Φυσικα και τα συγχρονα αυτοκινητα ειναι παρα πολυ καλυτερα και ασφαλεστερα απο τα παλια.Ουδεμια συγκριση αλλα: ολα τα παλια μπορουσε ο καθενας με λιγες γνωσεις μηχανικης, απλες ζημιες να τις επισκευασει. και αυτο ητανε οφελος για τον ιδιοκτητη. Τα σημερινα αυτοκινητα ακομα και στις εμπειρες αντιπροσωπιες, ειναι ζημιες που δεν φτειαχνονται οπως εχω διαπιστωσει και εγω αλλα και απο τα πολλα παραπονα των αναγνωστων σας που εχω διαβασει. Για μενα το παραπονο "δεν τα φτειαχνουν οπως παλια" ειναι στο οτι οταν παθουν κατι τοτε θελουν εξειδικευμενο συνεργειο και το κοστος ειναι πραγματικα μεγαλο. Ι ιδιοκτητης πολλες φορες ουτε λαμπα δεν μπορει να αλλαξει μονος του, παρα μονον στο συνεργειο γιατι δεν βρισκει κατσαβιδι να ανοιξει την πλαφονιερα....... Θεωρω οτι φτειαχνουν καλα αυτοκινητα αλλα αλλα μας ληστευουν στις βλαβες....
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΙΝΗΤΑ? ERICSSON 788 ΚΛΠ. ΕΠΕΦΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 3ο ΟΡΟΦΟ ΕΦΕΥΓΕ Η ΜΠΑΤΑΤΙΑ...ΤΗΝ ΞΑΝΑΕΒΑΖΕΣ ΚΑΙ ΔΟΘΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΕΙΧΕ ΟΜΗΛΙΑ, SMS KAI ENA ΦΙΔΑΚΙ ΓΙΑ HIGH TECH... ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΣ. ΑΝ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ 10ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ...AΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΔΩΣΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΝΑ SMARTPHONE ΘΑ ΚΑΝΕΙ TILT ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΥΡΑΥΛΟ ΑΠΟ Β. ΚΟΡΕΑ. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
Η έκφραση για μένα δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά έχει να κάνει με τα πολλά ηλεκτρονικά καλουδια των νεωτέρων μοντέλων τα οποία δημιουργούν προβλήματα δεν χρειάζεται πιστεύω το αυτοκίνητο τόσα πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα πρέπει να περιοριστούν στα απολύτως αναγκαία και τα οποία έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την οδική συμπεριφορά δεν νομίζω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι η προέκταση ενός γραφείου.
Αν ο σκοπός μας είναι να παίζουμε συγκρουόμενα, όλοι με εξωτερικό σωληνωτό chromoly!!!Το παλιό, ΔΕΝ είναι κατ' ανάγκη κακό, όταν αυτός που το έχει το κινεί με σύναιση και γνώση των weak points που λένε και στο χωριό.Κάτι άλλοι (ανήκω σε αυτούς), ανεβάζουν την προδιαγραφή του παλιού, εκεί που ΔΕΝ πάει...(εκεί όμως μόνο η μπροστά ανάρτηση πάει ένα δεκαχίλιαρο, προ υπηρεσιών μετατροπής) :-)
Φυσικα και τα συγχρονα αυτοκινητα ειναι παρα πολυ καλυτερα και ασφαλεστερα απο τα παλια.Ουδεμια συγκριση αλλα: ολα τα παλια μπορουσε ο καθενας με λιγες γνωσεις μηχανικης, απλες ζημιες να τις επισκευασει. και αυτο ητανε οφελος για τον ιδιοκτητη. Τα σημερινα αυτοκινητα ακομα και στις εμπειρες αντιπροσωπιες, ειναι ζημιες που δεν φτειαχνονται οπως εχω διαπιστωσει και εγω αλλα και απο τα πολλα παραπονα των αναγνωστων σας που εχω διαβασει. Για μενα το παραπονο "δεν τα φτειαχνουν οπως παλια" ειναι στο οτι οταν παθουν κατι τοτε θελουν εξειδικευμενο συνεργειο και το κοστος ειναι πραγματικα μεγαλο. Ι ιδιοκτητης πολλες φορες ουτε λαμπα δεν μπορει να αλλαξει μονος του, παρα μονον στο συνεργειο γιατι δεν βρισκει κατσαβιδι να ανοιξει την πλαφονιερα....... Θεωρω οτι φτειαχνουν καλα αυτοκινητα αλλα αλλα μας ληστευουν στις βλαβες....
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΙΝΗΤΑ? ERICSSON 788 ΚΛΠ. ΕΠΕΦΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 3ο ΟΡΟΦΟ ΕΦΕΥΓΕ Η ΜΠΑΤΑΤΙΑ...ΤΗΝ ΞΑΝΑΕΒΑΖΕΣ ΚΑΙ ΔΟΘΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΕΙΧΕ ΟΜΗΛΙΑ, SMS KAI ENA ΦΙΔΑΚΙ ΓΙΑ HIGH TECH... ΚΑΙ ΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΣ. ΑΝ ΤΟ ΔΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ 10ΧΡΟΝΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ...AΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΔΩΣΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΝΑ SMARTPHONE ΘΑ ΚΑΝΕΙ TILT ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΥΡΑΥΛΟ ΑΠΟ Β. ΚΟΡΕΑ. ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
Η έκφραση για μένα δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά έχει να κάνει με τα πολλά ηλεκτρονικά καλουδια των νεωτέρων μοντέλων τα οποία δημιουργούν προβλήματα δεν χρειάζεται πιστεύω το αυτοκίνητο τόσα πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα πρέπει να περιοριστούν στα απολύτως αναγκαία και τα οποία έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την οδική συμπεριφορά δεν νομίζω ότι το αυτοκίνητο πρέπει να είναι η προέκταση ενός γραφείου.
Αν ο σκοπός μας είναι να παίζουμε συγκρουόμενα, όλοι με εξωτερικό σωληνωτό chromoly!!!Το παλιό, ΔΕΝ είναι κατ' ανάγκη κακό, όταν αυτός που το έχει το κινεί με σύναιση και γνώση των weak points που λένε και στο χωριό.Κάτι άλλοι (ανήκω σε αυτούς), ανεβάζουν την προδιαγραφή του παλιού, εκεί που ΔΕΝ πάει...(εκεί όμως μόνο η μπροστά ανάρτηση πάει ένα δεκαχίλιαρο, προ υπηρεσιών μετατροπής) :-)