Καλώς έκανε η Jaguar. Εϊναι αλήθεια ότι στα 2000 cc είχε πρόβλημα το F-Pace, μέτρια ισχύς κινητήρα με "τραχιά" χροιά του diesel ... υστερούσε έναντι του premium ανταγωνισμού από Mercedes, BMW ... άντε ας πούμε και Audi. Επίσης ο βασικός εξοπλισμός του F-Pace δεν έχει ούτε το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης ... που το έχουν σχεδόν όλα τα αμάξια σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων και κατηγορίας. Πρέπει να πληρώσεις ένα 70άρι ++ και πέρνεις κάτι πολύ μέτριο - ενώ με αυτά τα χρήματα πέρνεις μια GLC 250d με τα όλα της. Καλώς λοιπόν έπραξε η Jaguar.
Καλώς έκανε η Jaguar. Εϊναι αλήθεια ότι στα 2000 cc είχε πρόβλημα το F-Pace, μέτρια ισχύς κινητήρα με "τραχιά" χροιά του diesel ... υστερούσε έναντι του premium ανταγωνισμού από Mercedes, BMW ... άντε ας πούμε και Audi. Επίσης ο βασικός εξοπλισμός του F-Pace δεν έχει ούτε το αυτόματο φρενάρισμα για αποφυγή σύγκρουσης ... που το έχουν σχεδόν όλα τα αμάξια σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων και κατηγορίας. Πρέπει να πληρώσεις ένα 70άρι ++ και πέρνεις κάτι πολύ μέτριο - ενώ με αυτά τα χρήματα πέρνεις μια GLC 250d με τα όλα της. Καλώς λοιπόν έπραξε η Jaguar.