Πανέμορφο και νεανικό το νέο C3 είναι πολύ καλό στην κατηγορία του, high-tech, και άνετο, ο 1,6 κινητήρας των 100 ίππων του δίνει περισσότερη δύναμη και του πάει. Ανετα θα το χτυπαγα είναι πολύ ωραίο!
Βλέπω ότι κάνετε διθυράμβους στο καινούργιο C3 με τον diesel κινητήρα,τα diesel δεν έχουν πεθάνει όπως μας λέτε στα κάτω από 2000cc;άρα το τέστ κρίνεται άκυρο γιατί ο κινητληρας αυτός δεν έχει τα στάνταρ όπως λέτε για να είανι πιο καθαρός.Τι κάνει τώρα ο υποψήφιος αγοραστής;δεν το αγοράζει γιατί εσείς λέτε ότι πέθανε το diesel;ή πιστέυει την CITROEN και το αγοράζει και κλείνει τα αυτιά του σε κινδυνολογιές.
Το κοκκαλακι της νυχτεριδας για την γαλλικη εταιρεια με προσοχη στην λεπτομερεια και με βασικο σκοπο να γινει μπεστ σελερ κατι που δεν θα αργησει να το πετυχει και μαλιστα ευκολα γιατι εχει ολα τα δυναμικα χαρακτηριστικα...ξεκινουν με γκολ απο τα αποδυτηρια!
το ειδα στον δρομο. εξαιρετικο αμαξι για οσους νοιωθουν την αναγκη να ξεχωριζουν (με τα κραγμενα χρωματα του) και δεν εχουν λεφτα για να παρουν ενα σοβαρα καλο αμαξι.Παιξτε με τα χρωματα
Ειμαι πραγματικα εντυπωσιασμενος απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ειναι παρα πολυ καλο σε ολους τους τομεις.Οι Γαλλοι δημιουργησαν πραγματικα κατι πρωτοτυπο.Ως φανατικος όμως των γιαπωνεζικων θα προτεινα να περιμενουμε λιγο την ελευση του Μicra.Πιστευω οτι θα εκπλαγουμε (ευχαριστα) ακομα περισσοτερο!
Δεν είναι απαραίτητο ένας κινητήρας να έχει το adblue για να είναι καθαρός,υπάρχουν μοντέλα και χωρίς αυτού που είναι πεντακάθαρα οπως το νεο corsa,punto,clio,panta,i20,polo αυτά που είναι βρωμιαρικα και θέλουν απαγόρευση είναι απο euro 4 και εισαγωγής,και καλά να πάθουν που τούς ηρθαν διπλάσια τα τέλη είχαν προειδοποιειθει ενα χρόνο πριν.
Πανέμορφο και νεανικό το νέο C3 είναι πολύ καλό στην κατηγορία του, high-tech, και άνετο, ο 1,6 κινητήρας των 100 ίππων του δίνει περισσότερη δύναμη και του πάει. Ανετα θα το χτυπαγα είναι πολύ ωραίο!
Το νέο Citroën C3 είναι το καλύτερο στην κατηγορία του!
Βλέπω ότι κάνετε διθυράμβους στο καινούργιο C3 με τον diesel κινητήρα,τα diesel δεν έχουν πεθάνει όπως μας λέτε στα κάτω από 2000cc;άρα το τέστ κρίνεται άκυρο γιατί ο κινητληρας αυτός δεν έχει τα στάνταρ όπως λέτε για να είανι πιο καθαρός.Τι κάνει τώρα ο υποψήφιος αγοραστής;δεν το αγοράζει γιατί εσείς λέτε ότι πέθανε το diesel;ή πιστέυει την CITROEN και το αγοράζει και κλείνει τα αυτιά του σε κινδυνολογιές.
Απάντηση: Το c3 ειναι εφοδιασμένο με adblue, δηλαδη με το ακριβό συστημα εξουδετέρωσης ρύπων, που εχουν τα μεγάλα και ακριβά μοντέλα.
Το κοκκαλακι της νυχτεριδας για την γαλλικη εταιρεια με προσοχη στην λεπτομερεια και με βασικο σκοπο να γινει μπεστ σελερ κατι που δεν θα αργησει να το πετυχει και μαλιστα ευκολα γιατι εχει ολα τα δυναμικα χαρακτηριστικα...ξεκινουν με γκολ απο τα αποδυτηρια!
ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!!!
το ειδα στον δρομο. εξαιρετικο αμαξι για οσους νοιωθουν την αναγκη να ξεχωριζουν (με τα κραγμενα χρωματα του) και δεν εχουν λεφτα για να παρουν ενα σοβαρα καλο αμαξι.Παιξτε με τα χρωματα
Ειμαι πραγματικα εντυπωσιασμενος απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ειναι παρα πολυ καλο σε ολους τους τομεις.Οι Γαλλοι δημιουργησαν πραγματικα κατι πρωτοτυπο.Ως φανατικος όμως των γιαπωνεζικων θα προτεινα να περιμενουμε λιγο την ελευση του Μicra.Πιστευω οτι θα εκπλαγουμε (ευχαριστα) ακομα περισσοτερο!
Δεν είναι απαραίτητο ένας κινητήρας να έχει το adblue για να είναι καθαρός,υπάρχουν μοντέλα και χωρίς αυτού που είναι πεντακάθαρα οπως το νεο corsa,punto,clio,panta,i20,polo αυτά που είναι βρωμιαρικα και θέλουν απαγόρευση είναι απο euro 4 και εισαγωγής,και καλά να πάθουν που τούς ηρθαν διπλάσια τα τέλη είχαν προειδοποιειθει ενα χρόνο πριν.