καμιά εταιρεία δεν μπορει να μας αναγκασει να αγορασουμε τιποτα. Αν μας αρεσει το αγοραζουμε αν οχι αντε γεια. Οσο μεγαλυτερη επιλογη υπαρχει τοσο καλυτερα για τον καταναλωτη, τελος
To Mini είναι το καλύτερο παράδειγμα για το άρθρο. Τό έχουν κάνει λάστιχο, 2-πορτο (Κουπέ), 3-πορτο , 5-πορτο χάτσμπακ, στέισον (3-πορτο), 5-πορτο τζίπ, κάμπριο, κάμπριο κουπέ, και όλα είναι κατώτερα του ανταγωνισμού σε όλους τους τομείς. Αλλά όταν έχεις αγοραστικό κοινό με χρήματα για πέταμα, όλα αυτά βρίσκουν έδαφος. Απ' την άλλη, ψάχνεις να βρείς ένα ιαπωνέζικο μεσαίο στέισον με μικρό ντίζελ κινητήρα (< 1.8κυβ.) και αυτόματο κιβώτιο και δεν υπάρχει ούτε ένα.....
καμιά εταιρεία δεν μπορει να μας αναγκασει να αγορασουμε τιποτα. Αν μας αρεσει το αγοραζουμε αν οχι αντε γεια. Οσο μεγαλυτερη επιλογη υπαρχει τοσο καλυτερα για τον καταναλωτη, τελος
ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣΚΑΙ ΑΘΑΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΛΑ ΚΑΛΛΑ
To Mini είναι το καλύτερο παράδειγμα για το άρθρο. Τό έχουν κάνει λάστιχο, 2-πορτο (Κουπέ), 3-πορτο , 5-πορτο χάτσμπακ, στέισον (3-πορτο), 5-πορτο τζίπ, κάμπριο, κάμπριο κουπέ, και όλα είναι κατώτερα του ανταγωνισμού σε όλους τους τομείς. Αλλά όταν έχεις αγοραστικό κοινό με χρήματα για πέταμα, όλα αυτά βρίσκουν έδαφος. Απ' την άλλη, ψάχνεις να βρείς ένα ιαπωνέζικο μεσαίο στέισον με μικρό ντίζελ κινητήρα (< 1.8κυβ.) και αυτόματο κιβώτιο και δεν υπάρχει ούτε ένα.....
Καλό θα ήταν να πατε να διαβάσετε περί μαρκετινγ πρώτα και μετά αρθρογραφείτε!
Merc, VW και BMW.....σας κόψανε τη διαφήμιση οι Γερμανοί?