Άντε μην την καταντήσουν σε στρογγυλό αμάξι χωρίς γωνίες σαν τις νέες C-class , CLA!!!! Η E-class είναι λιμουζίνα με βαριά ιστορία. Η w124 ήταν η καλύτερη E-Class!!!
Η W210 ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Ε-CLASS ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΩ. ΗΤΑΝ ΟΛΟ MADE IN GERMANY ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ Ι.Χ ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ W210 ΗΤΑΝ Η E 290 TURBODIESEL. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
τα πετρελαιοκινητα μοτερ που κοβουνε καδενα να αλλαξουνε γιατι εχουν κανει ολους τους ταξιτζηδες να παραμιλανε
ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΙΗΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ MER.. ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ
Άντε μην την καταντήσουν σε στρογγυλό αμάξι χωρίς γωνίες σαν τις νέες C-class , CLA!!!! Η E-class είναι λιμουζίνα με βαριά ιστορία. Η w124 ήταν η καλύτερη E-Class!!!
Η W210 ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Ε-CLASS ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΩ. ΗΤΑΝ ΟΛΟ MADE IN GERMANY ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΤΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ Ι.Χ ΘΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΤΟ ΓΥΡΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ W210 ΗΤΑΝ Η E 290 TURBODIESEL. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.