Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Σκεφτείτε ποιο άλλο αυτοκίνητο προσφέρει με 16,000 κινητήρα 150HP (πολυβραβευμένος ecoboost) οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς , ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αίσθηση τιμονιού, fun to drive, χωρίς να υστέρει πουθενά στους υπόλοιπους τομείς. Μπράβο στη Ford που εξακολουθεί να φτιάχνει στις μέρες μας αυτοκίνητα για τους οδηγούς που θέλουν να χαίρονται την οδήγηση, σε τόσο χαμηλές τιμές.
Έχω το υπάρχον μοντέλο 1,5 tdci 120 hp. Το αυτοκινητο μου είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία, αν και έχω ακούσει ότι σταματά εκεί η παραγωγή και θα μεταφερθεί εκτός Γερμανίας. Ήμουν πολύ σκεπτικός στην αγορά καθώς το προηγούμενο αμάξι μου του group VΑG με είχε πεθάνει στις βλάβες. Σχεδόν 2 χρόνια μετά κι μετά από 25.000 χλμ το αμάξι δεν κάνει κιχ. Κατανάλωση 6.5 max, αλλά και μέτριοι χώροι. Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Αν κάποιος συμβιβαστεί με τους χώρους είναι πολύ καλό αυτοκινητό.
Επειδή έχω κόλλημα με τη πίσω ανάρτηση , γιατί είχα στην κατοχή μου το 323F και το Σιτροεν Xara, δεν μπορω να αγοράσω αμαξι μεχρι 20000 ευρώ,με ακαμπτο η με ημιακαμπτο πίσω άξονα, παρεμπιμπ'οντως εμαθα πως το Γολφ έχει σε όλες τις εκδόσεις ανεξαρτητη πίσω αναρτηση ,δεν ξερω αν αυτό είναι αληθεια! Οποτε μετα από ψαξιμο βρήγκα τα πιο κ'ατω αυτοκίνητα που την έχουν: νέο μαγκαν, Φιατ 500Χ, Μιτσουβισι ΑΣΧ, Φορντ φόκους , Τογιοτα Αβενσις, η Τζιουλέττα , τκαι το μαζντα 3...δεν είμαι σιγουρος για το πεζω 308 αν έχει...
Γερμανοτσολιά δες την ουσία των πραγμάτων... κάνε ανάβαση, κ.τ.λ. με ένα ford κάνε και με ένα vw... ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!
Ας μην μιλήσουμε για αξιοπιστία ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ Η ΕΚΤΟΣ FORD... μέχρι και η mercedes στα μικρά της ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ 'ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ' ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ DATSUN!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ, ΠΑΤΑΤΕΣ, Κ.Τ.Λ.
Η σχεδίαση κάποιων vw όπως του golf ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ...
@giannis:Πιστευω υστερει στο εσωτερικο!
Δεν ξερω για την ποιοτητα των υλικων(αν και αγγλικα site που δε τα λες και φιλογερμανικα μιλουν για φτηνα πλαστικα)
αλλα σιγουρα στη σχεδιαση.Ειναι πολυ χοντροκομμενο και μουντο.
Μακαρι στη νεα γεννια να το διωρθωσει
αυτο,οπως το fiesta που το εσωτερικο του νεου δειχνει κλασης ανωτερο του παλιου.
Πολύ ωραίο αμάξι, καλώς να έρθει!
παλι ντιζελ; γιατι δεν σταματαει η παραγωγη του ντιζελ εφ οσον το κυνηγουν;τι γινεται; γιατι θα φταιει ο καταναλωτης αν παρει ντιζελ;
Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Σκεφτείτε ποιο άλλο αυτοκίνητο προσφέρει με 16,000 κινητήρα 150HP (πολυβραβευμένος ecoboost) οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς , ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αίσθηση τιμονιού, fun to drive, χωρίς να υστέρει πουθενά στους υπόλοιπους τομείς. Μπράβο στη Ford που εξακολουθεί να φτιάχνει στις μέρες μας αυτοκίνητα για τους οδηγούς που θέλουν να χαίρονται την οδήγηση, σε τόσο χαμηλές τιμές.
Έχω το υπάρχον μοντέλο 1,5 tdci 120 hp. Το αυτοκινητο μου είναι κατασκευασμένο στην Γερμανία, αν και έχω ακούσει ότι σταματά εκεί η παραγωγή και θα μεταφερθεί εκτός Γερμανίας. Ήμουν πολύ σκεπτικός στην αγορά καθώς το προηγούμενο αμάξι μου του group VΑG με είχε πεθάνει στις βλάβες. Σχεδόν 2 χρόνια μετά κι μετά από 25.000 χλμ το αμάξι δεν κάνει κιχ. Κατανάλωση 6.5 max, αλλά και μέτριοι χώροι. Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά. Αν κάποιος συμβιβαστεί με τους χώρους είναι πολύ καλό αυτοκινητό.
Πραγματικά το καλύτερο κ αρτιότερο οδηγικά κ τεχνολογικά αμάξι της κατηγορίας του!! Εξαιρετικό θα είναι κ αυτό όπως κ κάθε Focus
Το καλυτερο αμάξι της κατηγορίας.
Επειδή έχω κόλλημα με τη πίσω ανάρτηση , γιατί είχα στην κατοχή μου το 323F και το Σιτροεν Xara, δεν μπορω να αγοράσω αμαξι μεχρι 20000 ευρώ,με ακαμπτο η με ημιακαμπτο πίσω άξονα, παρεμπιμπ'οντως εμαθα πως το Γολφ έχει σε όλες τις εκδόσεις ανεξαρτητη πίσω αναρτηση ,δεν ξερω αν αυτό είναι αληθεια! Οποτε μετα από ψαξιμο βρήγκα τα πιο κ'ατω αυτοκίνητα που την έχουν: νέο μαγκαν, Φιατ 500Χ, Μιτσουβισι ΑΣΧ, Φορντ φόκους , Τογιοτα Αβενσις, η Τζιουλέττα , τκαι το μαζντα 3...δεν είμαι σιγουρος για το πεζω 308 αν έχει...
Γερμανοτσολιά δες την ουσία των πραγμάτων... κάνε ανάβαση, κ.τ.λ. με ένα ford κάνε και με ένα vw... ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!!! Ας μην μιλήσουμε για αξιοπιστία ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ Η ΕΚΤΟΣ FORD... μέχρι και η mercedes στα μικρά της ΕΠΕΙΔΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ 'ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ' ΕΧΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ DATSUN!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ, ΠΑΤΑΤΕΣ, Κ.Τ.Λ. Η σχεδίαση κάποιων vw όπως του golf ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΗ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ...
@giannis:Πιστευω υστερει στο εσωτερικο! Δεν ξερω για την ποιοτητα των υλικων(αν και αγγλικα site που δε τα λες και φιλογερμανικα μιλουν για φτηνα πλαστικα) αλλα σιγουρα στη σχεδιαση.Ειναι πολυ χοντροκομμενο και μουντο. Μακαρι στη νεα γεννια να το διωρθωσει αυτο,οπως το fiesta που το εσωτερικο του νεου δειχνει κλασης ανωτερο του παλιου.