Αγαπητη loukia οχι μονο αλλα στα αγνωστα για μερικους kei cars είχαν και έχουν τρικυλινδρα 600-800 κυβικα Τούρμπο τα τελευταία 35-40 χρονια αντίθετα οι Ευρωπαίοι δεν θυμάμαι να εχουν τρικυλινδρα τούρμπο μοτερ οπως φτιάχνουν τα τελευταία 5-7 χρόνια
Αγαπητέ κύριε Nikosbuffon τα kei cars των Ιαπωνέζων είναι λόγω της φιλοσοφίας τους και του σωματότυπου τους... προσωπικά, συν το ότι εργάστηκα στην Ιαπωνία... δεν χωράω... σε kei cars με 1,90 ύψος. Οι εκεί γυναίκες τους είναι και κάτω από 1,50!!! Το ίδιο ισχύει και για τους άντρες... είχαν και οι Ευρωπαίοι με πολύ λιγότερη αξιοπιστία σε σχέση με τους Ιάπωνες... yugo 45, ibiza seat, citroen bx atout 1100, dacia 1200 tlx... πάμε πιο παλιά από το 1980, dkw με 2κύλινδρο μοτέρ, wartburg, trabant eco mat, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. από Ιαπωνία μεριά nissan cherry, subaru 600, vivio, charade και quore, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. Οχήματα για 'ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ' όπως η Ελληνική... ας μην αναφέρω και την προσωπική μου ιστορία για το πως αγόρασα charade gtxx... επειδή στα κρύα μέρη που ζούσα τότε ήταν το μόνο από την γειτονία μου που έπαιρνε μπρος κατευθείαν με -15 βαθμούς σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά που παιδεύονταν... οι γείτονες μου...
Τι άρθρα είναι αυτά; Οι Ιάπωνες είχαν πάντοτε turbo μοτέρ... όπως και οι Ευρωπαίοι... διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής, αγώνων, εκτέλεσης=performance, timing, κ.τ.λ. έχουν σε σχέση με τους Ευρωπαίους...
Αγαπητη loukia οχι μονο αλλα στα αγνωστα για μερικους kei cars είχαν και έχουν τρικυλινδρα 600-800 κυβικα Τούρμπο τα τελευταία 35-40 χρονια αντίθετα οι Ευρωπαίοι δεν θυμάμαι να εχουν τρικυλινδρα τούρμπο μοτερ οπως φτιάχνουν τα τελευταία 5-7 χρόνια
Αγαπητέ κύριε Nikosbuffon τα kei cars των Ιαπωνέζων είναι λόγω της φιλοσοφίας τους και του σωματότυπου τους... προσωπικά, συν το ότι εργάστηκα στην Ιαπωνία... δεν χωράω... σε kei cars με 1,90 ύψος. Οι εκεί γυναίκες τους είναι και κάτω από 1,50!!! Το ίδιο ισχύει και για τους άντρες... είχαν και οι Ευρωπαίοι με πολύ λιγότερη αξιοπιστία σε σχέση με τους Ιάπωνες... yugo 45, ibiza seat, citroen bx atout 1100, dacia 1200 tlx... πάμε πιο παλιά από το 1980, dkw με 2κύλινδρο μοτέρ, wartburg, trabant eco mat, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. από Ιαπωνία μεριά nissan cherry, subaru 600, vivio, charade και quore, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. Οχήματα για 'ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ' όπως η Ελληνική... ας μην αναφέρω και την προσωπική μου ιστορία για το πως αγόρασα charade gtxx... επειδή στα κρύα μέρη που ζούσα τότε ήταν το μόνο από την γειτονία μου που έπαιρνε μπρος κατευθείαν με -15 βαθμούς σε σχέση με τα Ευρωπαϊκά που παιδεύονταν... οι γείτονες μου...
Τι άρθρα είναι αυτά; Οι Ιάπωνες είχαν πάντοτε turbo μοτέρ... όπως και οι Ευρωπαίοι... διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής, αγώνων, εκτέλεσης=performance, timing, κ.τ.λ. έχουν σε σχέση με τους Ευρωπαίους...