Συμφωνώ μαζί σας πως αν είναι κάτι σημαντικό είναι η εκκίνηση τον χειμώνα. Αυτό όσο αφορά την μηχανή. Η υψηλή θερμοκρασία στην καμπίνα πιστεύω πως επηρεάζει αρνητικά τα πλαστικά και τις ταπετσαρίες αυτής.
Το 1.0τ που έχω,στις μεσημεριανες ωρες ζορίζεται αρκετα είναι εμφανές στην απόδοση,η διαφορά φαίνεται το βράδυ που πέφτει η θερμοκρασία που πάει πολυ καλύτερα
Σαφώς και έχω διαπιστώσει πως οι τούρμπο κινητήρες και ειδικά των λίγων κυβικών, (δε θα πω μοντέλα για να μην έχουμε αντεγκλήσεις αλλά θα πω για τούρμπο κυρίως από 1,2 και κάτω) ψοφάνε στον Ελληνικό καύσωνα και μάλιστα βράζοντας και καταναλώνοντας πολύ περισσότερη βενζίνη. Αντίστοιχα δεν παρατηρείς καμία διαφορά στα ατμοσφαιρικά.
Συμφωνώ μαζί σας πως αν είναι κάτι σημαντικό είναι η εκκίνηση τον χειμώνα. Αυτό όσο αφορά την μηχανή. Η υψηλή θερμοκρασία στην καμπίνα πιστεύω πως επηρεάζει αρνητικά τα πλαστικά και τις ταπετσαρίες αυτής.
Το 1.0τ που έχω,στις μεσημεριανες ωρες ζορίζεται αρκετα είναι εμφανές στην απόδοση,η διαφορά φαίνεται το βράδυ που πέφτει η θερμοκρασία που πάει πολυ καλύτερα
Σαφώς και έχω διαπιστώσει πως οι τούρμπο κινητήρες και ειδικά των λίγων κυβικών, (δε θα πω μοντέλα για να μην έχουμε αντεγκλήσεις αλλά θα πω για τούρμπο κυρίως από 1,2 και κάτω) ψοφάνε στον Ελληνικό καύσωνα και μάλιστα βράζοντας και καταναλώνοντας πολύ περισσότερη βενζίνη. Αντίστοιχα δεν παρατηρείς καμία διαφορά στα ατμοσφαιρικά.