Στην εποχή της κρίσης ευτυχώς γίναμε πιο λογικοί. Προσωπική επιλογή suzuki baleno για οικογενειακό αυτοκίνητο, όταν το πρωτοείδα δεν ενθουσιάστηκα, τώρα το αγαπώ όλο και περισσότερο.
Σε καμιά περίπτωση δεν θα αγόραζα καινούριο αυτοκίνητο σήμερα, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχω τα λεφτά, αλλά και δεν θέλω να πληρώνω με δόσεις. Θα αγόραζα μόνο μεταχειρισμένο και σε μια τιμή, το πολύ, μέχρι 3000 ευρώ.
Τι λες βρε autotriti.το μικρό μου με μηκος 4,14 εχει εσωτερικούς χωρους προέχουν αυτοκινητα της μεγάλης κατηγοριας.και 380 λιτρα πορτμπαγκαζ.όσοι έχουν μπει δεν το πιστεύουν.
Επειδή με απασχόλησε και εμένα στην πράξη αυτό το δίλλημα για το 2ο αυτοκίνητο μου, διαπίστωσα οτι για να πάρεις ένα καινούριο μικρό με αξιοπρεπή εξοπλισμό και κινητήρα (όχι χιλιαρια κ.λπ.) χρειάζεσαι τουλάχιστον 14-15.000 € και όχι ασφαλώς 11.000. Επίσης και ελαφρώς μεταχειρισμένο μικρό να επιλέξεις (1-2 ετών μέχρι 30.000), βλέπεις οτι κάτω απο 12-13 χιλ. € δύσκολα πέφτεις. Τα μικρά λοιπόν ειναι υπερεκτιμημένα μάλλον επειδή έχουν μεγάλη ζήτηση (κυρίως γυναίκες και ηλικιωμένοι ανεβάζουν τη ζήτηση). Αντίθετα με 15 χιλ. € βρίσκεις ωραιότατο μικρομεσαίο (ελαφρώς μεταχειρισμένο βέβαια και όχι καινούριο) που ειναι και η πρώτη κατηγορία αυτοκινήτου κατα την άποψη μου (στα mini και super mini παίρνεις κάτι σαν αυτοκίνητο). Μάλιστα, επειδή η κατηγορία αυτή διεθνώς ειναι πρώτη σε πωλήσεις (αφού εκπροσωπείται απο αυτοκίνητα όπως το golf και το corolla) και συνεπώς ο ανταγωνισμός μεγάλος, δεδομένου και οτι πολλοί καταναλωτές αγοράζουν μικρομεσαίο ως πρώτο και αποκλειστικό αυτοκίνητο, έχω την εντύπωση πως πιο τίμια κατηγορία, απο την άποψη τι δίνεις-τι παίρνεις, δεν υπάρχει..
Ασυζητητι και θα διαλεγα το μικρομεσαιο, εστω και με λιγο περισσοτερα χρηματα. Πρωτα απ'ολα, ειναι πιο ομορφα και καλογουστα, ενω στις περισσοτερες περιπτωσεις εχουν πλουσιοτερο εξοπλισμο και ανωτερες τεχνολογιες απο τα μικρα. Επιπλεον, ειναι και αυτη η αισθηση οτι παιρνεις ''περισσοτερο αυτοκινητο. Το σημαντικοτερο ατου των μικρομεσαιων ομως, περα απο το προφανες πλεονεκτημα των μεγαλυτερων χωρων, ειναι η ασφαλεστερη σπορ και πιο ανετη οδικη συμπεριφορα του. Επειδη ειναι βαρυτερα και πιο γεροδεμενα εναντι των αντιστοιχων μικρων, εφοδιαζονται με ανθεκτικοτερες και πιο απορροφητικες και καταλληλοτερα ρυθμιζομενες αναρτησεις.
Το 2011 με 11 χιλιάρικα είχα αγοράσει καινούργιο ένα hyundai I20 1.4 βενζίνη με 100 άλογα. Μετά απο 3 χρόνια του έβαλα και υγραέριο με 900€ (καλή μάρκα και ποιότητα). Με σύνολο λοιπόν 11.900€ έχω ένα αυτοκίνητο 4 μέτρων, με πολύ καλούς χώρους για μια τετραμελή οικογένεια στη καμπίνα και ένα πορτ-παγκάζ 300 λίτρα που χωράει ότι χρειάζεται για καθημερινή χρήση (super market κλπ). Όταν θελω να πάμε ταξίδι πολυήμερο έχω καβάντζα μια μπαγκαζιέρα την οποία βάζω σε 10 λεπτά και προσθέτω άλλα 400 λίτρα στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών μου. Με λίγα λόγια με το υγραέριο καίω 7-7,5€/100km μέσα στη πόλη και 6€/100km εκτός. Έχω όσους χώρους χρειάζομαι για να νιώθουμε άνετα, το αμάξι είναι πεντάστερο στα Crash tests και έχει όλα τα συτήματα ασφαλείας και επιπλέον είναι σε μέγεθος τέτοιο που το παρκάρισμα του είναι εύκολο και λόγω Hyundai είναι αξιοπιστο και με φτηνά ανταλλακτικά. Αν έπρεπε να πάρω και σήμερα αμάξι μάλλον το ίδιο θα έπαιρνα. Εναλλακτικά θα πήγαινα σε μικρομεσαίο ή θα πάω στο μέλλον αν μεγαλώσουν τα παιδιά μου και ψηλώσουν πολύ και πλέον ίσως φαίνεται λίγο πιο στενάχωρο το αυτοκίνητο πίσω για πιο ψηλούς ανθρώπους. Και να έχω και ένα πιο μεγάλο πορτ παγκάζ ίσως. Αλλά πλέον στη μικρή κατηγορία έχεις ικανότατα οικογενειακά αυτοκίνητα, αυτό είναι αλήθεια.
Εξαρτάται από τις ανάγκες σου. Αν έχεις οικογένεια με παιδιά και μπορείς να πληρώσεις την χρηματική διαφορά τότε χωρίς δεύτερη σκέψη μικρομεσαίο. Αν πάλι δεν έχεις παιδιά και δεν είσαι ψώνιο παίρνεις ένα μικρό.
Suzuki Baleno με το χώρο αποσκευών 350λ, μήκος 4μ και χαμηλό κόστος συνδυάζει τις μικρές διαστάσεις με τους χώρους μικρομεσαίου. Γενικά θα πρότεινα για ζευγάρι χωρίς παιδιά μικρό, με παιδιά μικρομεσαίο.
Στην εποχή της κρίσης ευτυχώς γίναμε πιο λογικοί. Προσωπική επιλογή suzuki baleno για οικογενειακό αυτοκίνητο, όταν το πρωτοείδα δεν ενθουσιάστηκα, τώρα το αγαπώ όλο και περισσότερο.
Σε καμιά περίπτωση δεν θα αγόραζα καινούριο αυτοκίνητο σήμερα, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχω τα λεφτά, αλλά και δεν θέλω να πληρώνω με δόσεις. Θα αγόραζα μόνο μεταχειρισμένο και σε μια τιμή, το πολύ, μέχρι 3000 ευρώ.
@Σπυρος:Ποιο μοντελο εχεις ρε μαν;; @Autotriti:Με 15.000 ΔΕΝ υπαρχει καν μικρομεσαιο
Τι λες βρε autotriti.το μικρό μου με μηκος 4,14 εχει εσωτερικούς χωρους προέχουν αυτοκινητα της μεγάλης κατηγοριας.και 380 λιτρα πορτμπαγκαζ.όσοι έχουν μπει δεν το πιστεύουν.
Επειδή με απασχόλησε και εμένα στην πράξη αυτό το δίλλημα για το 2ο αυτοκίνητο μου, διαπίστωσα οτι για να πάρεις ένα καινούριο μικρό με αξιοπρεπή εξοπλισμό και κινητήρα (όχι χιλιαρια κ.λπ.) χρειάζεσαι τουλάχιστον 14-15.000 € και όχι ασφαλώς 11.000. Επίσης και ελαφρώς μεταχειρισμένο μικρό να επιλέξεις (1-2 ετών μέχρι 30.000), βλέπεις οτι κάτω απο 12-13 χιλ. € δύσκολα πέφτεις. Τα μικρά λοιπόν ειναι υπερεκτιμημένα μάλλον επειδή έχουν μεγάλη ζήτηση (κυρίως γυναίκες και ηλικιωμένοι ανεβάζουν τη ζήτηση). Αντίθετα με 15 χιλ. € βρίσκεις ωραιότατο μικρομεσαίο (ελαφρώς μεταχειρισμένο βέβαια και όχι καινούριο) που ειναι και η πρώτη κατηγορία αυτοκινήτου κατα την άποψη μου (στα mini και super mini παίρνεις κάτι σαν αυτοκίνητο). Μάλιστα, επειδή η κατηγορία αυτή διεθνώς ειναι πρώτη σε πωλήσεις (αφού εκπροσωπείται απο αυτοκίνητα όπως το golf και το corolla) και συνεπώς ο ανταγωνισμός μεγάλος, δεδομένου και οτι πολλοί καταναλωτές αγοράζουν μικρομεσαίο ως πρώτο και αποκλειστικό αυτοκίνητο, έχω την εντύπωση πως πιο τίμια κατηγορία, απο την άποψη τι δίνεις-τι παίρνεις, δεν υπάρχει..
Ασυζητητι και θα διαλεγα το μικρομεσαιο, εστω και με λιγο περισσοτερα χρηματα. Πρωτα απ'ολα, ειναι πιο ομορφα και καλογουστα, ενω στις περισσοτερες περιπτωσεις εχουν πλουσιοτερο εξοπλισμο και ανωτερες τεχνολογιες απο τα μικρα. Επιπλεον, ειναι και αυτη η αισθηση οτι παιρνεις ''περισσοτερο αυτοκινητο. Το σημαντικοτερο ατου των μικρομεσαιων ομως, περα απο το προφανες πλεονεκτημα των μεγαλυτερων χωρων, ειναι η ασφαλεστερη σπορ και πιο ανετη οδικη συμπεριφορα του. Επειδη ειναι βαρυτερα και πιο γεροδεμενα εναντι των αντιστοιχων μικρων, εφοδιαζονται με ανθεκτικοτερες και πιο απορροφητικες και καταλληλοτερα ρυθμιζομενες αναρτησεις.
Το 2011 με 11 χιλιάρικα είχα αγοράσει καινούργιο ένα hyundai I20 1.4 βενζίνη με 100 άλογα. Μετά απο 3 χρόνια του έβαλα και υγραέριο με 900€ (καλή μάρκα και ποιότητα). Με σύνολο λοιπόν 11.900€ έχω ένα αυτοκίνητο 4 μέτρων, με πολύ καλούς χώρους για μια τετραμελή οικογένεια στη καμπίνα και ένα πορτ-παγκάζ 300 λίτρα που χωράει ότι χρειάζεται για καθημερινή χρήση (super market κλπ). Όταν θελω να πάμε ταξίδι πολυήμερο έχω καβάντζα μια μπαγκαζιέρα την οποία βάζω σε 10 λεπτά και προσθέτω άλλα 400 λίτρα στον διαθέσιμο χώρο αποσκευών μου. Με λίγα λόγια με το υγραέριο καίω 7-7,5€/100km μέσα στη πόλη και 6€/100km εκτός. Έχω όσους χώρους χρειάζομαι για να νιώθουμε άνετα, το αμάξι είναι πεντάστερο στα Crash tests και έχει όλα τα συτήματα ασφαλείας και επιπλέον είναι σε μέγεθος τέτοιο που το παρκάρισμα του είναι εύκολο και λόγω Hyundai είναι αξιοπιστο και με φτηνά ανταλλακτικά. Αν έπρεπε να πάρω και σήμερα αμάξι μάλλον το ίδιο θα έπαιρνα. Εναλλακτικά θα πήγαινα σε μικρομεσαίο ή θα πάω στο μέλλον αν μεγαλώσουν τα παιδιά μου και ψηλώσουν πολύ και πλέον ίσως φαίνεται λίγο πιο στενάχωρο το αυτοκίνητο πίσω για πιο ψηλούς ανθρώπους. Και να έχω και ένα πιο μεγάλο πορτ παγκάζ ίσως. Αλλά πλέον στη μικρή κατηγορία έχεις ικανότατα οικογενειακά αυτοκίνητα, αυτό είναι αλήθεια.
Επειδη τα σημερινα μικρα ειναι...μικρομεσαια και λογω της οικονομικης καταστασης βολευομαι αναγκαστικα πλεον και με μικρο!
@σπυρος @germanotsolias Sorry, μετά είδα ότι αφορούσε το 500 L
Γερμανοτσολια fiat 500 l.
Εξαρτάται από τις ανάγκες σου. Αν έχεις οικογένεια με παιδιά και μπορείς να πληρώσεις την χρηματική διαφορά τότε χωρίς δεύτερη σκέψη μικρομεσαίο. Αν πάλι δεν έχεις παιδιά και δεν είσαι ψώνιο παίρνεις ένα μικρό.
Suzuki Baleno με το χώρο αποσκευών 350λ, μήκος 4μ και χαμηλό κόστος συνδυάζει τις μικρές διαστάσεις με τους χώρους μικρομεσαίου. Γενικά θα πρότεινα για ζευγάρι χωρίς παιδιά μικρό, με παιδιά μικρομεσαίο.
@germanotsolias 1. Με μήκος 4,14 μόνο το 2008 βλέπω 2. Ford Focus