Τόσα χρόνια σκάτε το παραμύθι για την δήθεν καλυτερη αναρτηση πισω πολλαπλών συνδεσμων και αρκετοι βεβαιως τσιμπησαν κι αρχισαν να παπαγαλιζουν τα πλεονεκτηματα των πολλαπλων συνδεσμων πισω...τωρα που η HONDA και μπραβο της που τοστησε με ημιακαμπτο και τραβηξε χρονους στο Nürburgring που τριβουν τα ματια οι αντίπαλοι στην πίστα μούκου τα καμάρια μου...έχω προσωπικά ένα καραστημενο ταπεινο saxo vts με ημιακαμπτο και καννιβαλους 23μμ torsion bars πισω kai bilstein grup n με 300 λιμπρες μπροστα κι ακόμα εγω γερασα ψαχνοντας τα πλεονεκτηματα των πολλαπλων ή ανεξαρτητης αναρτησης όπως (κακώς) τη λέτε,και οι άλλοι(με πολλαπλων..) γέρασαν ψαχνοντας να με βρουν που χαθηκα στις στροφες...
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40.000 ΕΥΡΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 300 ΙΠΠΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ, ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΣΕ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ.
HONDA είναι όλο προσόντα.
Τόσα χρόνια σκάτε το παραμύθι για την δήθεν καλυτερη αναρτηση πισω πολλαπλών συνδεσμων και αρκετοι βεβαιως τσιμπησαν κι αρχισαν να παπαγαλιζουν τα πλεονεκτηματα των πολλαπλων συνδεσμων πισω...τωρα που η HONDA και μπραβο της που τοστησε με ημιακαμπτο και τραβηξε χρονους στο Nürburgring που τριβουν τα ματια οι αντίπαλοι στην πίστα μούκου τα καμάρια μου...έχω προσωπικά ένα καραστημενο ταπεινο saxo vts με ημιακαμπτο και καννιβαλους 23μμ torsion bars πισω kai bilstein grup n με 300 λιμπρες μπροστα κι ακόμα εγω γερασα ψαχνοντας τα πλεονεκτηματα των πολλαπλων ή ανεξαρτητης αναρτησης όπως (κακώς) τη λέτε,και οι άλλοι(με πολλαπλων..) γέρασαν ψαχνοντας να με βρουν που χαθηκα στις στροφες...
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 40.000 ΕΥΡΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 300 ΙΠΠΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ, ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΣΕ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ.