Νομίζω ότι είναι ατυχής η σύγκριση ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης, με αυτή ενός μεγάλου κλειστού τύπου φορτηγού. Λογικό με τις μεγάλες ισιες πλαϊνές επιφάνειες το φορτηγό να επηρεάζεται περισσότερο... Πάντα φιλικά ως ένας τακτικός αναγνώστης του εντύπου και ηλεκτρονικού περιοδικού σας.
Για να αλλάξει έτσι λωρίδα πρέπει όχι απλά να οδηγάς και να έχεις την προσοχή αλλα να κοιμάσαι καθιστός στο τιμόνι ......απλά το σύστημα που διαθέτει το Σπριντερ είναι για τους κοιμισμένους οδηγούς
Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία με πλευρικούς αλλά και πλαγιομετωπικούς ανέμους. Όλες οι ψηλές γέφυρες της Εγνατίας Οδού για παράδειγμα, έχουν συχνά τέτοιους ανέμους. Επειδή (λόγω φυσικής) τα αυτοκίνητα έρχονται σε επαφή με τον αέρα, καθώς τρέχουν με τη μούρη τους, αν αυτή είναι ελαφριά π.χ. όταν η μηχανή είναι πίσω και το αμάξι είναι ψηλό και ελαφρύ, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Το θέμα είναι ότι με ένα βαρύ και σταθερό αμάξι απλά αισθάνεσαι τον αέρα, ενώ με ένα ελαφρύ και πισωμήχανο παλεύεις με τον αέρα ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες. Θυμάμαι παλαιότερα με ένα πισωμήχανο Skoda αντιμετώπιζα σχεδόν παντού πλευρικούς ανέμους, ιδίως μετά τα 80-90 km/h. εκεί που για άλλα βαρύτερα και μπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Νομίζω ότι είναι ατυχής η σύγκριση ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης, με αυτή ενός μεγάλου κλειστού τύπου φορτηγού. Λογικό με τις μεγάλες ισιες πλαϊνές επιφάνειες το φορτηγό να επηρεάζεται περισσότερο... Πάντα φιλικά ως ένας τακτικός αναγνώστης του εντύπου και ηλεκτρονικού περιοδικού σας.
Για να αλλάξει έτσι λωρίδα πρέπει όχι απλά να οδηγάς και να έχεις την προσοχή αλλα να κοιμάσαι καθιστός στο τιμόνι ......απλά το σύστημα που διαθέτει το Σπριντερ είναι για τους κοιμισμένους οδηγούς
Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία με πλευρικούς αλλά και πλαγιομετωπικούς ανέμους. Όλες οι ψηλές γέφυρες της Εγνατίας Οδού για παράδειγμα, έχουν συχνά τέτοιους ανέμους. Επειδή (λόγω φυσικής) τα αυτοκίνητα έρχονται σε επαφή με τον αέρα, καθώς τρέχουν με τη μούρη τους, αν αυτή είναι ελαφριά π.χ. όταν η μηχανή είναι πίσω και το αμάξι είναι ψηλό και ελαφρύ, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Το θέμα είναι ότι με ένα βαρύ και σταθερό αμάξι απλά αισθάνεσαι τον αέρα, ενώ με ένα ελαφρύ και πισωμήχανο παλεύεις με τον αέρα ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες. Θυμάμαι παλαιότερα με ένα πισωμήχανο Skoda αντιμετώπιζα σχεδόν παντού πλευρικούς ανέμους, ιδίως μετά τα 80-90 km/h. εκεί που για άλλα βαρύτερα και μπροσθιοκίνητα αυτοκίνητα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.