Η εμπορική του επιτυχία θα κριθεί από την τιμή του. ΥΓ Γιατί η Ford καταργεί τον υπεροχο τετρακύλινδρο1.5 ecoboost με ενα τρικυλινδρο;Τι μανια τους εχει πιασει:Οποιος θελει οικονομία και χαμηλούς ρύπους υπαρχει ο χιλιαρης.Ολοι εμεις οι υπολοιποι που γουστάρουμε το σωστό ζυγισμα και τον υπεροχο ηχο ενος τετρακυλινδρου τι φταιμε να ακουμε τα γουργουρητα και την τραχυτητα των τρικυλινδρων;;;;;
Αν κρίνω από το νέο fiesta η επιτυχία του νέου focus είναι δεδομένη. Το καλό ...καλύτερο που λένε. Με βελτιωμένους στα σημεία κινητήρες, οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς για την κατηγορία και ποιότητα ford. Θετικό η αύξηση των χώρων για επιβάτες και κυρίως για αποσκευές (ένα από τα μείον του υπάρχοντος μοντέλου). Ας ελπίσουμε οι τιμές να συνεχίσουν να είναι προσιτές...
Σαν Mazda 3 1ης γενιας μοιαζει.
Η εμπορική του επιτυχία θα κριθεί από την τιμή του. ΥΓ Γιατί η Ford καταργεί τον υπεροχο τετρακύλινδρο1.5 ecoboost με ενα τρικυλινδρο;Τι μανια τους εχει πιασει:Οποιος θελει οικονομία και χαμηλούς ρύπους υπαρχει ο χιλιαρης.Ολοι εμεις οι υπολοιποι που γουστάρουμε το σωστό ζυγισμα και τον υπεροχο ηχο ενος τετρακυλινδρου τι φταιμε να ακουμε τα γουργουρητα και την τραχυτητα των τρικυλινδρων;;;;;
Αν κρίνω από το νέο fiesta η επιτυχία του νέου focus είναι δεδομένη. Το καλό ...καλύτερο που λένε. Με βελτιωμένους στα σημεία κινητήρες, οδική συμπεριφορά σημείο αναφοράς για την κατηγορία και ποιότητα ford. Θετικό η αύξηση των χώρων για επιβάτες και κυρίως για αποσκευές (ένα από τα μείον του υπάρχοντος μοντέλου). Ας ελπίσουμε οι τιμές να συνεχίσουν να είναι προσιτές...