.....Κατα μεσο ορο ενα αυτοκινητο χανει το 50% της αξιας του καθε 5 χρονια. Δηλαδη στην δεκαετια εχει χασει περιπου το 75% της αξιας του. Οι διαφορες δεν ειναι μεγαλες απο μαρκα σε μαρκα. Αν εχει πλουσιο εξοπλισμο, δεν περιμενεις να παρεις τα λεφτα σου πισω, γιατι οι αγοραστες μεταχειρισμενων δεν το κοιτουν αυτο. Επισης οσο ακριβοτερο και μεγαλυτερου κυβισμου ειναι το αυτοκινητο, τοσο μεγαλυτερο ειναι το ποσοστο της μειωσης του. Για παραδειγμα ενας γνωστος μου αγορασε μια BMW 520 του '14, σε αριστη κατασταση, 20.000 ευρω, οταν ο πρωτος αγοραστης το αγορασε πριν πεντε χρονια 60.000. Αρα σε μια πενταετια εχασε τα 2/3 της αξιας του. Το ιδιο ισχυει για ολα τα ακριβα αυτοκινητα γιατι απλως η ζητηση ειναι μικρη. Στα μικρα αυτοκινητα η ζητηση ειναι μεγαλυτερη, γι' αυτο και το ποσοστο της μειωσης της τιμης τους μικροτερο.
.....Κατα μεσο ορο ενα αυτοκινητο χανει το 50% της αξιας του καθε 5 χρονια. Δηλαδη στην δεκαετια εχει χασει περιπου το 75% της αξιας του. Οι διαφορες δεν ειναι μεγαλες απο μαρκα σε μαρκα. Αν εχει πλουσιο εξοπλισμο, δεν περιμενεις να παρεις τα λεφτα σου πισω, γιατι οι αγοραστες μεταχειρισμενων δεν το κοιτουν αυτο. Επισης οσο ακριβοτερο και μεγαλυτερου κυβισμου ειναι το αυτοκινητο, τοσο μεγαλυτερο ειναι το ποσοστο της μειωσης του. Για παραδειγμα ενας γνωστος μου αγορασε μια BMW 520 του '14, σε αριστη κατασταση, 20.000 ευρω, οταν ο πρωτος αγοραστης το αγορασε πριν πεντε χρονια 60.000. Αρα σε μια πενταετια εχασε τα 2/3 της αξιας του. Το ιδιο ισχυει για ολα τα ακριβα αυτοκινητα γιατι απλως η ζητηση ειναι μικρη. Στα μικρα αυτοκινητα η ζητηση ειναι μεγαλυτερη, γι' αυτο και το ποσοστο της μειωσης της τιμης τους μικροτερο.