Aν δε ζουσαμε στο ελλαδιστάν θα προτιμουσα τον κινητηρα με τα 2,4 λιτρα και 184 PS ατμοσφαιρα μιας κι ειναι και χοντα θαναι κι αλεξισφαιρος,φυσικα αλεξισφαιρο θαναι και το γιλεκο που θα φορω οταν μου πει την τιμη η αυτου μεγαλειώτης εν ελλάδι αντιπροσωπεια ντε!
Μουρατο ευρυχωρο πολυτελες και με 1500αρι κινητηρα διαμαντι για την ελληνικη αγορα στους 190 ιππους θα ειναι αριστη επιλογη.Ας ακουσει της προσευχες μας ο κυριος αντιπροσωπος και να μην το εκτοξευση στα ουρανια τιμολογιακα.
1500 CC GIA SUV EINAI APARADEKTO KAI AS EXEI 400 ALOGA.GIA MENA METRANE MONO TA KYVIKA OPOS KAI STH AMERIKH.DEN EINAI VLAKES I AMERIKANI POU EPIMENOUN STA MEGALA KYVIKA.GIA POLLOUS LOGOUS.OPOS: ENERGITIKI ASFALEIA, EYXOLIA ODHGISIS,KAI POLI AKSIOPISTIA.EXEI DIKIO O FILOS POU LEI GIA TO HONDA ME KINITIRA 2400 CC.YPARXEI KAI KINITIRAS 3600 CC GIA TO CRV STH USA.FTANEI PIA ME AYTOUS TOUS KINITIRES NANOUS.
Δεν νομίζω να φταίει μόνο ο αντιπρόσωπος... Με τα αριστερά ξεφτέρια που άλλαξαν την φορολογία το υφιστάμενο CR-V 1.6 i-DTEC ELEGANCE 4WD 9AT κοστίζει 25.389 +ΦΠΑ 24%= 31.482€ και σε αυτό προστίθεται το τέλος ταξινόμησης (!!!) το οποίο είναι 8.937€ (!!!) άρα πάει στα 40.419€. Τι να λέμε τώρα...
@driver:
Το καινούριο CR-V στην Αμερική θα έχει τον 2,4 κινητήρα μόνο στην φτωχή (LΧ) έκδοση. Από εκεί και πάνω θα πρόσφέρεται μόνο με τον καινούριο 1,5 turbo. Το σχόλιο σου για την ενεργητική ασφάλεια δεν το κατάλαβα μιας και ο 1,5 turbo είναι πιο δυνατός & με πολλή περισσότερη ροπή παντού από τον 2,4... Η ροπή ειδικά τον κάνει και σαφώς πιο ευκολοοδήγητο (σε συνεργασία με το CVT). Όσον αφορά την αξιοπιστία ο χρόνος θα δείξει αν η Honda συνεχίσει και με τη turbo τεχνολογία την "αλεξίσφαιρη" εικόνα της...
Δίκιο έχει ο driver φτάνει ποια με τα πειραματα με τους κινητήρες γενόσημα νάνους με την κατανάλωση στο Θεό,τα κυβικά είναι αναντικατάστατα Ένα σοβαρό suv που σέβεται τον εαυτό του θέλει γύρω στα 2500 κυβικά κι ότι προκύψει απο εκεί και πάνω τούρμπο κομπρεσσορα κλπ,μην ξεχνάτε έχει να κινήσει 2 τόνους και θες κι αξιοπιστία από πάνω, τι να σου κάνουν τα 1500 cc yaris και κλιό θα οδηγάμε;εδώ μιλαμε για...μαστόδοντα.Και πιστευω στις ΗΠΑ το 1500cc θα'ναι το λιτό και το φτωχό μοντελο κι όχι το ...2400
Aν δε ζουσαμε στο ελλαδιστάν θα προτιμουσα τον κινητηρα με τα 2,4 λιτρα και 184 PS ατμοσφαιρα μιας κι ειναι και χοντα θαναι κι αλεξισφαιρος,φυσικα αλεξισφαιρο θαναι και το γιλεκο που θα φορω οταν μου πει την τιμη η αυτου μεγαλειώτης εν ελλάδι αντιπροσωπεια ντε!
Μουρατο ευρυχωρο πολυτελες και με 1500αρι κινητηρα διαμαντι για την ελληνικη αγορα στους 190 ιππους θα ειναι αριστη επιλογη.Ας ακουσει της προσευχες μας ο κυριος αντιπροσωπος και να μην το εκτοξευση στα ουρανια τιμολογιακα.
1500 CC GIA SUV EINAI APARADEKTO KAI AS EXEI 400 ALOGA.GIA MENA METRANE MONO TA KYVIKA OPOS KAI STH AMERIKH.DEN EINAI VLAKES I AMERIKANI POU EPIMENOUN STA MEGALA KYVIKA.GIA POLLOUS LOGOUS.OPOS: ENERGITIKI ASFALEIA, EYXOLIA ODHGISIS,KAI POLI AKSIOPISTIA.EXEI DIKIO O FILOS POU LEI GIA TO HONDA ME KINITIRA 2400 CC.YPARXEI KAI KINITIRAS 3600 CC GIA TO CRV STH USA.FTANEI PIA ME AYTOUS TOUS KINITIRES NANOUS.
Δεν νομίζω να φταίει μόνο ο αντιπρόσωπος... Με τα αριστερά ξεφτέρια που άλλαξαν την φορολογία το υφιστάμενο CR-V 1.6 i-DTEC ELEGANCE 4WD 9AT κοστίζει 25.389 +ΦΠΑ 24%= 31.482€ και σε αυτό προστίθεται το τέλος ταξινόμησης (!!!) το οποίο είναι 8.937€ (!!!) άρα πάει στα 40.419€. Τι να λέμε τώρα...
@driver: Το καινούριο CR-V στην Αμερική θα έχει τον 2,4 κινητήρα μόνο στην φτωχή (LΧ) έκδοση. Από εκεί και πάνω θα πρόσφέρεται μόνο με τον καινούριο 1,5 turbo. Το σχόλιο σου για την ενεργητική ασφάλεια δεν το κατάλαβα μιας και ο 1,5 turbo είναι πιο δυνατός & με πολλή περισσότερη ροπή παντού από τον 2,4... Η ροπή ειδικά τον κάνει και σαφώς πιο ευκολοοδήγητο (σε συνεργασία με το CVT). Όσον αφορά την αξιοπιστία ο χρόνος θα δείξει αν η Honda συνεχίσει και με τη turbo τεχνολογία την "αλεξίσφαιρη" εικόνα της...
Δίκιο έχει ο driver φτάνει ποια με τα πειραματα με τους κινητήρες γενόσημα νάνους με την κατανάλωση στο Θεό,τα κυβικά είναι αναντικατάστατα Ένα σοβαρό suv που σέβεται τον εαυτό του θέλει γύρω στα 2500 κυβικά κι ότι προκύψει απο εκεί και πάνω τούρμπο κομπρεσσορα κλπ,μην ξεχνάτε έχει να κινήσει 2 τόνους και θες κι αξιοπιστία από πάνω, τι να σου κάνουν τα 1500 cc yaris και κλιό θα οδηγάμε;εδώ μιλαμε για...μαστόδοντα.Και πιστευω στις ΗΠΑ το 1500cc θα'ναι το λιτό και το φτωχό μοντελο κι όχι το ...2400