Παιδιά, γράψτε σωστά την είδηση, η τιμή είναι 35.000 δολάρια Αμερικής ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ. Εξάλλου, το πόσο θα κοστίζει σε κάθε αγορά είναι εντελώς διαφορετικό, πχ, ένα αμερικάνικο Ford Mustang που έχει εκεί 27.000 δολάρια στην Ελλάδα έχει περίπου 47.000 ευρώ! Άρα το clickbait των "κάτω από 30.000 ευρώ" δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
Άντε και αγόρασες τη βασική έκδοση και θες να πας Θεσ/νικη. Θα πρέπει να σταματήσεις πριν τη Λάρισα και να περιμένεις 30 λεπτά φορτίζοντάς το (που άραγε ???) για να έχεις μια αυτονομία 210 χλμ. και να φτασεις στη Θεσ/νικη. Με άλλα λόγια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα δεν έχει επιλυθεί το θέμα της άμεσης φόρτισης και της αυτονομίας του. Μόνο όταν θα μπορείς σε 5 λεπτά να φορτίζεις και να έχεις αυτονομία 500 χλμ θα αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η τεχνολογία όμως προχωράει με γοργούς ρυθμούς και πιστεύω πως σε δέκα το πολύ χρόνια θα επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα
το θέμα είναι να είναι βελτιωμένη η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με τα model S/Χ τα οποία έχουν τρομακτικά προβλήματα με τριγμούς κλπ. επίσης υπάρχει θέμα σοβαρό στις επισκευές φανοποιίας με το σχεδιασμό κ κατασκευή του οχήματος να είναι τόσο πολύπλοκα που τα κόστη ακόμα κ για αλλαγή ενός φτερού είναι αγγίζουν τις μερικές χιλιάδες $. ο τίτλος που εστιάζει στην τιμή προ φόρων στις ΗΠΑ είναι ατυχής. η τιμή του στην Ευρώπη κ στην Ελλάδα (αν έρθει) δεν θα έχει καμία σχέση με την τιμή αμερικής. το αστείο είναι ότι ακόμα και οχήματα που κατασκευάζονται ευρώπη (πχ golf gti) είναι σαφώς φτηνότερα στις ΗΠΑ από Ευρώπη και βέβαια Ελλάδα. όσον αφορά την επικράτηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα αργήσει πολύ να γίνει.
Παιδιά, γράψτε σωστά την είδηση, η τιμή είναι 35.000 δολάρια Αμερικής ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ. Εξάλλου, το πόσο θα κοστίζει σε κάθε αγορά είναι εντελώς διαφορετικό, πχ, ένα αμερικάνικο Ford Mustang που έχει εκεί 27.000 δολάρια στην Ελλάδα έχει περίπου 47.000 ευρώ! Άρα το clickbait των "κάτω από 30.000 ευρώ" δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
15 ιντσών οθόνη; ο Χριστός και η Παναγία τι θα βλέπουμε ρε παιδιά 'το σόι σου 'ή 'μην αρχίζεις τη μουρμούρα 'ήμαρτον ρε παιδιά
Άντε και αγόρασες τη βασική έκδοση και θες να πας Θεσ/νικη. Θα πρέπει να σταματήσεις πριν τη Λάρισα και να περιμένεις 30 λεπτά φορτίζοντάς το (που άραγε ???) για να έχεις μια αυτονομία 210 χλμ. και να φτασεις στη Θεσ/νικη. Με άλλα λόγια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα δεν έχει επιλυθεί το θέμα της άμεσης φόρτισης και της αυτονομίας του. Μόνο όταν θα μπορείς σε 5 λεπτά να φορτίζεις και να έχεις αυτονομία 500 χλμ θα αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η τεχνολογία όμως προχωράει με γοργούς ρυθμούς και πιστεύω πως σε δέκα το πολύ χρόνια θα επιλυθούν τα παραπάνω προβλήματα
@ Γιώργος : πιο έυκολα θα δείς τη mazda να κάνει επιστροφή στην ελλάδα παρά την οργανωμένη παρουσία της tesla.
το θέμα είναι να είναι βελτιωμένη η ποιότητα κατασκευής του σε σχέση με τα model S/Χ τα οποία έχουν τρομακτικά προβλήματα με τριγμούς κλπ. επίσης υπάρχει θέμα σοβαρό στις επισκευές φανοποιίας με το σχεδιασμό κ κατασκευή του οχήματος να είναι τόσο πολύπλοκα που τα κόστη ακόμα κ για αλλαγή ενός φτερού είναι αγγίζουν τις μερικές χιλιάδες $. ο τίτλος που εστιάζει στην τιμή προ φόρων στις ΗΠΑ είναι ατυχής. η τιμή του στην Ευρώπη κ στην Ελλάδα (αν έρθει) δεν θα έχει καμία σχέση με την τιμή αμερικής. το αστείο είναι ότι ακόμα και οχήματα που κατασκευάζονται ευρώπη (πχ golf gti) είναι σαφώς φτηνότερα στις ΗΠΑ από Ευρώπη και βέβαια Ελλάδα. όσον αφορά την επικράτηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα αργήσει πολύ να γίνει.
Θα έρθει Ελλάδα το μοντέλο αυτό? Πότε θα υπάρχει αντιπρόσωπος Τesla στην Ελλάδα?