Το πρόβλημα με τα ΚΙΑ στην Ελλάδα, δεν βρίσκεται στα αυτοκίνητα και τα χαρακτηριστικά τους αλλά στο πολύ χαμηλό κοινωνικό status που οι Έλληνες θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα αυτά αντιπροσωπεύουν. Η εντύπωση αυτή έχει παγιωθεί από τα πρώτα δείγματα αυτικινητικής γραφής της εταιρείας και παρά τα τεράστια άλματα βελτίωσης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, δεν έχει καταφέρει να αλλάξει, κυρίως στην Ελλάδα, την εντύπωση αυτή. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι παρά τα καλά προϊόντα, τις καλές τιμές και την καταπληκτική επταετή εργοστασιακή εγγύηση, οι πωλήσεις της εταιρείας είναι ιδιαίτερα χαμηλές.
Σαν κάτοχος Σπόρτατζ πρώτης γενιάς, μπορώ να πω πως δυστυχώς η 3η γενιά δεν τα πήγε καθόλου καλά στη χώρα μας...Αντίθετα, στην Ευρώπη ήταν best seller για την ΚΙΑ...
Δεν νομίζω να έφταιγαν τόσο οι κινητήρες που είχε,γιατί τότε που παρουσιάστηκε το 2010 δεν νομίζω να είχε κάποιος από τους ανταγωνιστές του 1.2 τούρμπο...Πιστεύω περισσότερο το πρόδωσε το ότι ερχόταν στην Ελλάδα αποκλειστικά σαν δικίνητο...
Δεν είχε κάτι να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του εμφανισιακά πιστεύω...ήταν και είναι ένα όμορφο αντικειμενικά αυτοκίνητο...
Τώρα για την 4η γενιά, άποψη μου είναι ότι το έκαναν ακόμα πιο όμορφο...και ελπίζω να τα πάει καλά αυτή η γενιά, τόσο καλά όσο η 1η και η 2η...όλα θα εξαρτηθούν από το πως θα έρθει στην Ελλάδα...με τι εξοπλισμό...
Ελπίζω ο ΔΑΒΑΡΗΣ να το προμηθέψει και με τετρακίνητη έκδοση και μην κάνει πάλι το ίδιο λάθος...Το Σπόρτατζ, κυρίως η 1η γενιά έχει γράψει ιστορία στον χώρο της τετρακίνησης και φαινόταν από τις πωλήσεις του...είναι κρίμα να χάνεται έτσι το όνομα...
Το πρόβλημα με τα ΚΙΑ στην Ελλάδα, δεν βρίσκεται στα αυτοκίνητα και τα χαρακτηριστικά τους αλλά στο πολύ χαμηλό κοινωνικό status που οι Έλληνες θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα αυτά αντιπροσωπεύουν. Η εντύπωση αυτή έχει παγιωθεί από τα πρώτα δείγματα αυτικινητικής γραφής της εταιρείας και παρά τα τεράστια άλματα βελτίωσης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, δεν έχει καταφέρει να αλλάξει, κυρίως στην Ελλάδα, την εντύπωση αυτή. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι παρά τα καλά προϊόντα, τις καλές τιμές και την καταπληκτική επταετή εργοστασιακή εγγύηση, οι πωλήσεις της εταιρείας είναι ιδιαίτερα χαμηλές.
Σαν κάτοχος Σπόρτατζ πρώτης γενιάς, μπορώ να πω πως δυστυχώς η 3η γενιά δεν τα πήγε καθόλου καλά στη χώρα μας...Αντίθετα, στην Ευρώπη ήταν best seller για την ΚΙΑ... Δεν νομίζω να έφταιγαν τόσο οι κινητήρες που είχε,γιατί τότε που παρουσιάστηκε το 2010 δεν νομίζω να είχε κάποιος από τους ανταγωνιστές του 1.2 τούρμπο...Πιστεύω περισσότερο το πρόδωσε το ότι ερχόταν στην Ελλάδα αποκλειστικά σαν δικίνητο... Δεν είχε κάτι να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του εμφανισιακά πιστεύω...ήταν και είναι ένα όμορφο αντικειμενικά αυτοκίνητο... Τώρα για την 4η γενιά, άποψη μου είναι ότι το έκαναν ακόμα πιο όμορφο...και ελπίζω να τα πάει καλά αυτή η γενιά, τόσο καλά όσο η 1η και η 2η...όλα θα εξαρτηθούν από το πως θα έρθει στην Ελλάδα...με τι εξοπλισμό... Ελπίζω ο ΔΑΒΑΡΗΣ να το προμηθέψει και με τετρακίνητη έκδοση και μην κάνει πάλι το ίδιο λάθος...Το Σπόρτατζ, κυρίως η 1η γενιά έχει γράψει ιστορία στον χώρο της τετρακίνησης και φαινόταν από τις πωλήσεις του...είναι κρίμα να χάνεται έτσι το όνομα...
Αν έχει καλή κατανάλωση καλή τιμή και φτηνά σέρβις για οχι
Ego molis agorasa to sportage 2000cc crdi 184 aloga petaiiiiiiîiiiiiiii i eat opel for brecfast))))))
Αν δεν σουλουπωσουν λιγο τον 1.7 κινητηρα, δεν προκειται να περπατησει στην ανατολικη Ευρωπη αυτο το μοντελο.
Τίποτα δε θα καταφέρει και το νέο μοντέλο. όταν έχεις ένα Qashqai σε αυτή την κατηγορία που πάει το sportage?