΠΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ.
Αφού έχουν τα κότσια να παραδεχθούν ελαττωματικό εξάρτημα και να καλυψουν το κόστος επισκευής τους, αρα σέβονται τα χρήματα και την εμπιστοσύνη των πελατών τους
Κανείς δεν είναι αλάθητος, και εκ των υστέρων διορθώσεις και βελτιώσεις γίνονται ακόμα και σε μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα. Πιστεύω πάντως ότι οι περισσότερες ανακλήσεις οφείλονται σε προβλήματα εξαρτημάτων που δίνονται σε υποκατασκευαστές, που πολλές φορές οι εταιρείες τους αλλάζουν μόνο και μόνο για λόγους συμπίεσης κόστους.
Συνεπώς, καθώς τα προβλήματα πρακτικά δεν είναι δυνατόν να εξαληφθούν, η αμέσως καλύτερη αντιμετώπιση είναι η ανάκληση.
ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ !! ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ . . ΑΝΑΚΛΗΣΗ = ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΤΕΣΤ,ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΑΚΡΑΙΑΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΛΠ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΕΣ ΧΑΖΟΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ !! ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΩ ΜΕ ΤΠΤ . Π.Χ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΥΧΟΥΣ SUZUKI SWIFT SPORT KAI VITARA NA ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΣΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΠΕΡΝΑΝΕ . .
Κατ αρχιν συμφωνώ 100% με τον pan. Επειδή ομως το συγκεκριμένο post γίνεται έπειτα απο τον ντόρο με την vw, απο το να μάθετε να οδηγάτε μέχρι το ανακαλούμε ένα αυτοκίνητο υπάρχει τεράστια διαφορά,θα πρέπει η vw να δώσει δημόσια κάποιες εξηγήσεις για το ότι δεν αναγνώριζε το λάθος της
Οι ανακλήσεις είναι όπως λέτε προς τιμή των εταιρειών, που αναγνωρίζουν κάποιο πρόβλημα σε ένα νέο μοντέλο. Όμως από μια άποψη θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο, ώστε να μην συμβαίνουν τέτοιες αστοχίες, παρά να έρχονται εκ των υστέρων να τις διορθώσουν. Προσωπικά όμως με ενοχλεί πάρα πολύ το να με υποχρεώνουν να επισκεφθώ την αντιπροσωπεία, για να μου διορθώσουν το πρόβλημα. Όταν εργάζεσαι με πρωινό ωράριο, δεν είναι εύκολο να βρεις χρόνο να πας στο συνεργείο. Εδώ δυσκολευόμαστε να πάμε για το καθιερωμένο τακτικό σέρβις, πόσο μάλλον να πάμε και για έκτακτο.
Ο εχθρός του εμπορίου είναι η αξιοπιστία.
Κατά την άποψή μου, κάτι το ενδιάμεσο. Κάπου στη μέση. Είναι μεν γενναία πράξη ευθύνης ως προς τον πελάτη, αλλά, ωστόσο, των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Ή, αλλιώς, κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε. Όπερ μεθερμηνευόμενον. σκοπός είναι να μη βγει πρόβλημα μετά την πώληση, ώστε να χρειαστεί ανάκληση.
Φυσικά και οι ανακλήσεις είναι πράξεις ευθύνης. Αν δεν γίνονταν ανακλήσεις, τότε θα είχε κλάψει αρκετός κόσμος. Ο κόσμος πιστεύω ότι εκτιμάει τις εταιρείες παραδέχονται ότι έκαναν λάθος-ελάτε να σας το φτιάξουμε.
Αγόρασα προ μηνος περιπου το polo diesel με τους 90 ίππους. Μου έχει σβήσει πάνω από 10 φορές σε κεντρικούς δρόμους κι εγώ δεν ξερω πως και δεν πεσανε πανω μου αυτοι που ακολουθουσαν. Είμαι οδηγός για πανω από 40 χρονια και πρωτη φορα μου σβηνει αυτοκινητο. Πρεπει η εταιρία να κανει αμεσα αποσυρση γιατι αν συμβει ατύχημα θα το πληρωσει πολύ ακριβα.
Οι ανακλήσεις (recall campaigns) για τις εταιρείες είναι αποδείξεις της σοβαρότητας μιάς αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ενσωματώσει τεράστιες δόσεις τεχνολογίας με σκοπό την βελτίωση όλων των χαρισμάτων - αρετών των αυτοκινήτων (καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες καταναλώσεις-ρύπους, ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, περισσότερη άνεση κα). Είναι λοιπόν σύνηθες τα εργοστάσια να αναθέτουν σε υπεργολάβους κύρους να εξελίξουν υποσυστήματα ή μηχανισμούς ορίζοντας τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Ένας δεύτερος παράγοντας είναι οτι οι περίοδοι δοκιμής - τεσταρίσματος όλων των νέων μερών των αυτοκινήτων να είναι μικρότερες απο το παρελθόν λόγω της πίεσης του ανταγωνισμού. Οι παραπάνω παράγοντες αυξάνουν τις πιθανότητες κάποιου σφάλματος στην απόδοση, λειτουργία ή διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων. Μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες , με τη χρήση online τεχνολογιών ενημερώνονται άμεσα για τα προβλήματα-βλάβες που προκύπτουν και οταν αυτά περάσουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό βγάζουν μια ανάκληση και βελτιώνουν το προιόν στην γραμμή παραγωγής. Αρα αυτό σημαίνει ΥΠΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ. Αφού έχουν τα κότσια να παραδεχθούν ελαττωματικό εξάρτημα και να καλυψουν το κόστος επισκευής τους, αρα σέβονται τα χρήματα και την εμπιστοσύνη των πελατών τους
Κανείς δεν είναι αλάθητος, και εκ των υστέρων διορθώσεις και βελτιώσεις γίνονται ακόμα και σε μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα. Πιστεύω πάντως ότι οι περισσότερες ανακλήσεις οφείλονται σε προβλήματα εξαρτημάτων που δίνονται σε υποκατασκευαστές, που πολλές φορές οι εταιρείες τους αλλάζουν μόνο και μόνο για λόγους συμπίεσης κόστους. Συνεπώς, καθώς τα προβλήματα πρακτικά δεν είναι δυνατόν να εξαληφθούν, η αμέσως καλύτερη αντιμετώπιση είναι η ανάκληση.
ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ !! ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ . . ΑΝΑΚΛΗΣΗ = ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΤΕΣΤ,ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΑΚΡΑΙΑΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΛΠ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΕΣ ΧΑΖΟΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ !! ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΩ ΜΕ ΤΠΤ . Π.Χ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΥΧΟΥΣ SUZUKI SWIFT SPORT KAI VITARA NA ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΣΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΠΕΡΝΑΝΕ . .
Κατ αρχιν συμφωνώ 100% με τον pan. Επειδή ομως το συγκεκριμένο post γίνεται έπειτα απο τον ντόρο με την vw, απο το να μάθετε να οδηγάτε μέχρι το ανακαλούμε ένα αυτοκίνητο υπάρχει τεράστια διαφορά,θα πρέπει η vw να δώσει δημόσια κάποιες εξηγήσεις για το ότι δεν αναγνώριζε το λάθος της
Οι ανακλήσεις είναι όπως λέτε προς τιμή των εταιρειών, που αναγνωρίζουν κάποιο πρόβλημα σε ένα νέο μοντέλο. Όμως από μια άποψη θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο, ώστε να μην συμβαίνουν τέτοιες αστοχίες, παρά να έρχονται εκ των υστέρων να τις διορθώσουν. Προσωπικά όμως με ενοχλεί πάρα πολύ το να με υποχρεώνουν να επισκεφθώ την αντιπροσωπεία, για να μου διορθώσουν το πρόβλημα. Όταν εργάζεσαι με πρωινό ωράριο, δεν είναι εύκολο να βρεις χρόνο να πας στο συνεργείο. Εδώ δυσκολευόμαστε να πάμε για το καθιερωμένο τακτικό σέρβις, πόσο μάλλον να πάμε και για έκτακτο.