Πιστεύω ότι μπήκε σφήνα στις άλλες εταιρείες,όχι μόνο για το μεγαλύτερο μέγεθος,αλλά περισσότερο για τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα των υπόλοιπων εταιρειών.
Θαυμαζω ιδιαιτερα τη Skoda, αυτη την εκπληκτικη σε ολα της εταιρεια, η οποια σαν αξιο μελος του VW Group εχει κληρονομησει την τεραστια αξιοπιστια, ποιοτητα, τεχνολογια ανεσης και ασσφαλειας του Γερμανικου group, μαζι με δυναμικες επιδοσεις, αξιοζηλευτη οδικη συμπεριφορα και πανεμορφα αυτοκινητα. Ειμαι λατρης της οπως και ολων των Γερμανικων αυτοκινητων. Μου αρεσει πολυ και ειδικοτερα η Octavia ειδικα η VRS που μετα την ανανεωση της με τα διπλα εμπρος φαναρια της εγινε ακομη πιο κουκλαρα. Επισης τρελλαθηκα πολυ με τη νεα Superb, η οποια βασιζεται πανω στο VW Passat, εχοντας φυσικα και ολες τις μεγαλες και τελειες τεχνολογιες απο αυτο. Ξεχωριζω ειπισης και το πανεμορφο Kodiaq, το πρωτο μεσαιο SUV του ομιλου και το πρωτο 7θεσιο της φιρμας. Μου αρεσει τρελα και μου φερνει κατι απο Audi Q7 και Porsche Cayenne, δυο αλλα κομψοτεχνηματα. Αυτο απο μονο του ειναι εντυπωσιακο. Αναμενουμε φυσικα και τα νεα Rapid SUV, Fabia SUV αλλα και τη 2η γενια του Yeti, με τα οποια η Skoda απλα θα απογειωθει. Κλεινοντας να αναφερω πως η Τσεχικη αυτη φιρμα ειχε ανεκαθεν βαρια και αξιοπιστη βιομηχανια αλλα ειδικοτερα μετα την εξαγορα της απο τη VW το 1991, απογειωθηκε κυριολεκτικα σε ολους τους τομεις και εγινε μια super εταιρεια.
Ποιος σωφρων οδηγος θελει να ...skodaψει??!!
Ο μονος τομεας που αριστευει το γκρουπ ειναι ο επικοινωνιακος. Πολλη φαμφαρα και προλογος και μετα κλαις τα λεφτα σου.
Πιστεύω ότι μπήκε σφήνα στις άλλες εταιρείες,όχι μόνο για το μεγαλύτερο μέγεθος,αλλά περισσότερο για τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα των υπόλοιπων εταιρειών.
Θαυμαζω ιδιαιτερα τη Skoda, αυτη την εκπληκτικη σε ολα της εταιρεια, η οποια σαν αξιο μελος του VW Group εχει κληρονομησει την τεραστια αξιοπιστια, ποιοτητα, τεχνολογια ανεσης και ασσφαλειας του Γερμανικου group, μαζι με δυναμικες επιδοσεις, αξιοζηλευτη οδικη συμπεριφορα και πανεμορφα αυτοκινητα. Ειμαι λατρης της οπως και ολων των Γερμανικων αυτοκινητων. Μου αρεσει πολυ και ειδικοτερα η Octavia ειδικα η VRS που μετα την ανανεωση της με τα διπλα εμπρος φαναρια της εγινε ακομη πιο κουκλαρα. Επισης τρελλαθηκα πολυ με τη νεα Superb, η οποια βασιζεται πανω στο VW Passat, εχοντας φυσικα και ολες τις μεγαλες και τελειες τεχνολογιες απο αυτο. Ξεχωριζω ειπισης και το πανεμορφο Kodiaq, το πρωτο μεσαιο SUV του ομιλου και το πρωτο 7θεσιο της φιρμας. Μου αρεσει τρελα και μου φερνει κατι απο Audi Q7 και Porsche Cayenne, δυο αλλα κομψοτεχνηματα. Αυτο απο μονο του ειναι εντυπωσιακο. Αναμενουμε φυσικα και τα νεα Rapid SUV, Fabia SUV αλλα και τη 2η γενια του Yeti, με τα οποια η Skoda απλα θα απογειωθει. Κλεινοντας να αναφερω πως η Τσεχικη αυτη φιρμα ειχε ανεκαθεν βαρια και αξιοπιστη βιομηχανια αλλα ειδικοτερα μετα την εξαγορα της απο τη VW το 1991, απογειωθηκε κυριολεκτικα σε ολους τους τομεις και εγινε μια super εταιρεια.