Η εκλεπτυσμενη αισθητικη και το απιστευτο ταπεραμεντο των ιταλων τους εχει αναδηξει πανευρωπαικα στην κορυφη και στην alfa δικαιωματικα εχουν τον τιμητικο τιτλο του πρωτου.
Το βλεπουμε και εδω ξεκαθαρα στο μεγαλο σενταν που καμια σχεση δεν εχει με τον ατυχο για εμενα τιτλο...η 5αρα της alfa.
Εδω βλεπουμε και στο μελλον θα μιλαμε για ενα υπεροχο οχημα που σε χαιδευει απαλα στο ματι με την μορφη του κλασικο δειγμα των ιταλων και οχι με την απλη συνηθισμενη γραμμη τοσο βαρετη μα και ιδια κατα κορον επαναλαμβανομενη σιλουετα της bmw....σε καθε σημειο της η alfa ειναι πανεμορφη και κερδιζει χωρις καμια απολυτως δυσκολια!
Ωραίο αυτοκίνητο το Α4. Στο δρόμο και στη γρήγορη οδήγηση χαζεύει λίγο, η μαμά εταιρία σας κοροιδεύει με τα μαγικά της προγράμματα, αλλά αυτά είναι επουσιώδη. Όσο αφορά στα bmw3 ka mb C είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Μη ξεχνάτε όμως ότι όλα αυτά τα μοντέλα έχουν κινητήρες από 1,4 lt (δηλαδή είναι πιο φθηνά). Δεν μας είπε κάποιος πόσα είναι τα αυτοκίνητα πάνω από 2,0 lt που πωλούνται για να γίνει σύγκριση.
Υ.Γ. εντελώς πληροφοριακά: Alfa 164 turbo toy 1990 me 380.000 km, πάει ακόμη αέρα και δεν καίει λάδια.
Τελευταια οι ιταλοι εχουν κανει μια καλη προσπαθεια να φτασουν τους κορυφαιους κατασκευαστες. Οι ιταλοι εχουν εξαιρετικο ντιζαιν σε σημειο που καποτε ειπα οτι φανταστειτε οι ιαπωνες να ειχαν το ντιζαιν των ιταλων. Δεν θα πουλαγε κανεις αλλος αυτοκινητα ομως αυτο δεν φτανει γιατι οι περισσοτεροι κατασκευαστες ενδιαφερονται για καταναλωτες απο τις ασιατικες ,αμερικανικες αφρικανικες και ινδικες αγορες που παρουσιαζει τρομακτικη αυξηση η μεσαια ταξη και δεν φημιζονται και τοσο για το γουστο τους, διψανε ομως για πολυτελη αυτοκινητα οπως και η ρωσια.Λιγοτερο βαρος ριχνουν στην ευρωπαικη αγορα που ειναι και κορεσμενη οποτε περισοτερο βαρος η Alfa romeo πρεπει να ριξει στην αξιοπιστια για να μπορεσει καποτε να εκτοπισει γερμανους, ιαπωνες και κορεατες. Τωρα για να βγαλει τους BMW ,MERCEDES Απο την πρωτη θεση θελει πολλα χρονια αξιοπιστων και πολυτελων μοντελων,οχι οπως η Lancia που καποτε εμεις οι παλαιοτεροι θυμωμαστε τι αυτοκινηταρες εβγαζε (Stratos,Delta, Monte carlo) και μετα σταματησε, η τα θρηλικα αυτοκινητα της Alfa romeo. Mακαρι να εχει συνεχεια αυτη η προσπαθεια και να βλεπουμε στους δρομους περισσοτερα Alfa romeo.
Να αφήσουν τις βλακείες εκεί στο Iτάλια,και να κοιτάξουν να βγάλουν κανένα Punto να γεμίσουνε τα μπατζάκια τους και να λαδωθεί λίγο το εντεράκι τους,και να αφήσουν τις μεγαλοστομίες και τα όνειρα θερινής νυχτός το να κοντράρουν τις BMW-MERCEDES.
Για να γελασουμε λιγο:
Απο το Μαρτιο που βγηκε,ο μηνας ρεκορ για τις ευρωπαικες πωλησεις της AR Giulia
ηταν ο Ιουνιος με 1300 κομματια.
Τον ιδιο μηνα το Audi A4 πουλησει 17000 κομματια (Χ13),η MB C-Class πουλησε 17000 κομματια(Χ13) και η BMW 3 πουλησε 13000 κομματια(Χ10)!!!
Για αυτο autotriti,δε ψαχνουν για εκδικιση αλλα για σανιδα σωτηριας μπας και δεν φαληρισουν....
Για εμένα είναι πολύ όμορφη...το μόνο που πάντα λέω για τα οποιαδήποτε Ιταλογερμανικά, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ 'ΣΠΑΝΕ' ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...
Προσπαθήστε το, για όλους μας...
Η εκλεπτυσμενη αισθητικη και το απιστευτο ταπεραμεντο των ιταλων τους εχει αναδηξει πανευρωπαικα στην κορυφη και στην alfa δικαιωματικα εχουν τον τιμητικο τιτλο του πρωτου. Το βλεπουμε και εδω ξεκαθαρα στο μεγαλο σενταν που καμια σχεση δεν εχει με τον ατυχο για εμενα τιτλο...η 5αρα της alfa. Εδω βλεπουμε και στο μελλον θα μιλαμε για ενα υπεροχο οχημα που σε χαιδευει απαλα στο ματι με την μορφη του κλασικο δειγμα των ιταλων και οχι με την απλη συνηθισμενη γραμμη τοσο βαρετη μα και ιδια κατα κορον επαναλαμβανομενη σιλουετα της bmw....σε καθε σημειο της η alfa ειναι πανεμορφη και κερδιζει χωρις καμια απολυτως δυσκολια!
Όλοι αυτοί που δεν έχουν ιταλικό αυτοκίνητο (συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς) πρέπει να συμφωνήσουν σε ένα πράγμα:Η Alfa Romeo δεν παίζεται στο design .-
οτι και να κανει η alfa romeo..bmw και mercedes δεν θα γινει ποτε το δειχνουν και οι πωλησεις σε ολοκληρη την ευρωπη
Ωραίο αυτοκίνητο το Α4. Στο δρόμο και στη γρήγορη οδήγηση χαζεύει λίγο, η μαμά εταιρία σας κοροιδεύει με τα μαγικά της προγράμματα, αλλά αυτά είναι επουσιώδη. Όσο αφορά στα bmw3 ka mb C είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Μη ξεχνάτε όμως ότι όλα αυτά τα μοντέλα έχουν κινητήρες από 1,4 lt (δηλαδή είναι πιο φθηνά). Δεν μας είπε κάποιος πόσα είναι τα αυτοκίνητα πάνω από 2,0 lt που πωλούνται για να γίνει σύγκριση. Υ.Γ. εντελώς πληροφοριακά: Alfa 164 turbo toy 1990 me 380.000 km, πάει ακόμη αέρα και δεν καίει λάδια.
καλη προσπαθεια....φυσικα θελει πολυ δρομο ακομη για να φτασει τα γερμανικα premium..
μονο οσοι δεν ξερουν οτι ειναι λαδιερα κανουν το λαθος ,οι υπολοιποι ουτε απο μακρια!
Τελευταια οι ιταλοι εχουν κανει μια καλη προσπαθεια να φτασουν τους κορυφαιους κατασκευαστες. Οι ιταλοι εχουν εξαιρετικο ντιζαιν σε σημειο που καποτε ειπα οτι φανταστειτε οι ιαπωνες να ειχαν το ντιζαιν των ιταλων. Δεν θα πουλαγε κανεις αλλος αυτοκινητα ομως αυτο δεν φτανει γιατι οι περισσοτεροι κατασκευαστες ενδιαφερονται για καταναλωτες απο τις ασιατικες ,αμερικανικες αφρικανικες και ινδικες αγορες που παρουσιαζει τρομακτικη αυξηση η μεσαια ταξη και δεν φημιζονται και τοσο για το γουστο τους, διψανε ομως για πολυτελη αυτοκινητα οπως και η ρωσια.Λιγοτερο βαρος ριχνουν στην ευρωπαικη αγορα που ειναι και κορεσμενη οποτε περισοτερο βαρος η Alfa romeo πρεπει να ριξει στην αξιοπιστια για να μπορεσει καποτε να εκτοπισει γερμανους, ιαπωνες και κορεατες. Τωρα για να βγαλει τους BMW ,MERCEDES Απο την πρωτη θεση θελει πολλα χρονια αξιοπιστων και πολυτελων μοντελων,οχι οπως η Lancia που καποτε εμεις οι παλαιοτεροι θυμωμαστε τι αυτοκινηταρες εβγαζε (Stratos,Delta, Monte carlo) και μετα σταματησε, η τα θρηλικα αυτοκινητα της Alfa romeo. Mακαρι να εχει συνεχεια αυτη η προσπαθεια και να βλεπουμε στους δρομους περισσοτερα Alfa romeo.
Να αφήσουν τις βλακείες εκεί στο Iτάλια,και να κοιτάξουν να βγάλουν κανένα Punto να γεμίσουνε τα μπατζάκια τους και να λαδωθεί λίγο το εντεράκι τους,και να αφήσουν τις μεγαλοστομίες και τα όνειρα θερινής νυχτός το να κοντράρουν τις BMW-MERCEDES.
...??
Για να γελασουμε λιγο: Απο το Μαρτιο που βγηκε,ο μηνας ρεκορ για τις ευρωπαικες πωλησεις της AR Giulia ηταν ο Ιουνιος με 1300 κομματια. Τον ιδιο μηνα το Audi A4 πουλησει 17000 κομματια (Χ13),η MB C-Class πουλησε 17000 κομματια(Χ13) και η BMW 3 πουλησε 13000 κομματια(Χ10)!!! Για αυτο autotriti,δε ψαχνουν για εκδικιση αλλα για σανιδα σωτηριας μπας και δεν φαληρισουν....
Για εμένα είναι πολύ όμορφη...το μόνο που πάντα λέω για τα οποιαδήποτε Ιταλογερμανικά, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ 'ΣΠΑΝΕ' ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ... Προσπαθήστε το, για όλους μας...