....Τα πισω μη ηλεκτρικα παραθυρα ειναι οπωσδηποτε εκνευριστικο. Επισης οι μικρες ζαντες σε σχεση με το μεγεθος του αυτοκινητου, οπως πχ στο νεο Kuga στην βασικη εκδοση. Εκνευριστικο ειναι επισης να εχει ρεζερβα το αυτοκινητο. Οταν υπαρχουν οι ηλεκτρικες τρομπες (κομπρεσεράκια) που τις συνδεεις στην θεση του αναπτηρα και φουσκωνεις το λαστιχο αμεσως, υπαρχει κανεις που να χρειαζεται τη ρεζερβα?
...Vg...αυτο που λες ειναι παρα πολυ σπανιο, και συνηθως μετα απο συγκρουση, οποτε ετσι κι αλλιως...Εγω τα δωδεκα τελευταια χρονια δεν εχω ρεζερβα σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και καθε φορα που με επιασε λαστιχο, η ηλεκτρικη τρομπα με εβγαλε ασπροπροσωπο.
Panos, η κανονική ρεζέρβα είναι πλήρως αξιοποιήσιμη, σε αντίθεση με τα "κομπρεσεράκια" που αναφέρεις, που σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς του ελαστικού είναι χρήσιμα όσο μια τσίχλα.
Η απουσία κανονικής ρεζέρβας. Οι προβολείς ομίχλης. Αυτά για βασική έκδοση. Αν και η ρεζέρβα ανάγκης απ' όσο διαβάζω επιλέγεται σε όλη σχεδόν την γκάμα ενός οχήματος και όχι μόνο στη βασική.
Ενας λογος που δεν θα επελεγα καθολου μια βασικη εκδοση ειναι η απουσια κλιματισμου. Δεν νομιζω οτι καμια εταιρεια στο συνολο τους να προσφερουν κλιματισμο στις απλες εκδοσεις. Τωρα μερικοι θα πουν σιγα το πραγμα, αλλα για μενα που δεν θελω να καιγομαι τον χειμωνα ουτε να παγωνω το καλοκαιρι, το οτι μπορω να επιλεγω μια θερμακρασια που μου ταιριαζει ειναι αδιαπραγματευτο. Επισεις σημαντικοτατο για μενα και εξισου αδιαπραγματευτο ειναι το σαλονι . Δηλαδη καθισματα με πλευρικη στιριξη ,ρυθμισεις καθισματος οπως επισεις και ρυθμισεις τιμονιου ωστε να κουμπωνω οπως λεμε στο αμαξι, και πισω ηλεκτρικα παραθυρα.Τωρα βεβαια και καποιες αλλες ευκολιες που μπορει να εχουν οπως πχ. ηλεκτρικους καθρεπτες αν ειναι θερμενομενοι εχουν εναν λογο υπαρξης, αν οχι δεν μου και λεει τιποτα. Μια που θα τους ρυθμισειες και τελος. Τωρα και συγνωμη κι ολας μερικοι γραφουν για πισω δισκοφρενα κα. μηχανολογικα. Συγνωμη παιδια και με το συμπαθειο αλλα το αρθρο εν ολιγης μιλαει για εξοπλισμο ανεσης μιας βασικης εκδοσης
Εδώ ακόμη υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω, που αφορά θέμα ασφαλείας και συζητάμε για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα; Πάλι καλά που δεν έχουν και κασετόφωνο μέσα.
....Τα πισω μη ηλεκτρικα παραθυρα ειναι οπωσδηποτε εκνευριστικο. Επισης οι μικρες ζαντες σε σχεση με το μεγεθος του αυτοκινητου, οπως πχ στο νεο Kuga στην βασικη εκδοση. Εκνευριστικο ειναι επισης να εχει ρεζερβα το αυτοκινητο. Οταν υπαρχουν οι ηλεκτρικες τρομπες (κομπρεσεράκια) που τις συνδεεις στην θεση του αναπτηρα και φουσκωνεις το λαστιχο αμεσως, υπαρχει κανεις που να χρειαζεται τη ρεζερβα?
...Vg...αυτο που λες ειναι παρα πολυ σπανιο, και συνηθως μετα απο συγκρουση, οποτε ετσι κι αλλιως...Εγω τα δωδεκα τελευταια χρονια δεν εχω ρεζερβα σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα και καθε φορα που με επιασε λαστιχο, η ηλεκτρικη τρομπα με εβγαλε ασπροπροσωπο.
Panos, η κανονική ρεζέρβα είναι πλήρως αξιοποιήσιμη, σε αντίθεση με τα "κομπρεσεράκια" που αναφέρεις, που σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς του ελαστικού είναι χρήσιμα όσο μια τσίχλα.
Το clima
Η απουσία κανονικής ρεζέρβας. Οι προβολείς ομίχλης. Αυτά για βασική έκδοση. Αν και η ρεζέρβα ανάγκης απ' όσο διαβάζω επιλέγεται σε όλη σχεδόν την γκάμα ενός οχήματος και όχι μόνο στη βασική.
Ενας λογος που δεν θα επελεγα καθολου μια βασικη εκδοση ειναι η απουσια κλιματισμου. Δεν νομιζω οτι καμια εταιρεια στο συνολο τους να προσφερουν κλιματισμο στις απλες εκδοσεις. Τωρα μερικοι θα πουν σιγα το πραγμα, αλλα για μενα που δεν θελω να καιγομαι τον χειμωνα ουτε να παγωνω το καλοκαιρι, το οτι μπορω να επιλεγω μια θερμακρασια που μου ταιριαζει ειναι αδιαπραγματευτο. Επισεις σημαντικοτατο για μενα και εξισου αδιαπραγματευτο ειναι το σαλονι . Δηλαδη καθισματα με πλευρικη στιριξη ,ρυθμισεις καθισματος οπως επισεις και ρυθμισεις τιμονιου ωστε να κουμπωνω οπως λεμε στο αμαξι, και πισω ηλεκτρικα παραθυρα.Τωρα βεβαια και καποιες αλλες ευκολιες που μπορει να εχουν οπως πχ. ηλεκτρικους καθρεπτες αν ειναι θερμενομενοι εχουν εναν λογο υπαρξης, αν οχι δεν μου και λεει τιποτα. Μια που θα τους ρυθμισειες και τελος. Τωρα και συγνωμη κι ολας μερικοι γραφουν για πισω δισκοφρενα κα. μηχανολογικα. Συγνωμη παιδια και με το συμπαθειο αλλα το αρθρο εν ολιγης μιλαει για εξοπλισμο ανεσης μιας βασικης εκδοσης
Εδώ ακόμη υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω, που αφορά θέμα ασφαλείας και συζητάμε για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα; Πάλι καλά που δεν έχουν και κασετόφωνο μέσα.