Καλημέρα, προσωπική μου άποψη είναι ότι τα SUV είναι απλά η τρέχουσα μόδα την οποία είδαν οι εταιρείες ότι πουλάει σα ζεστό ψωμί και βάλθηκαν να τη λανσάρουν με καταιγιστικό ρυθμό. Με εξαίρεση το μεγαλύτερο πορτμπαγαζ και την ''αίσθηση υπεροχής'' λόγω μεγαλύτερου όγκου-σχεδίασης-ύψους, δε βλέπω κάποιο άλλο πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών μικρομεσαίων. Αντιθέτως είναι πιο ακριβά, πιο βαριά, με υψηλότερο κέντρο βάρους και επακολούθως χειρότερη ενεργητική ασφάλεια και κατανάλωση. Επ ουδενί δε λέω ότι είναι επικίνδυνα στο δρόμο, απλά συγκριτικά τα μικρομεσαία έχουν καλύτερη οδική συμπεριφορά. Όσον αφορά στην ευκολία μετακίνησης σε πατημένο χώμα και την καλύτερη ορατότητα στις διασταυρώσεις, θα έλεγα ότι είναι ήσσονος σημασίας και περισσότερο κόλπο του μάρκετινγκ...είναι και αυτή η ''αίσθηση ελευθερίας'' που πρέπει να διαφημιστεί! Βέβαια αν μιλάμε για SUV τετρακίνητα ή με αντίστοιχο σύστημα (τύπου grip control) τότε ναι υπάρχει σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αλλά νομίζω η πλειοψηφία των αγοραστών δεν επιλέγει κάτι τέτοιο. Περι ορέξεως λοιπόν και ανάλογα με τις ανάγκες-γούστα του καθενός, αρκεί να ξέρουμε για ποιό λόγο επιλέγουμε το κάθετι.
περιμενοντας το ι30 το φαστμπακ, ειδαι πως στην αγγλια που αρχισε να πωλειται εχει από 20000 ευρω, μαλλον ακριβο, οποτε γιατι να μην παρεις με 17500 το SUV, ASX της Μιτσουμπισι με ατμοσφαιρικο 1,6 αξιοπιστο ; βεβαια Α κατηγορια με τα ιδια χρηματα παιρνεις και την Τζουλιεταα 1,4 σε βετζινη παντα και με ανεξάρτητες πισω αναρτησεις..παιζει στη κατηγορια το Φοκους ..αλλα είναι 3κυλινδρο σουπερ ντουπερ τούρμπο ..κ το με καλη τιμη το 500Χ ...νομιζω αυτά είναι ότι καλυτερο μεχρι τα 20 χιλιαρικα..για προσιτη και λογικη αγορά
Ο St με με κάλυψε απόλυτα. Με 17000€ περίπου ΑSX για μια ζωή ή gullietta για την καρδιά και την οδηγική απόλαυση έστω και με τον παλιό Τget 120ps.Αν έχεις 20000€ το focus1.5 150 ps ή το astra 1.4 150ps έκδοση dynamic οι καλύτερες επιλογές με προτίμηση στο astra επειδή το focus αλλάζει και δυστυχώς θα έρθει με τρικύλινδρο νέο ecoboost 1.5.Σε συγκριτικό test astra ,focus,golf στο βρετανικό car wow 7/9/2017 καλύτερο το astra.
Καλημέρα, προσωπική μου άποψη είναι ότι τα SUV είναι απλά η τρέχουσα μόδα την οποία είδαν οι εταιρείες ότι πουλάει σα ζεστό ψωμί και βάλθηκαν να τη λανσάρουν με καταιγιστικό ρυθμό. Με εξαίρεση το μεγαλύτερο πορτμπαγαζ και την ''αίσθηση υπεροχής'' λόγω μεγαλύτερου όγκου-σχεδίασης-ύψους, δε βλέπω κάποιο άλλο πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών μικρομεσαίων. Αντιθέτως είναι πιο ακριβά, πιο βαριά, με υψηλότερο κέντρο βάρους και επακολούθως χειρότερη ενεργητική ασφάλεια και κατανάλωση. Επ ουδενί δε λέω ότι είναι επικίνδυνα στο δρόμο, απλά συγκριτικά τα μικρομεσαία έχουν καλύτερη οδική συμπεριφορά. Όσον αφορά στην ευκολία μετακίνησης σε πατημένο χώμα και την καλύτερη ορατότητα στις διασταυρώσεις, θα έλεγα ότι είναι ήσσονος σημασίας και περισσότερο κόλπο του μάρκετινγκ...είναι και αυτή η ''αίσθηση ελευθερίας'' που πρέπει να διαφημιστεί! Βέβαια αν μιλάμε για SUV τετρακίνητα ή με αντίστοιχο σύστημα (τύπου grip control) τότε ναι υπάρχει σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αλλά νομίζω η πλειοψηφία των αγοραστών δεν επιλέγει κάτι τέτοιο. Περι ορέξεως λοιπόν και ανάλογα με τις ανάγκες-γούστα του καθενός, αρκεί να ξέρουμε για ποιό λόγο επιλέγουμε το κάθετι.
Γενικα μεταξυ SUV ή μικρομεσαιου με καλυψε πληρως ο Theo. Οσον αφορα την Opel κανενα ακομα μεχρι να δω τις νεες κινησεις απο τους Γαλλους.
Μοδα τα suv καινε περισοτερο σε σχέση με ενα μικρομεσαιο αλλα τι να κανουμε το πειραμα ποσο μπουφοι μπορει να είμαστε.
περιμενοντας το ι30 το φαστμπακ, ειδαι πως στην αγγλια που αρχισε να πωλειται εχει από 20000 ευρω, μαλλον ακριβο, οποτε γιατι να μην παρεις με 17500 το SUV, ASX της Μιτσουμπισι με ατμοσφαιρικο 1,6 αξιοπιστο ; βεβαια Α κατηγορια με τα ιδια χρηματα παιρνεις και την Τζουλιεταα 1,4 σε βετζινη παντα και με ανεξάρτητες πισω αναρτησεις..παιζει στη κατηγορια το Φοκους ..αλλα είναι 3κυλινδρο σουπερ ντουπερ τούρμπο ..κ το με καλη τιμη το 500Χ ...νομιζω αυτά είναι ότι καλυτερο μεχρι τα 20 χιλιαρικα..για προσιτη και λογικη αγορά
Αστρα 1.4 150 αλογα βενζινη η καλυτερη επιλογη για τα ελληνικα δεδομενα.
Ωραία και τα δύο αλλά δυστυχώς πολύ φαγανά γι αυτό επιλέγω το ντιζελακι με τα 21000 dynamic πλήρες εξοπλισμού.
Ο St με με κάλυψε απόλυτα. Με 17000€ περίπου ΑSX για μια ζωή ή gullietta για την καρδιά και την οδηγική απόλαυση έστω και με τον παλιό Τget 120ps.Αν έχεις 20000€ το focus1.5 150 ps ή το astra 1.4 150ps έκδοση dynamic οι καλύτερες επιλογές με προτίμηση στο astra επειδή το focus αλλάζει και δυστυχώς θα έρθει με τρικύλινδρο νέο ecoboost 1.5.Σε συγκριτικό test astra ,focus,golf στο βρετανικό car wow 7/9/2017 καλύτερο το astra.