Ακόμα και το Corolla να σταματήσει να παράγεται, μετά από 10 χρόνια πάλι το Corolla θα είναι πρώτο σε πωλήσεις / κυκλοφορία / αξιοπιστία. Ελπίζω να σας κάλυψα, ευχαριστώ
Όσον αφορά την Corolla ως αυτοκίνητο, το είδα πρόσφατα καινούριο σε επίσημη έκθεση Toyota .
Εντόπισα 3 μελανά σημεία.
1. το πίσω κάθισμα είναι τόσο μαλακό σα να έχει ήδη 170.000km στην πλάτη του!
2. 1.4 D-4D 1300kg 90Hp? χειρότερο μοτέρ δεν μπορούσαν να βάλουν?. Το πήρα στο δρόμο και έκανα αμάν να επιταχύνω, έλεος! Καλή η οικονομία, αλλά έχει και ένα όριο. Το Auris που πήρα την ίδια μέρα (1.4 D-4D 1200kg), ήταν ήδη οριακό στις επιταχύνσεις. Επίσης μπαίνοντας από την Corolla στο Auris μου βγήκε αυθόρμητη η σκέψη "...γιατί δεν το προσέξανε τόσο το Corolla?". Αποκαρδιώθηκα. Μπείτε και εσείς και θα με θυμηθείτε.
3. ημιάκαμπτο άξονα? Ρε γαμώτο ακόμα και η Hyundai και η ΚΙΑ (που τα έβλεπες στα λιμανάκια και φώναζες "ρε που το πας το ψυγείο! "), μυάλωσαν και βάλανε multilink. Η Toyota που θεωρείται 3 σκαλιά επάνω να επιμένει στον αναχρονισμό, έλεος!
Α, και η τιμή του Corolla 1.4 D-4D 90Hp, δεν είναι 17000 με απόσυρση όπως λέει στο site του Autotriti. Το είχα δει και χάρηκα κι εγώ. Είναι πάνω από 19000. Μπορείτε να το διασταυρώσετε από το site www.Toyota.gr. Οι καιροί είναι δύσκολοι, γιαυτό ψυρίζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Πολύ καλά τα λές Βαγγέλα!!! Άσε που οι άλλοι παίρνουν τζιπάκια γιατί θέλουν να πουλάνε μούρη στις γκόμενες! Ένας που πήρε τζίπ BMW ολοκαίνουριο με λεφτά από εφάπαξ, ο γείτονας του τον ρώτησε γιατί το πήρε;;;; και εκείνος του απάντησε "για να πηγαίνω στο χωριό μου...." Και μετά από 1 χρόνο κατέθεσε τις πινακίδες...
Το corolla είναι αμάξι με βαριά ιστορία και θα πρέπει να προσέξουν οι ιάπωνες όταν βγάλουν την επόμενη γενιά να είναι σοβαρή και με ελκυστική σχεδίαση. Επίσης α ξανακατασκευάσουν και τις εκδόσες corolla lift-back(της έκτης γενιάς κυκλοφορούν ακόμα και πολλά) και station wagon. Το ίδιο και στο επόμενο Avensis.
Ta sedan den tha pethanoun pote, i toyota na afisi tis vlakeies kai epitelous na mathi na kataskevazi aytokinita pou na se sigkinisoun, den ftani mono i aksiopistia
Είναι λάθος η είδηση. Να καταργηθεί η Corolla ναι, τα σεντάν όχι.
Ο έξυπνος που έβγαλε την είδηση ξέχασε το Υπερσεντάν AVENSIS που μόλις βγήκε στην αγορά.
Όσον αφορά SUV vs sedan, σύγκριση δεν υπάρχει γιατί το όποιο sedan υπερέχει λόγω χαμηλού κέντρου βάρους.
Ένα καλό sedan είναι αναντικατάστατο, καλό όμως, δηλ με φαρδιά μετατρόχια, με πλήρη εκμετάλλευση των χώρων καμπίνας και του χώρου αποσκευών και με σωστές αναρτήσεις (οχι σαν τα ομίλου V.A.G. που πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά και έχουν ακόμα ημιάκαμπτο, έλεος!).
Τα SUV είναι για τους βλαχο-νεοπλούσιους που θέλουν να επιδεικνύονται.
Άλλωστε αυτούς, όταν τους ρωτάς: γιατί να πάρεις SUV?
σου απαντάνε: ε, γιατί κάθεσαι ψηλότερα, είναι αλλιώς.
Λες και από αυτό το χαρακτηριστικό ανεβαίνεις κοινωνική τάξη!
Ακόμα και το Corolla να σταματήσει να παράγεται, μετά από 10 χρόνια πάλι το Corolla θα είναι πρώτο σε πωλήσεις / κυκλοφορία / αξιοπιστία. Ελπίζω να σας κάλυψα, ευχαριστώ
Όσον αφορά την Corolla ως αυτοκίνητο, το είδα πρόσφατα καινούριο σε επίσημη έκθεση Toyota . Εντόπισα 3 μελανά σημεία. 1. το πίσω κάθισμα είναι τόσο μαλακό σα να έχει ήδη 170.000km στην πλάτη του! 2. 1.4 D-4D 1300kg 90Hp? χειρότερο μοτέρ δεν μπορούσαν να βάλουν?. Το πήρα στο δρόμο και έκανα αμάν να επιταχύνω, έλεος! Καλή η οικονομία, αλλά έχει και ένα όριο. Το Auris που πήρα την ίδια μέρα (1.4 D-4D 1200kg), ήταν ήδη οριακό στις επιταχύνσεις. Επίσης μπαίνοντας από την Corolla στο Auris μου βγήκε αυθόρμητη η σκέψη "...γιατί δεν το προσέξανε τόσο το Corolla?". Αποκαρδιώθηκα. Μπείτε και εσείς και θα με θυμηθείτε. 3. ημιάκαμπτο άξονα? Ρε γαμώτο ακόμα και η Hyundai και η ΚΙΑ (που τα έβλεπες στα λιμανάκια και φώναζες "ρε που το πας το ψυγείο! "), μυάλωσαν και βάλανε multilink. Η Toyota που θεωρείται 3 σκαλιά επάνω να επιμένει στον αναχρονισμό, έλεος! Α, και η τιμή του Corolla 1.4 D-4D 90Hp, δεν είναι 17000 με απόσυρση όπως λέει στο site του Autotriti. Το είχα δει και χάρηκα κι εγώ. Είναι πάνω από 19000. Μπορείτε να το διασταυρώσετε από το site www.Toyota.gr. Οι καιροί είναι δύσκολοι, γιαυτό ψυρίζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Πολύ καλά τα λές Βαγγέλα!!! Άσε που οι άλλοι παίρνουν τζιπάκια γιατί θέλουν να πουλάνε μούρη στις γκόμενες! Ένας που πήρε τζίπ BMW ολοκαίνουριο με λεφτά από εφάπαξ, ο γείτονας του τον ρώτησε γιατί το πήρε;;;; και εκείνος του απάντησε "για να πηγαίνω στο χωριό μου...." Και μετά από 1 χρόνο κατέθεσε τις πινακίδες... Το corolla είναι αμάξι με βαριά ιστορία και θα πρέπει να προσέξουν οι ιάπωνες όταν βγάλουν την επόμενη γενιά να είναι σοβαρή και με ελκυστική σχεδίαση. Επίσης α ξανακατασκευάσουν και τις εκδόσες corolla lift-back(της έκτης γενιάς κυκλοφορούν ακόμα και πολλά) και station wagon. Το ίδιο και στο επόμενο Avensis.
Αν βγει το corolla suv δεν θα ειναι καλυτερα; Αν βγει, θα εκτοξευθουν οι πωλησεις.
Ta sedan den tha pethanoun pote, i toyota na afisi tis vlakeies kai epitelous na mathi na kataskevazi aytokinita pou na se sigkinisoun, den ftani mono i aksiopistia
Είναι λάθος η είδηση. Να καταργηθεί η Corolla ναι, τα σεντάν όχι. Ο έξυπνος που έβγαλε την είδηση ξέχασε το Υπερσεντάν AVENSIS που μόλις βγήκε στην αγορά. Όσον αφορά SUV vs sedan, σύγκριση δεν υπάρχει γιατί το όποιο sedan υπερέχει λόγω χαμηλού κέντρου βάρους. Ένα καλό sedan είναι αναντικατάστατο, καλό όμως, δηλ με φαρδιά μετατρόχια, με πλήρη εκμετάλλευση των χώρων καμπίνας και του χώρου αποσκευών και με σωστές αναρτήσεις (οχι σαν τα ομίλου V.A.G. που πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά και έχουν ακόμα ημιάκαμπτο, έλεος!). Τα SUV είναι για τους βλαχο-νεοπλούσιους που θέλουν να επιδεικνύονται. Άλλωστε αυτούς, όταν τους ρωτάς: γιατί να πάρεις SUV? σου απαντάνε: ε, γιατί κάθεσαι ψηλότερα, είναι αλλιώς. Λες και από αυτό το χαρακτηριστικό ανεβαίνεις κοινωνική τάξη!
σε wagon βγαινει;