Πιστεύω ότι η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ακόμα πολύ δρόμο. Η θεωρία από την πράξη απέχει πολύ. Πριν 20 χρόνια μας έλεγαν για ιπτάμενα αυτοκίνητα. Είδατε πολλά από αυτά?
Φυσικα και τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ηρθαν για να μεινουν. Οποιος δεν μπορει να το καταλαβει εθελοτυφλει. Αν κοιταξετε λιγο γυρω σας μπορειτε να καταλαβετε οτι περναμε σε μια νεα εποχη που δεν μπορει να ελεγχει η αγορα απο τα κλειστα λομπι των παλιων εταιρειων κολλοσων (εν προκειμενω αυτοκινητοβιομηχανιων). Οι εταιρειες αυτες ειτε θα ακολουθησουν την νεα ταξη πραγματων, βλεπε (BMW, Mercedes), ειτε θα δηλωσουν πτωχευση (βλεπε GM, Chrysler). Πλεον ειναι πιο ευκολο απο πριν να σπασεις αυτους τους κλειστους τομεις χρησιμοποιωντας την τεχνολογια και το διαδικτυο (βλεπε uber αντι για ταξι). Δεν ειναι τυχαιο που μετα απο τοσο καιρο ξαναεμφανιστηκαν τα πλανα για ηλεκτρικα αυτοκινητα και πλεον οι παραδοσιακες εταιρειες ακολουθουν και δεν στραγγαλιζουν τον ανταγωνισμο αυτο. Δεν μπορουν να κανουν αλλιως. Καιρος τους ειναι.
Δεν θα επαιρνα σε καμια περιπτωση ηλεκτρικο. Για πολλους και διαφορους λογους. Ο πρωτος απ' ολους ειναι η υπερβολικα υψηλη τιμη τους με την οποια δεν προκειται ποτε να κανεις αποσβεση η αν γινει, θα συμβει μετα απο πολλα χρονια και ειναι πολυ ασυμφορο. Επειτα, δεν με πειθει η αξιοπιστια τους γιατι εχουν πολλες εξεζητημενες πρακτικες μειωσης της καταναλωσης και των CO2 και τα φοβαμαι ιδιαιτερα. Διοτι ειναι φορτωμενα με ενα καρο ηλεκτρονικα και η μπαταριες τους σιγουρα μετα απο συχνη χρηση θα χρηζει αντικαταστασης πολυ νωρις. Και κοστιζει ο κουκος αηδονι. Μετα ειναι το πολυ περιορισμενο δικτυο διαθεσιμοτητας της ηλεκτρικης ενεργειας. Ασε που για να το φορτισεις εξω απο το σπιτι σου, θα πρεπει να εχεις εξασφαλισμενο χωρο σταθεμευσης. Την ιδια δουλεια μπορω να την κανω με τους βενζινοκινητηρες, οι οποιο ειδικα οι τελευταιας τεχνολογιας, καινε το ιδιο και λιγοτερο με τα ηλεκτρικα με πολυ καλυτερες επιδοσεις και ασυγκριτα πολυ μεγαλυτερη αυτονομια. Και ελεος πια. Δεν ρυπαινουν πια τοσο πολυ τα αυτοκινητα το περιβαλλον οπως ολοι τα εχουν κατηγορησει για να βαλουν λεφτα στην τσεπη τους. Υπαρχουν εργοστασια-φουγαρα που διοχετευον τα αποβλητα τους στις θαλασσες και τα ποταμια, μολυνοντας παραλληλα και τα λιγοστα δαση που μας εχουν απομεινει. Το ιδιο συμβαινει και με τα τανκερ που μολυνουν διαρκως τις θαλασσες και τους ωκεανους. Προσωπικα με νοιαζει πιο πολυ η οικονομια. Αν παντως αγοραζα, οι καλυτερες επιλογες μου θα ηταν τα VW Passat GTE, Τoyota Prius, Mirai, Audi Q5 e-tron, BMW i8 και Τesla Μodel S.
Όσο το όχημα γίνεται tablet, smartphone, pc, κ.τ.λ. άνετα μπορούν οι μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι και ηλεκτρονικοί των υπολογιστικών συστημάτων, κ.τ.λ. να κατασκευάσουν όχημα!!! Μην ξεχνάτε επίσης πως τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ... έχουν υπόβαθρο, προηγήθηκαν, κ.τ.λ. των μ.ε.κ.
Πιστεύω ότι η εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ακόμα πολύ δρόμο. Η θεωρία από την πράξη απέχει πολύ. Πριν 20 χρόνια μας έλεγαν για ιπτάμενα αυτοκίνητα. Είδατε πολλά από αυτά?
Φυσικα και τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ηρθαν για να μεινουν. Οποιος δεν μπορει να το καταλαβει εθελοτυφλει. Αν κοιταξετε λιγο γυρω σας μπορειτε να καταλαβετε οτι περναμε σε μια νεα εποχη που δεν μπορει να ελεγχει η αγορα απο τα κλειστα λομπι των παλιων εταιρειων κολλοσων (εν προκειμενω αυτοκινητοβιομηχανιων). Οι εταιρειες αυτες ειτε θα ακολουθησουν την νεα ταξη πραγματων, βλεπε (BMW, Mercedes), ειτε θα δηλωσουν πτωχευση (βλεπε GM, Chrysler). Πλεον ειναι πιο ευκολο απο πριν να σπασεις αυτους τους κλειστους τομεις χρησιμοποιωντας την τεχνολογια και το διαδικτυο (βλεπε uber αντι για ταξι). Δεν ειναι τυχαιο που μετα απο τοσο καιρο ξαναεμφανιστηκαν τα πλανα για ηλεκτρικα αυτοκινητα και πλεον οι παραδοσιακες εταιρειες ακολουθουν και δεν στραγγαλιζουν τον ανταγωνισμο αυτο. Δεν μπορουν να κανουν αλλιως. Καιρος τους ειναι.
Δεν θα επαιρνα σε καμια περιπτωση ηλεκτρικο. Για πολλους και διαφορους λογους. Ο πρωτος απ' ολους ειναι η υπερβολικα υψηλη τιμη τους με την οποια δεν προκειται ποτε να κανεις αποσβεση η αν γινει, θα συμβει μετα απο πολλα χρονια και ειναι πολυ ασυμφορο. Επειτα, δεν με πειθει η αξιοπιστια τους γιατι εχουν πολλες εξεζητημενες πρακτικες μειωσης της καταναλωσης και των CO2 και τα φοβαμαι ιδιαιτερα. Διοτι ειναι φορτωμενα με ενα καρο ηλεκτρονικα και η μπαταριες τους σιγουρα μετα απο συχνη χρηση θα χρηζει αντικαταστασης πολυ νωρις. Και κοστιζει ο κουκος αηδονι. Μετα ειναι το πολυ περιορισμενο δικτυο διαθεσιμοτητας της ηλεκτρικης ενεργειας. Ασε που για να το φορτισεις εξω απο το σπιτι σου, θα πρεπει να εχεις εξασφαλισμενο χωρο σταθεμευσης. Την ιδια δουλεια μπορω να την κανω με τους βενζινοκινητηρες, οι οποιο ειδικα οι τελευταιας τεχνολογιας, καινε το ιδιο και λιγοτερο με τα ηλεκτρικα με πολυ καλυτερες επιδοσεις και ασυγκριτα πολυ μεγαλυτερη αυτονομια. Και ελεος πια. Δεν ρυπαινουν πια τοσο πολυ τα αυτοκινητα το περιβαλλον οπως ολοι τα εχουν κατηγορησει για να βαλουν λεφτα στην τσεπη τους. Υπαρχουν εργοστασια-φουγαρα που διοχετευον τα αποβλητα τους στις θαλασσες και τα ποταμια, μολυνοντας παραλληλα και τα λιγοστα δαση που μας εχουν απομεινει. Το ιδιο συμβαινει και με τα τανκερ που μολυνουν διαρκως τις θαλασσες και τους ωκεανους. Προσωπικα με νοιαζει πιο πολυ η οικονομια. Αν παντως αγοραζα, οι καλυτερες επιλογες μου θα ηταν τα VW Passat GTE, Τoyota Prius, Mirai, Audi Q5 e-tron, BMW i8 και Τesla Μodel S.
Όσο το όχημα γίνεται tablet, smartphone, pc, κ.τ.λ. άνετα μπορούν οι μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι και ηλεκτρονικοί των υπολογιστικών συστημάτων, κ.τ.λ. να κατασκευάσουν όχημα!!! Μην ξεχνάτε επίσης πως τα ηλεκτροκίνητα οχήματα ... έχουν υπόβαθρο, προηγήθηκαν, κ.τ.λ. των μ.ε.κ.