Παν θα ηταν σωστη επιλογη αν ηταν την εκανες επι Volvo εποχης και οχι πριν λιγα χρονια που την αγορασαν οι Κινεζοι. Η αληθεια ειναι οτι λοξοκοιτουσα κι εγω το V40 οταν ενας φιλος που ειχε αγορασει το XC60 D2 μου ειχε πει τα καλυτερα αλλα στην πορεια που του εβγαζε πολλα προβληματα με το κορυφαιο να μπαζει νερα οταν εβρεχε (!), κοιταξα προς Ανατολας που εκει πολυ σπανια ακουγα προβληματα και δικαιωθηκα ευτυχως.
Ναι εκανα λαθος. To D4 εχει. Ομως σε αλλες αγορες υπαρχει και D2: www.youtube.com/watch?v=3CSQpt4O6f8 Εισαι απο τους τυχερους γιατι ο φιλος μου το αγορασε πριν 3 χρονια οταν την ειχαν οι Κινεζοι.
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, από την επιλογή του αυτοκινήτου, που κατάφερα να αγοράσω, ως μεταχειρισμένο, μετά από πολλά χρόνια, παρόλο που αναγκάζομαι να κάνω πολλούς συμβιβασμούς. Είναι η Maserati Ghibli II GT του 1996, της φωτογραφίας, που εκφράζει σχεδόν απόλυτα το όνειρο μιας ζωής. Έχει 2000 cc, ιπποδύναμη περίπου 300 ίππων, ροπή 38 kgm, τελική ταχύτητα γύρω στα 265 km/h, επιτάχυνση 5,7 δευτερόλεπτα το 0-100, πίσω κίνηση και είναι απόλυτα απολαυστικό στην οδήγηση. Οι συμβιβασμοί που πρέπει να κάνω είναι ότι δεν κάνει για καθημερινή χρήση, έχει πανάκριβα και δυσεύρετα ανταλλακτικά, κ.λ.π., αλλά έχω άλλα αυτοκίνητα, για καθημερινή χρήση. Όμως αναγκάστηκα να καταθέσω τις πινακίδες, λόγω κρίσης και τώρα το έχω στο γκαράζ και κάθεται.
Για μένα η επιλογή μίλησε και στο συναίσθημα και στη λογική. Επέλεξα αυτό ακριβώς που μου άρεσε και πετυχαίνει και το συνδυασμό χαρακτηριστικών που ήθελα να έχει ένα αυτοκίνητο. Θα πω ότι απαντά και τις υποκειμενικές και τις αντικειμενικές απαντήσεις. Από μάρκα της επιλογής μου, που μου αρέσει. Μικρομεσαίο hatchback κατηγορίας C, που μου αρέσει και με βολεύει, ταιριάζει στις επιθυμίες μου, καλύπτει τις ανάγκες μου και χρησιμοποιείται άνετα ως το δεύτερο αμάξι της οικογένειας. Ο όποιος συμβιβασμός έγινε στο βασικό κινητήρα και στη βασική έκδοση εξοπλισμού, με μόνο κάποια επιλεγμένα και μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού extra. Θα μπορούσε να είχε τον επόμενο επίπεδο ισχύος, δηλαδή ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με 30 άλογα παραπάνω, και κάποια ανώτερη έκδοση εξοπλισμού μόνο. Συνολικά το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ, το θεωρώ σωστή επιλογή και θα το ξαναγόραζα.
Λογικέ, πρώτον δεν υπάρχει XC60 D2. Αυτό το μοντέλο δε φόρεσε ποτέ αυτό τον κινητήρα. Δεύτερον, το XC60, όπως και το αυτοκίνητο που οδηγώ, σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν πριν την εξαγορά της Volvo. Και, τρίτον, προσωπικά δεν έχω ούτε προβλήματα, ούτε μου μπάζει νερά ως τώρα.
Παν θα ηταν σωστη επιλογη αν ηταν την εκανες επι Volvo εποχης και οχι πριν λιγα χρονια που την αγορασαν οι Κινεζοι. Η αληθεια ειναι οτι λοξοκοιτουσα κι εγω το V40 οταν ενας φιλος που ειχε αγορασει το XC60 D2 μου ειχε πει τα καλυτερα αλλα στην πορεια που του εβγαζε πολλα προβληματα με το κορυφαιο να μπαζει νερα οταν εβρεχε (!), κοιταξα προς Ανατολας που εκει πολυ σπανια ακουγα προβληματα και δικαιωθηκα ευτυχως.
Ναι εκανα λαθος. To D4 εχει. Ομως σε αλλες αγορες υπαρχει και D2: www.youtube.com/watch?v=3CSQpt4O6f8 Εισαι απο τους τυχερους γιατι ο φιλος μου το αγορασε πριν 3 χρονια οταν την ειχαν οι Κινεζοι.
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, από την επιλογή του αυτοκινήτου, που κατάφερα να αγοράσω, ως μεταχειρισμένο, μετά από πολλά χρόνια, παρόλο που αναγκάζομαι να κάνω πολλούς συμβιβασμούς. Είναι η Maserati Ghibli II GT του 1996, της φωτογραφίας, που εκφράζει σχεδόν απόλυτα το όνειρο μιας ζωής. Έχει 2000 cc, ιπποδύναμη περίπου 300 ίππων, ροπή 38 kgm, τελική ταχύτητα γύρω στα 265 km/h, επιτάχυνση 5,7 δευτερόλεπτα το 0-100, πίσω κίνηση και είναι απόλυτα απολαυστικό στην οδήγηση. Οι συμβιβασμοί που πρέπει να κάνω είναι ότι δεν κάνει για καθημερινή χρήση, έχει πανάκριβα και δυσεύρετα ανταλλακτικά, κ.λ.π., αλλά έχω άλλα αυτοκίνητα, για καθημερινή χρήση. Όμως αναγκάστηκα να καταθέσω τις πινακίδες, λόγω κρίσης και τώρα το έχω στο γκαράζ και κάθεται.
Ποια μαρκα Παν;
Για μένα η επιλογή μίλησε και στο συναίσθημα και στη λογική. Επέλεξα αυτό ακριβώς που μου άρεσε και πετυχαίνει και το συνδυασμό χαρακτηριστικών που ήθελα να έχει ένα αυτοκίνητο. Θα πω ότι απαντά και τις υποκειμενικές και τις αντικειμενικές απαντήσεις. Από μάρκα της επιλογής μου, που μου αρέσει. Μικρομεσαίο hatchback κατηγορίας C, που μου αρέσει και με βολεύει, ταιριάζει στις επιθυμίες μου, καλύπτει τις ανάγκες μου και χρησιμοποιείται άνετα ως το δεύτερο αμάξι της οικογένειας. Ο όποιος συμβιβασμός έγινε στο βασικό κινητήρα και στη βασική έκδοση εξοπλισμού, με μόνο κάποια επιλεγμένα και μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού extra. Θα μπορούσε να είχε τον επόμενο επίπεδο ισχύος, δηλαδή ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με 30 άλογα παραπάνω, και κάποια ανώτερη έκδοση εξοπλισμού μόνο. Συνολικά το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ, το θεωρώ σωστή επιλογή και θα το ξαναγόραζα.
Λογικέ, πρώτον δεν υπάρχει XC60 D2. Αυτό το μοντέλο δε φόρεσε ποτέ αυτό τον κινητήρα. Δεύτερον, το XC60, όπως και το αυτοκίνητο που οδηγώ, σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν πριν την εξαγορά της Volvo. Και, τρίτον, προσωπικά δεν έχω ούτε προβλήματα, ούτε μου μπάζει νερά ως τώρα.
Λογικέ, αναφέρομαι σε Volvo.