Πέθανε και το Defender.....
Αιωνία του η μνήμη.....
Είναι δεδομένο ότι η "νεα" και "αναβαθμισμένη" έκδοση είναι άλλη μια SUV-μπούρδα, όπως αυτές που κυκλοφορούν και ζορίζονται στα πεζοδρόμια, μη χαλάσουν τις φανταχτερές ζάντες τους. Και μόνο που καταργούν το σκαλωτό πλαίσιο, φτάνει για να σακατέψει οποιαδήποτε αξιοπρεπή εκτός δρόμου συμπεριφορά. Μας βλέπω να ψάχνουμε τα παλιά Defender με το ντουφέκι.
Η Land Rover έχει αρχίσει σιγά σιγά την πλύση εγκεφάλου (brainstorming κοινώς) για να συνηθίσουμε το νέο μοντέλο. Και με βίντεο του τύπου "βολτάρω-στις-αμμουδιές- και-είμαι-γαμάτο" πλασάρει ένα νέο lifestyle για το Defender.
Όπως και με το G4 Challenge που τα αυτοκίνητα απλά μετέφεραν υπέρ-αθλητές από το ένα σημείο στο άλλο για να κάνουν Kayak,surf,rapel και αλλά σκληροπυρηνικά αθλήματα και έδειξαν πως η εποχή Camel Trophy με το μόνο σκοπό την οδήγηση και την εκτός δρόμου περιπέτεια τέλειωσε, έτσι και το νέο Defender αλλάζει χαρακτήρα. Το νέο marketing απευθύνεται σε παιδιά που ελάχιστα έπαιξαν έξω. Ελάχιστα γύρισαν σπίτι τους λασπωμένα και γδαρμένα από παιχνίδι. Του η προέκταση του χεριού τους δεν είναι ούτε το ποδήλατο, ούτε η μπάλα ούτε το χέρι του φίλου τους. Δεν πήδηξαν μάντρες δεν έκλεψαν πορτοκαλάκια από το γείτονα δεν γύρισαν τις γειτονιές σαν να ανακαλύπτουν νέους κόσμους.
Έμαθαν στο διαμέρισμα (ακόμη και στην επαρχία) στο Playstation και το XBox. Γι αυτή την γενιά και οχι για την άλλη που τελειώνει φτιάχνεται το νέο Defender. Που αν του πει το νέο ηλεκτρονικό σύστημα να μην μπει στο νερό δεν θα μπει. Αν αρνηθεί το softawre να ξεπεράσει την λάσπη θα ρίξει Reverce και θα την κάνει.
Κανείς μας δεν πείθεται πως το νέο Defender θα βγάζει καρφιά από τα λάστιχα σαν το Aston Martin του 007 η θα φτάσει ποτέ σε τέτοιο περιβάλλον. Για δυο λόγους. Πρώτα απ όλα κανείς από την νέα γενιά δεν θα πάει εκεί πάνω. Δεύτερον γιατί αν κάποιος από την νέα γενιά θέλει να πάει εκεί πάνω, θα ψάξει να βρει ένα παλιό καλό Defender Td5 να πάει.
Τέλος εποχής.
Δηλαδή χωρίς πλαίσιο τύπου σκάλας θα είναι σκληροπυρηνικό?Τι ακριβώς σκληρότητα θα έχει ο πυρήνας του?ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ όταν πάμε για καφέ στα νότια, βέεεεεβαια.ΠΟΙΟΣ από αυτούς οι οποίοι θα το αγοράσουν θα το πάει έστω και μια φορά στο χώμα?Ευτυχώς κάτι άλλες εταιρείες, κρατάνε ακόμα κάτι Landcruiser 79, κάτι Gwagen, και εως εδώ τα αξονάτα.Οι υπόλοιποι απλά θα παράγουν τετρακίνητα για πεζοδρόμια και βόλτα με τα μπούτια έξω, άντε και κανένα καλό ντελαπάρισμα με πολλά ξύδια και ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα...
Πέθανε και το Defender..... Αιωνία του η μνήμη..... Είναι δεδομένο ότι η "νεα" και "αναβαθμισμένη" έκδοση είναι άλλη μια SUV-μπούρδα, όπως αυτές που κυκλοφορούν και ζορίζονται στα πεζοδρόμια, μη χαλάσουν τις φανταχτερές ζάντες τους. Και μόνο που καταργούν το σκαλωτό πλαίσιο, φτάνει για να σακατέψει οποιαδήποτε αξιοπρεπή εκτός δρόμου συμπεριφορά. Μας βλέπω να ψάχνουμε τα παλιά Defender με το ντουφέκι.
Η Land Rover έχει αρχίσει σιγά σιγά την πλύση εγκεφάλου (brainstorming κοινώς) για να συνηθίσουμε το νέο μοντέλο. Και με βίντεο του τύπου "βολτάρω-στις-αμμουδιές- και-είμαι-γαμάτο" πλασάρει ένα νέο lifestyle για το Defender. Όπως και με το G4 Challenge που τα αυτοκίνητα απλά μετέφεραν υπέρ-αθλητές από το ένα σημείο στο άλλο για να κάνουν Kayak,surf,rapel και αλλά σκληροπυρηνικά αθλήματα και έδειξαν πως η εποχή Camel Trophy με το μόνο σκοπό την οδήγηση και την εκτός δρόμου περιπέτεια τέλειωσε, έτσι και το νέο Defender αλλάζει χαρακτήρα. Το νέο marketing απευθύνεται σε παιδιά που ελάχιστα έπαιξαν έξω. Ελάχιστα γύρισαν σπίτι τους λασπωμένα και γδαρμένα από παιχνίδι. Του η προέκταση του χεριού τους δεν είναι ούτε το ποδήλατο, ούτε η μπάλα ούτε το χέρι του φίλου τους. Δεν πήδηξαν μάντρες δεν έκλεψαν πορτοκαλάκια από το γείτονα δεν γύρισαν τις γειτονιές σαν να ανακαλύπτουν νέους κόσμους. Έμαθαν στο διαμέρισμα (ακόμη και στην επαρχία) στο Playstation και το XBox. Γι αυτή την γενιά και οχι για την άλλη που τελειώνει φτιάχνεται το νέο Defender. Που αν του πει το νέο ηλεκτρονικό σύστημα να μην μπει στο νερό δεν θα μπει. Αν αρνηθεί το softawre να ξεπεράσει την λάσπη θα ρίξει Reverce και θα την κάνει. Κανείς μας δεν πείθεται πως το νέο Defender θα βγάζει καρφιά από τα λάστιχα σαν το Aston Martin του 007 η θα φτάσει ποτέ σε τέτοιο περιβάλλον. Για δυο λόγους. Πρώτα απ όλα κανείς από την νέα γενιά δεν θα πάει εκεί πάνω. Δεύτερον γιατί αν κάποιος από την νέα γενιά θέλει να πάει εκεί πάνω, θα ψάξει να βρει ένα παλιό καλό Defender Td5 να πάει. Τέλος εποχής.
Δηλαδή χωρίς πλαίσιο τύπου σκάλας θα είναι σκληροπυρηνικό?Τι ακριβώς σκληρότητα θα έχει ο πυρήνας του?ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ όταν πάμε για καφέ στα νότια, βέεεεεβαια.ΠΟΙΟΣ από αυτούς οι οποίοι θα το αγοράσουν θα το πάει έστω και μια φορά στο χώμα?Ευτυχώς κάτι άλλες εταιρείες, κρατάνε ακόμα κάτι Landcruiser 79, κάτι Gwagen, και εως εδώ τα αξονάτα.Οι υπόλοιποι απλά θα παράγουν τετρακίνητα για πεζοδρόμια και βόλτα με τα μπούτια έξω, άντε και κανένα καλό ντελαπάρισμα με πολλά ξύδια και ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα...