Θεωρώ ότι ο κινητήρας του Captur 1.2 TCe μαζί με το υπέροχο αυτόματο κιβωτιο υπερτερούν των 140 HP (στην τσίτα) του EcoSport. To ρεπριζ του Ρενώ είναι το κάτι άλλο σε σημείο να μην χρειάζεται χρήση ποτέ manual. Όταν ο κινητήρας βρίσκεται λίγο πάνω από τις 2000 στροφές, αρκεί ένα βαθύ πάτημα στο γκάζι για να εκτοξευτεί. Πραγματικά μ έχει εντυπωσιάσει στον ένα μήνα που το έχω. Για τον χρόνο 0-100 πιστεύω ότι φταίνε οι σχέσεις στο κιβωτιο και το αντισπιν. Έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο στα ρεπριζ από το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας KIA Cee’d SportsWagon 1600cc auto.
Στα μείον οι κλείσεις όταν μπαίνεις με χιλιόμετρα σε κλειστές στροφές που αν έχεις συνηθίσει να οδηγείς χαμηλό αυτοκίνητο σε τρομάζουν χωρίς όμως να υπάρχει κίνδυνος. Θα προτιμούσα δίσκους πίσω, αλλά τα φρένα του ακόμα κι έτσι είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία 100-0 σε 36μ.
Θα ήθελα καλύτερη πλευρική στήριξη στα καθίσματα. Γενικά το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για κακούς δρόμους με λακούβες, σαμαράκια και φυσικά σε βατούς χωματόδρομους. Για πιο off road καταστάσεις υπάρχουν αλλά αυτοκίνητα, όχι crossover. Στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και ξεκούραστο. Με χρήση eco και χωρίς ανούσια γρήγορα ξεκινήματα η κατανάλωση παραμένει χαμηλά.
Η έκδοση που έχω τα έχει όλα, το μόνο που παει έξτρα είναι ο επιλογέας για διαφορετικά τερειν. Μου στοίχισε στην χώρα που βρίσκομαι 15750€. Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα που βλέπω στο Auto Τρίτη.
Προτιμω το Juke γιατι σχεδιαστικα δειχνει σαν να εχει ερθει απο το μελλον.
Θεωρώ ότι ο κινητήρας του Captur 1.2 TCe μαζί με το υπέροχο αυτόματο κιβωτιο υπερτερούν των 140 HP (στην τσίτα) του EcoSport. To ρεπριζ του Ρενώ είναι το κάτι άλλο σε σημείο να μην χρειάζεται χρήση ποτέ manual. Όταν ο κινητήρας βρίσκεται λίγο πάνω από τις 2000 στροφές, αρκεί ένα βαθύ πάτημα στο γκάζι για να εκτοξευτεί. Πραγματικά μ έχει εντυπωσιάσει στον ένα μήνα που το έχω. Για τον χρόνο 0-100 πιστεύω ότι φταίνε οι σχέσεις στο κιβωτιο και το αντισπιν. Έχω την εντύπωση ότι είναι καλύτερο στα ρεπριζ από το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας KIA Cee’d SportsWagon 1600cc auto. Στα μείον οι κλείσεις όταν μπαίνεις με χιλιόμετρα σε κλειστές στροφές που αν έχεις συνηθίσει να οδηγείς χαμηλό αυτοκίνητο σε τρομάζουν χωρίς όμως να υπάρχει κίνδυνος. Θα προτιμούσα δίσκους πίσω, αλλά τα φρένα του ακόμα κι έτσι είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία 100-0 σε 36μ. Θα ήθελα καλύτερη πλευρική στήριξη στα καθίσματα. Γενικά το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για κακούς δρόμους με λακούβες, σαμαράκια και φυσικά σε βατούς χωματόδρομους. Για πιο off road καταστάσεις υπάρχουν αλλά αυτοκίνητα, όχι crossover. Στην πόλη είναι ευκολοδήγητο και ξεκούραστο. Με χρήση eco και χωρίς ανούσια γρήγορα ξεκινήματα η κατανάλωση παραμένει χαμηλά. Η έκδοση που έχω τα έχει όλα, το μόνο που παει έξτρα είναι ο επιλογέας για διαφορετικά τερειν. Μου στοίχισε στην χώρα που βρίσκομαι 15750€. Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτές οι τιμές στην Ελλάδα που βλέπω στο Auto Τρίτη.
Γιατι δεν σχολιαστηκε η χαοδης δαφορα που υπαρχει στις ρεπριζ και μεινατε μονο στο 0-100?